'Suits to Stilettos' Bestseller Sparks Hollywood Interest for Screen Adaptation
Italia Tornabene’s memoir becomes a bestseller and catches Hollywood’s eye for a potential series or film.
A gripping and unfiltered autobiography, Suits to Stilettos chronicles Tornabene’s journey from homelessness, trauma, and single motherhood to becoming a self-made millionaire and founder of multiple businesses. The book has struck a powerful chord with readers across the country, delivering a message of resilience, reinvention, and feminine power.
“I wrote this book to tell the truth—the messy, powerful, liberating truth,” Tornabene shares. “Suits to Stilettos is a love letter to every woman who has ever been underestimated and every dream that refuses to die.”
Due to its cinematic, bold storytelling, the memoir has already sparked Hollywood interest, with producers currently in talks to adapt the book into a limited series or feature film.
As with all of Italia Tornabene’s ventures, 10% of proceeds from Suits to Stilettos go directly to EmpowerHer Journey, her nonprofit initiative helping single mothers gain financial independence through business mentorship, education, and entrepreneurial support.
Suits to Stilettos is more than a memoir — it’s a movement.
Available now at www.TornabeneWine.com and through all major online bookstores.
italia tornabene
Tornabene Limited
email us here
Visit us on social media:
Instagram
Facebook
YouTube
TikTok
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Moonshot Missions' New Report: Clean Water Access Expanded to 12 Million Americans
World of Travel Expo together with World of Trade & Taste May 30-31 2025 at Metro Toronto Convention Centre Canada
Real Estate Teams Gain Competitive Edge with Scalable Systems and Lead Generation Model
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Motoryzacja

UE dąży do większej samodzielności w dostępie do surowców krytycznych. Częściowo pozyska je z recyklingu baterii
Zgodnie z aktem o surowcach krytycznych władze unijne dążą do zwiększenia niezależności w zakresie ich dostaw od Chin i innych krajów trzecich. Do 2030 roku ze źródeł zewnętrznych ma pochodzić nie więcej niż 65 proc. rocznego zużycia każdego z surowców. Z kolei 25 proc. ma pochodzić z recyklingu. – Te cele nie są nadambitne, bo recykling to relatywnie młoda część gospodarki, więc legislacja, która narzuca te poziomy odzysku i recyklingu to jedno, a realia to drugie – mówi Paweł Jarski, prezes zarządu Elemental Holding. Podkreśla jednak, że Europa ma duży potencjał w zwiększeniu odzysku i przetwarzania cennych surowców
Konsument
Konsumenci doceniają działania firm na rzecz środowiska i społeczeństwa. Dla przedsiębiorstw to szansa na rozwój

Zrównoważony rozwój staje się coraz ważniejszym elementem strategii biznesowych firm. Podmioty wdrażające długofalową strategię ESG mogą liczyć na korzyści finansowe, większe zainteresowanie inwestorów oraz poprawę klimatu i społecznej akceptacji. Spółki i przedsiębiorcy, którzy realizują inwestycje zgodnie z najwyższymi standardami środowiskowymi i społecznymi otrzymali Diamenty Zrównoważonej Gospodarki podczas konferencji Sustainable Economy Summit.
Edukacja
Poziom kompetencji cyfrowych Polaków na bardzo niskim poziomie. Spowalnia to cyfryzację gospodarki i firm

Na tle mieszkańców innych państw UE poziom kompetencji cyfrowych Polaków utrzymuje się na bardzo niskim poziomie – wynika z ostatnich danych Eurostat. Niecała połowa deklaruje posiadanie przynajmniej podstawowych umiejętności cyfrowych, a 20 proc. – więcej niż podstawowe. Staje to na drodze do cyfryzacji gospodarki i zwiększenia produktywności przedsiębiorstw.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.