LUV Car Wash Expands Presence in Los Angeles Market with Latest Acquisition
LUV Car Wash expands in LA with its 77th location, acquiring Inglewood Express Car Wash to offer more modern, high-quality washes across the region.
LOS ANGELES, CA, UNITED STATES, May 7, 2025 /EINPresswire.com/ -- LUV Car Wash (LUV Car Wash) is thrilled to announce the successful acquisition of Inglewood Express Car Wash, marking a significant step in the company’s expansion within the Los Angeles market. This acquisition brings the total number of LUV Car Wash locations to 77 nationwide.
"Our continued growth in the Los Angeles market is a key part of our strategy to provide more convenient, high-quality wash locations for our customers," said Darren Skarecky, CEO of LUV Car Wash. "We LUV the Inglewood area, a vibrant city within Los Angeles, and feel it's right in the heart of our expansion plans. We are excited to modernize this new location and make it a valuable amenity for the community."
LUV Car Wash has been transforming older car washes into state-of-the-art facilities, enhancing the customer experience and adding value to the neighborhoods they serve.
The seller, Farad Simab, who has previously sold two other locations to LUV Car Wash, commented, "Working with the LUV Car Wash team has been a seamless and positive experience. They are truly dedicated to elevating each location they acquire."
With this new acquisition, LUV Car Wash continues to solidify its footprint in the Los Angeles market, providing customers with more accessible and high-quality car wash options.
For more information, visit LUVCarWash.com or contact JT Thomson – jt@luvcarwash.com
Michael Fahey
Fahey Communications
+1 781-500-9398
email us here
Visit us on social media:
LinkedIn
Instagram
Facebook
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Alfredo Del Mazo Maza: Mobility Is a Right, Not a Privilege
$45K in AI Educational Grants Now Open to High School and College Students
North America Backflow Preventer Market to Reach USD 194.30 Million by 2035 Amid Rising Water Safety Regulations
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

Coraz więcej Polaków widzi korzyści płynące z obecności w UE. Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać
Członkostwo w UE cieszy się wśród Europejczyków rekordowo wysokim poparciem – wynika z tegorocznego Eurobarometru. Korzyści dla swojego kraju dostrzega 74 proc. obywateli Unii – to odsetek najlepszy od początku badań w 1983 roku. A w Polsce jest on jeszcze wyższy. Doceniamy przede wszystkim wkład UE w bezpieczeństwo, nowe możliwości zawodowe i rozwój gospodarczy kraju. Po 21 latach naszej obecności w UE wciąż jednak potrzebna jest europejska edukacja.
Polityka
Zmiany w obowiązku magazynowania gazu mogą obniżyć ceny surowca. To pomoże się przygotować do sezonu zimowego

Elastyczność bez zagrożenia dla bezpieczeństwa energetycznego – tak nową propozycję przepisów dotyczących uzupełniania zapasów gazu przed sezonem zimowym określają jej inicjatorzy z Parlamentu Europejskiego. Europosłowie proponują nieznaczne zmniejszenie wymaganego poziomu zapełnienia magazynów i rozciągnięcie w czasie terminu, w którym trzeba spełnić ten obowiązek. Jak podkreśla Borys Budka, ma to zapobiec spekulacjom na rynku gazu i tym samym pomóc obniżyć ceny surowca.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.