Komunikaty PR

SHEEHY AUTO STORES LAUNCHES 28TH ANNUAL "SHEEHY HAS HEART" CAMPAIGN TO SUPPORT THE AMERICAN HEART ASSOCIATION

2025-05-19  |  17:55:05

$250,000 Pledge, Free CPR Demonstrations Aim to Raise Heart Health Awareness Across Mid-Atlantic Dealerships

FAIRFAX, VA, UNITED STATES, May 19, 2025 /EINPresswire.com/ -- Sheehy Auto Stores is proud to announce the launch of the 28th Annual Sheehy Has Heart campaign, reaffirming its commitment to heart health and community impact. Throughout May and June, all 30 Sheehy locations across Washington, D.C., Richmond, VA, Baltimore, MD, and Hagerstown, MD, will unite to raise funds and awareness for the American Heart Association.

For every new and used vehicle sold in May and June, Sheehy Auto Stores will donate a portion of the proceeds, with a pledge of $250,000 to the American Heart Association in 2025. Sheehy Auto Stores has contributed more than $3 million toward heart health programs, part of more than $40 million raised for local and national nonprofits over the company's history.

“The ‘Sheehy Has Heart’ campaign is personal for all of us at Sheehy Auto Stores,” said Vince Sheehy, President of Sheehy Auto Stores. “It’s about taking real action to improve the lives of our employees, customers, and communities. Together with the American Heart Association, we’re proud to drive change and make a lasting impact.”

Free CPR Demonstrations – Open to the Public

In partnership with the American Heart Association, Sheehy Auto Stores will also host several free CPR demonstrations, open to the public and designed to provide life-saving education in under 30 minutes.

The schedule is as follows:
• Monday, June 9
o 11:00 AM – Sheehy Toyota of Timonium

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
EIN Newswire BRAK ZDJĘCIA
2025-06-21 | 02:55:13

JTN Group Releases New Executive Brief Detailing a Decade of Upheaval in the B2B Buyer Journey

JTN Logo SquareJTN Group today announced the publication of Executive Brief "The Evolution of the B2B Buyer Journey: Strategic Implications of a Decade of Change"NEW YORK, NY, UNITED STATES, June 20, 2025 /EINPresswire.com/ -- JTN Group
EIN Newswire BRAK ZDJĘCIA
2025-06-21 | 02:55:13

OMG Nafisa's Kitchen Brings a Unique Twist to Big-City Lunch Hours: Zabiha Halal Lunch Specials starting at just $8.99

Busniess Lunch SpecialsTaco Tuesday at OMG! Nafisa’s Kitchen – Choose from Quesabirria, Steak, or Butter Chicken tacos for just $10, every Tuesday from 4 PM to 10 PM in Morton Grove.Omgnafisa's Kitchen Every Wednesday Nihari
EIN Newswire BRAK ZDJĘCIA
2025-06-21 | 02:55:13

Breaking Barriers in Cargo: CEO of Woman-Owned Freight Company Considered for National TV Series

Official logo of ImEx Cargo, a woman-owned global logistics companyMichelle DeFronzo, CEO & Founder of ImEx CargoImEx Cargo Academy – Online Training Platform for Future Logistics LeadersMichelle DeFronzo, CEO of woman-owned ImEx

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Transport

Polska przeciwna przedłużeniu umowy UE–Ukraina o transporcie drogowym. Uderza ona w krajową branżę transportową

Parlament Europejski większością głosów poparł przedłużenie umowy o transporcie drogowym między Unią Europejską a Ukrainą do końca 2025 roku. Zdaniem polskich europosłów, którzy głosowali przeciw, podtrzymanie liberalizacji przewozów drogowych przyczyni się do dalszego obniżenia konkurencyjności polskich firm transportowych. W przeciwieństwie do ukraińskich przewoźników muszą one spełniać szereg unijnych wymogów. Polska delegacja planuje przedstawić swoje stanowisko europejskiemu komisarzowi ds. zrównoważonego transportu i turystyki.

Transport

M.Kobosko: Wszyscy zapłacimy za eskalację między Izraelem a Iranem. Kraje UE powinny robić więcej dla budowy swojego własnego bezpieczeństwa

 Mrzonki o armii europejskiej są mrzonkami, to trzeba sobie jasno powiedzieć. Każdy z krajów członkowskich Unii Europejskiej musi, i to się na szczęście już dzieje, nie tylko myśleć i mówić, ale też robić coraz więcej dla budowy swojego własnego bezpieczeństwa w koordynacji wspólnej – uważa Michał Kobosko, poseł do Parlamentu Europejskiego z Polska 2050. W kontekście światowych konfliktów, w tym na linii Izrael–Iran, jego zdaniem Polska powinna się skupić na współpracy zarówno ze Wspólnotą, jak i Stanami Zjednoczonymi. 

Muzyka

Trwający Festiwal Mozartowski przyciąga tłumy melomanów. To jedno z najważniejszych wydarzeń w stolicy

Artystka zaznacza, że za sprawą Warszawskiej Opery Kameralnej jeszcze przez dwa tygodnie Warszawa będzie rozbrzmiewać Mozartem. Kolejna edycja festiwalu poświęconego temu wybitnemu kompozytorowi zajmuje ważne miejsce w kulturalnym kalendarzu stolicy i przyciąga tłumy melomanów. A przed nimi jeszcze sporo atrakcji. Alicja Węgorzewska szczególnie zaprasza na dwie premiery, jedną skierowaną do młodych odbiorców, drugą – dedykowaną koneserom. Niezwykle ciekawie zapowiada się także nowy sezon artystyczny w WOK-u. Twórcy już pracują nad kolejnymi spektaklami i nagrywają nowe płyty.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.