Scan-n-Order Solves the Intermission Rush at Live Events with Mobile Pre-Ordering
Scan-n-Order Solves the Intermission Rush at Live Events with Mobile Pre-Ordering
PORTER RANCH, CA, UNITED STATES, May 1, 2025 /EINPresswire.com/ -- Live concerts, theater performances, and cultural events are back in full swing—but so are the long lines at food booths during intermissions. Recognizing a growing frustration shared by event-goers and vendors alike, tech company Topcone Inc. introduces a simple, powerful solution: Scan-n-Order, a mobile-based app that enables food vendors to take pre-orders and payments before the break even begins.
Scan-n-Order allows attendees to browse menus and place orders on their phones ahead of time. Food vendors receive those orders in advance and can prepare them before the rush. When the curtain falls for intermission, orders are ready, eliminating chaos, reducing wait times, and ensuring more sales in less time.
“Events typically have a very short intermission window—10 to 15 minutes at best,” said Ramesh Ramchandani, founder of Topcone Inc.. “Scan-n-Order empowers both customers and vendors to make the most of those few minutes by streamlining the entire ordering and pickup process.”
With no additional hardware required, vendors can simply sign up, build their menu, and generate a custom QR code that attendees scan to order. It’s a plug-and-play solution for food trucks, cafes, and concession stands within event premises.
Key Features:
• Pre-order & Pre-pay: Attendees order before intermission starts.
• Custom QR Codes: Unique codes link directly to each vendor’s menu.
• Mobile POS: Vendors use their phones or tablets to manage orders—no extra devices needed.
• Faster Service: Orders are ready when customers arrive, reducing crowding and increasing throughput.
Scan-n-Order is already gaining attention from venues looking to modernize their food service operations without expensive overhauls.
To learn more or sign up as a vendor, visit www.scan-n-order.com
Ramesh Ramchandani
+18186356330 ext.
email us here
TOPCONE INC
Visit us on social media:
LinkedIn
Facebook
YouTube
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Uncle Sharkii Poke Bar Franchisees Honored with Multi-Unit Mastery Award
Tendencias empresariales en Monterrey: De la gig economy a las startups
Capstone Plumbing Adds New Service Plumber to Support Customer Demand
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Z powodu braku przejrzystego prawa branża recyklingu odkłada inwestycje. Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów
Branża recyklingu stoi przed wyzwaniami związanymi z wdrożeniem systemu kaucyjnego, systemu rozszerzonej odpowiedzialności producenta i rozporządzenia PPWR. Brakuje jednak odpowiednich przepisów dostosowujących polskie prawo i realia do unijnych regulacji. W efekcie utrzymującej się niepewności prawnej między 2018 a 2023 rokiem co trzeci zakład recyklingu zamknął działalność. Wiele firm odkłada inwestycje, czekając na uregulowanie rynku. Podobna niepewność dotyczy też producentów opakowań.
Transport
Testowanie pojazdów zautomatyzowanych wkrótce będzie możliwe. To odpowiedź na postulaty przedsiębiorców

Kończą się prace nad przepisami, które mają usprawnić prace badawcze nad pojazdami zautomatyzowanymi. Ma to być odpowiedź na postulaty przedsiębiorców, którzy wskazywali na potrzebę pilnej zmiany przepisów w zakresie testowania pojazdów autonomicznych. Obecne regulacje nie sprzyjają postępowi technologicznemu i rozwoju autonomiczności pojazdów, o czym świadczy bardzo niewielka liczba wydanych uprawnień do ich prowadzenia.
Firma
Przedsiębiorcom coraz bardziej doskwiera niestabilność i skomplikowanie przepisów podatkowych. Problemem są też niejasne ich interpretacje

Polscy przedsiębiorcy często negatywnie oceniają jakość przepisów podatkowych – wynika z raportu „Przedsiębiorcy pod lupą fiskusa 2025” przygotowanego przez firmę doradztwa podatkowego MDDP we współpracy z Konfederacją Lewiatan. Ich niepokój budzą niejednolite interpretacje przepisów i niepewność prawa podatkowego, które cały czas jest modyfikowane. Wśród kluczowych zmian w obszarze podatków, które będą dotyczyć praktycznie wszystkich przedsiębiorców, są m.in. wprowadzenie Krajowego Systemu e-Faktur czy zmiany w podatku od nieruchomości.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.