Own The Day: The Black Friday Lifestyle Brand is Now Available for Acquisition
With a suite of proprietary products and media experiences already developed, Black Friday Lifestyle is not just a brand - it's a movement. The company behind the campaign is now inviting corporations, retailers, and entertainment giants to take exclusive ownership of this once-in-a-generation opportunity.
The Black Friday Lifestyle Ecosystem Includes:
* Black Friday Select - A generative AI shopping assistant to guide consumers through deals all year long (name).
* Black Friday Loyalty Rewards Card - A points-based campaign that keeps shoppers engaged year-round and spikes holiday traffic.
* Black Friday Plush (AI Powered Doll) - A holiday powered collectible powered by smart features for kids, adults and collectors alike.
* For more please visit our website at www.bfcharacter.com
Why This Matters:
"Whoever owns Black Friday Lifestyle won't just participate in the holiday season - they'll own the day, " said Emory Williams, President of Empire License, Inc. "Every time Black Friday is mentioned, this brand becomes the mental shortcut - the emotional connection for millions of shoppers."
This intellectual property is available for exclusive acquisition, allowing one company to dominate seasonal mindshare, supercharge customer engagement, and become the face of holiday commerce across retail, AI, entertainment, and loyalty marketing.
An Invitation to Retailers & Media Leaders:
Whether you are an Amazon, Apple, Walmart, Disney, Target, Macy's or another visionary company - this is your chance to command the holiday season like never before. The Black Friday Lifestyle is ready to scale, license, and deliver an unforgettable omnichannel experience.
Acquisition Inquiries & Investment Details:
To receive the confidential investment brief, valuation sheet, and full pitch materials contact: Emory Williams President & CEO, Empire License, Inc. www.bfcharacter.com 305-407-6010 Email: elwill1@yahoo.com
Emory L Williams
Empire License, Inc.
+ +1 305-407-6010
email us here
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

PRESS CONFERENCE: NCRI to Reveal New Information on Iran Regime’s Terror Network
Musick Peeler Expands to East Coast with Offices in Charlottesville, Virginia and Washington, D.C.
Gateway Bank, F.S.B. Appoints New President and Chief Operating Officer
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

1 października ruszy w Polsce system kaucyjny. Część sieci handlowych może nie zdążyć z przygotowaniami przed tym terminem
Producenci, sklepy i operatorzy systemu kaucyjnego mają niespełna dwa miesiące na finalizację przygotowań do jego startu. Wówczas na rynku pojawią się napoje w specjalnie oznakowanych opakowaniach, a jednostki handlu powinny być gotowe na ich odbieranie. Część z nich jest już do tego przygotowana, część ostrzega przed ewentualnymi opóźnieniami. Jednym z ważniejszych aspektów przygotowań na te dwa miesiące jest uregulowanie współpracy między operatorami, których będzie siedmiu, co oznacza de facto siedem różnych systemów kaucyjnych.
Ochrona środowiska
KE proponuje nowy cel klimatyczny. Według europosłów wydaje się niemożliwy do realizacji

Komisja Europejska zaproponowała zmianę unijnego prawa o klimacie, wskazując nowy cel klimatyczny na 2040 roku, czyli redukcję emisji gazów cieplarnianych o 90 proc. w porównaniu do 1990 rok. Jesienią odniosą się do tego kraje członkowskie i Parlament Europejski, ale już dziś słychać wiele negatywnych głosów. Zdaniem polskich europarlamentarzystów już dotychczas ustanowione cele nie zostaną osiągnięte, a europejska gospodarka i jej konkurencyjność ucierpi na dążeniu do ich realizacji względem m.in. Stanów Zjednoczonych czy Chin.
Handel
Amerykańskie indeksy mają za sobą kolejny wzrostowy miesiąc. Druga połowa roku na rynkach akcji może być nerwowa

Lipiec zazwyczaj jest pozytywnym miesiącem na rynkach akcji i tegoroczny nie był wyjątkiem. Amerykańskie indeksy zakończyły go na plusie, podobnie jak większość europejskich. Rynki Starego Kontynentu nie przyciągają jednak już kapitału z taką intensywnością jak w pierwszej części roku. Z drugiej strony wyceny za oceanem po kolejnych rekordach są już bardzo wysokie, a wpływ nowego porządku celnego narzuconego przez Donalda Trumpa – na razie trudny do przewidzenia. W najbliższym czasie na rynkach można się spodziewać jeszcze większej zmienności i nerwowości, ale dopóki spółki pokazują dobre wyniki, przesłanek do zmiany trendu na spadkowy nie ma.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.