Plumbing Fitting & Fixtures Market to Reach USD 188,455 million by 2035, Fueled by Green Construction, Urban Expansion
Smart efficient plumbing fixtures transforming residential & commercial infrastructure, driven by demand for sustainability & performance-enhancing technologies
Plumbing fittings and fixtures are fundamental to the construction and functioning of residential, commercial, and industrial infrastructures. These components ensure safe, efficient, and sustainable water distribution and wastewater management. From faucets and valves to shower systems and drainage hardware, the growing integration of aesthetics, performance, and sustainability is redefining consumer expectations.
Smart plumbing technologies are shaping the future of the market. With rising concerns around water wastage and hygiene, consumers are increasingly embracing solutions like smart faucets, touchless fixtures, and app-controlled water systems. Coupled with a global push towards renovation, retrofitting, and improved regulatory compliance, the demand for high-performance plumbing systems continues to expand.
Material and design innovations are further transforming market offerings. Leading manufacturers are investing in corrosion-resistant alloys, antibacterial coatings, and sleek, minimalist designs that cater to modern tastes while also supporting durability and ease of installation. These developments are also reinforcing brand differentiation and pricing strategies in a competitive landscape.
Responsible Tourism Market to Reach USD 417.3 Billion by 2035, Driven by Sustainable Travel and Ethical Tourism Trends.
Briskman Briskman & Greenberg Urges Caution for Motorists as Summer Motorcycle Accidents Rise in Illinois
AsiaRF Launches WiBravo: 4G LTE Body-Worn Cameras & HaLow Gateway Discounts
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.