PURE AI LAUNCHES NEW PRODUCT AWARDS TO SPOTLIGHT INNOVATION IN ARTIFICIAL INTELLIGENCE
Pure AI, providing reliable, unbiased insights into the AI technologies and trends, is proud to announce the launch of its New Product Awards.
WOODLAND HILLS, CA, UNITED STATES, June 5, 2025 /EINPresswire.com/ -- Pure AI, providing reliable, unbiased insights into the AI technologies and trends that matter most to everyone from IT professionals to developers and C-level executives, a division of Converge360, is proud to announce the launch of its New Product Awards.This new awards initiative is designed to recognize innovative companies that are redefining what’s possible with AI. Whether through groundbreaking platforms, cutting-edge products, or impactful real-world applications, the New Product Awards will highlight the organizations leading the way in AI advancement.
“Enterprises and SMBs alike are looking for practical, impactful ways to harness the power of modern AI without overburdening their teams,” said Gladys Rama, Editorial Director of Pure AI. “The winners of these awards stand out for delivering solutions that make AI accessible, effective, and truly beneficial in real-world business environments.”
All entrants will receive promotional exposure across the Pure AI platform and access to discounted advertising opportunities. Winners will be granted the right to use a Pure AI Winner badge in their marketing materials and will be featured prominently across Pure AI’s digital channels, including a dedicated showcase section on the website.
For more information on how to enter, visit https://pureai.com/pages/new-product-award/entry-form.aspx
About Pure AI
Pure AI provides everyone from IT professionals to developers to C-level executives with reliable and unbiased information on which AI technologies and trends they need to pay attention to and why.
About Converge360
For more than two decades, our readers have trusted our B2B industry insights and expert editorial voice in the areas of education, enterprise IT and development, safety, security and the channel. We bring our clients top-quality programs tailored to meet the nuanced needs of their businesses and connect them with the high-level, experienced professionals they want to reach.
Mallory Bastionell
1105 Media
+1 3104151765
email us here
Visit us on social media:
LinkedIn
Bluesky
YouTube
X
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Revolutionary Garage Door Price Calculator by Firstline Garage Door Repair
Non-invasive Surgical Wound Closure Market Growth at 4.1% CAGR
Reflective Air Packaging Market to Surpass USD 15,089.37 Million by 2035, Driven by Thermal Protection Needs | FMI
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.