NATCOM: Natcash impulsa las finanzas digitales en Haití con un ecosistema de pagos seguro y diverso
Los usuarios de Natcash pueden pagar facturas de electricidad, agua, televisión por cable e internet con solo unos clics. Las compras en comercios afiliados a Natcash son rápidas, seguras y sin efectivo. Además, el monedero permite transferencias inmediatas entre usuarios, facilitando el apoyo económico entre familias.
Con una red nacional de más de 3.000 agentes, los usuarios pueden ingresar o retirar dinero en efectivo de forma segura, sin importar si viven en zonas urbanas o rurales. Esta infraestructura refuerza el compromiso de NATCOM con la expansión del acceso financiero digital en Haití.
“Estamos construyendo un ecosistema financiero sostenible donde cada haitiano pueda acceder y utilizar servicios financieros modernos con facilidad y confianza”, afirmó Jean Marc Durosier, Director de Marketing de NATCOM.
Acerca de Natcom
Fundada en 2011 como una empresa conjunta entre Viettel Group y el gobierno haitiano, Natcom se ha convertido rápidamente en el principal proveedor de telecomunicaciones de Haití, conocido por su extensa infraestructura, conectividad confiable y servicios enfocados al cliente. Comprometida con la responsabilidad social y el avance tecnológico, Natcom sigue innovando y expandiéndose para cerrar las brechas en servicios de comunicación y financieros en todo Haití.
Más información en: www.natcom.com.ht
Tobias Nguyen
Cava Solution
email us here
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Construction Mats Market: Growth, Trends, Opportunities & Forecast, 2021 - 2031
'Retired But Ready' Debuts as the Go-To Digital Space for Retirees Seeking Purpose, Connection, and Growth
Vienna Palaces to Coastal Tables: Chef Martin Hoellrigl Redefines Fine Dining
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

KE proponuje nowy Fundusz Konkurencyjności. Ma pobudzić inwestycje w strategiczne dla Europy technologie
W środę 16 lipca Komisja Europejska przedstawiła projekt budżetu na lata 2028–2034. Jedna z propozycji zakłada utworzenie Europejskiego Funduszu Konkurencyjności o wartości ponad 400 mld euro, który ma pobudzić inwestycje w technologie strategiczne dla jednolitego rynku. Wśród wspieranych obszarów znalazła się obronność i przestrzeń kosmiczna. Na ten cel ma trafić ponad 130 mld euro, pięciokrotnie więcej niż do tej pory.
Firma
Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.
Infrastruktura
Wzrost wynagrodzeń ekip budowlanych najmocniej wpływa na koszty budowy domu. Zainteresowanie inwestorów mimo to nieznacznie wzrasta

Budowa metra kwadratowego domu w Polsce kosztuje od 5,55 do 6 tys. zł w zależności od województwa – wynika z najnowszych analiz firmy Sekocenbud. Najdrożej jest w Warszawie, gdzie cena za metr kwadratowy domu przekroczyła już 6,2 tys. zł. Na przyrosty kosztów budowy domu wpływają zarówno drożejące materiały budowlane, jak i wyższe wynagrodzenia pracowników. Inwestorzy nie rezygnują jednak z budowy domów jednorodzinnych, co ma związek m.in. z wciąż wysokimi cenami mieszkań czy też obniżką stóp procentowych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.