Singular Integrates Claude to Deliver Natural Language Marketing Analytics
Singular unlocks instant, secure LLM access to marketing data, just talk to Claude for live ROI, creative, and campaign insights. No code. No dashboards.
With this capability marketers can now retrieve answers to business critical questions such as: which ad partners deliver the highest ROI, where cost per install is rising, all without writing SQL or navigating dashboards.
The integration marks the first deployment of MCP in the mobile measurement technology ecosystem. MCP acts as a secure bridge between enterprise data and LLMs, allowing models like Claude to deliver precise, contextualized responses without compromising data governance or performance. Singular plans to extend this support to additional LLMs including ChatGPT and Gemini as they adopt the MCP standard.
Key Capabilities:
Unified access to campaign, campaign, cost, and engagement data via Claude
Real-time performance updates with support for live campaign changes
Secure, governed architecture compliant with enterprise standards
Visualized outputs including charts and comparisons generated via natural queries
The integration is now available to all Singular customers. Setup requires no code and can be completed in minutes via Claude’s integrations panel.
Singular’s analytics platform supports over 1,200 data connectors and includes advanced features for fraud prevention, SKAN modeling, creative performance analysis, and cross-platform attribution.
About Singular
Singular is the only end-to-end marketing analytics platform that uncovers True ROI by unifying cost, performance, and engagement data across every marketing channel. Trusted by leading global brands including LinkedIn, Rovio, Nike, and Electronic Arts, Singular empowers marketing teams to optimize performance, eliminate inefficiencies, and accelerate growth.
Stephanie Pilon
Singular
email us here
Visit us on social media:
LinkedIn
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Global Home Blood Pressure Monitoring Devices Market Forecast To Reach $4.52 Billion By 2029 With 13.3% Annual Growth
Hair Removal Devices Market Report 2025: Personal Grooming Awareness Drives Growth to $3.88 Billion by 2029
Global High-End Cellomics Market Outlook 2025–2034: M&A Trends, Expansion Strategies & Competitive Benchmarking
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Farmacja

Zagrożenie krztuścem pozostaje najwyższe od ponad trzech dekad. Odporność utrzymuje się do 10 lat po szczepieniu
W ubiegłym roku na krztusiec zachorowało ponad 32 tys. osób. To ok. 35 razy więcej niż rok wcześniej. Ostatnie tygodnie przynoszą wyhamowanie tendencji wzrostowej, ale Główny Inspektor Sanitarny przestrzega przed tą groźną chorobą i wskazuje na konieczność szczepień u dzieci już w okresie niemowlęcym i szczepień przypominających u dorosłych. Dużą rolę w promowaniu tej jedynej formy profilaktyki odgrywają pielęgniarki, które nie tylko informują o korzyściach ze szczepień, ale też mogą do nich kwalifikować.
Bankowość
Zdaniem 80 proc. Polaków ceny nieruchomości są wysokie lub bardzo wysokie. Mimo to i tak wolimy posiadać na własność, niż wynajmować

Tylko 26 proc. Polaków uważa, że mamy obecnie dobry moment na zakup nieruchomości. Dla ośmiu na 10 ankietowanych ceny nieruchomości są obecnie wysokie lub bardzo wysokie. 65 proc. ocenia też, że niewiele osób z ich otoczenia może sobie teraz pozwolić na zakup mieszkania lub domu – wynika z badania „To my. Polacy o nieruchomościach” portalu ogłoszeniowego Nieruchomosci-online.pl.
Transport
Nowe opłaty za emisję CO2 mogą spowodować wzrost kosztów wielu małych i średnich firm. Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia [DEPESZA]

System ETS2, który zacznie obowiązywać od 2027 roku, nałoży podatek na paliwa kopalne wykorzystywane do ogrzewania budynków czy w transporcie. Koszty w dużej mierze poniosą dostawcy, w tym małe i średnie firmy. – Potencjalny wpływ systemu ETS2 na sektor MŚP w Polsce będzie znacznie mniej drastyczny, niż mogłoby się wydawać. Konieczne jest jednak przygotowanie odpowiednich instrumentów, które wesprą przedsiębiorców w przemianie w kierunku niskoemisyjnym, ale jednocześnie będą unikały podwójnej kompensacji – wskazuje raport WiseEuropa pt. „Wędka czy ryba? Wsparcie dla polskich MŚP w związku z wprowadzeniem ETS2”.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.