SNO Sites Recognizes 73 Schools for Excellence in Student Journalism
SNO Sites recognizes 73 student publications as Distinguished Sites for 2024–2025, honoring excellence in scholastic digital journalism.
Launched during the 2013–2014 school year, the SNO Distinguished Sites program sets clear benchmarks for high-quality online journalism. Participating schools earn digital badges in six essential areas: Site Excellence, Story Page Design, Writing, Multimedia, Continuous Coverage, and Audience Engagement. Schools that achieve all six badges receive the Distinguished Site distinction.
This year, 363 schools earned at least one badge, marking an increase in participation from previous years. Whether a program earned one badge or completed the full set, each represents the commitment, planning, and creativity of student journalists and their advisers.
View the full list of 2025–2026 SNO Distinguished Sites here: https://sno.buzz/snods24-25
About SNO Sites
Founded in 2008 by a former journalism educator, SNO Sites provides industry-leading online publishing platforms tailored for scholastic journalism programs. Built on WordPress and optimized for multimedia content, SNO’s responsive and customizable websites are trusted by thousands of high school and college newsrooms nationwide.
Tom Hutchinson
SNO Sites
+1 855-543-9766
email us here
Visit us on social media:
Bluesky
Facebook
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Fiduciary Fraser Allport Publishes Special Report on Retiring from Florida Retirement System’s DROP Plan
Greene Tweed Proves Sustainable Aviation Fuel (SAF) Compatibility with Elastomer Seals in New Study
OpenPayd Showcases Stablecoin Innovation Amid Industry Buzz at Stablecon 2025
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Uchodźcy z Ukrainy pomogli wygenerować 2,7 proc. PKB Polski w 2024 roku. Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy
Uchodźcy z Ukrainy coraz lepiej radzą sobie na polskim rynku pracy – pracuje 69 proc. z nich – wynika z najnowszego badania przeprowadzonego przez Deloitte dla UNHCR. Jednocześnie wciąż w tym obszarze jest wiele wyzwań, w tym bariery językowe czy kwestie dotyczące uznawania kwalifikacji, np. w zawodach medycznych i prawniczych. Na rosnącej aktywności zawodowej Ukraińców mocno skorzystała polska gospodarka, ale też sam rynek pracy: wzrosła konkurencja, a Polacy uzyskali możliwość specjalizacji i objęcia stanowisk menedżerskich, eksperckich i technicznych.
Ochrona środowiska
W UE wciąż więcej kontroli działań firm w ramach ESG niż zachęt. Konieczne jest złagodzenie podejścia

Instytucje unijne powinny bardziej koncentrować się na celach i możliwościach rozwoju, jakie daje ESG, a nie kontroli działań firm w tym obszarze i obowiązków sprawozdawczych – twierdzą przedstawiciele organizacji Business for Good. Konieczne jest więc złagodzenie obowiązujących regulacji. Europa powinna również dążyć do utworzenia wspólnego rynku o ujednoliconych przepisach i mechanizmach.
Konsument
Wakacje wyzwaniem dla operatorów komórkowych. W najpopularniejszych kurortach ruch w sieci rośnie nawet pięciokrotnie

Długie weekendy i wakacje to wymagający czas dla operatorów komórkowych. W najbardziej obleganych kurortach udział abonentów tylko sieci Play w stosunku do liczby mieszkańców przekracza 500 proc. Dlatego operator planuje dalszą rozbudowę swojej sieci komórkowej do minimum ponad 15 tys. stacji bazowych. W latach 2020–2024 Play zainwestował w sieć i częstotliwość ponad 6 mld zł.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.