SurviveHER Announces 2025-2026 Board of Directors, Advisory Board Leaders to Advance Breast Cancer Advocacy and Support
SurviveHER Board of Directors:
- LaToya Hurley – Board Chair; CEO, Innovating Marketing Group
- Courtney White – Board Secretary, Attorney
- Shawanda Green – Board Treasurer, Managing Director, LVA
- Dee Ismajli – General Sales Manager, Advantage BMW Midtown
- Eric Wilson – Workforce Development Strategist
- Kadria Derrick, M.D. – Anesthesiologist
- Nikkia McClain – CEO, Tene Nicole Creative Agency
SurviveHER Advisory Board:
- Arica Brandford, PhD, JD, RN – Director, Community Outreach and Engagement, Houston Methodist Neal Cancer Center
- Ashley Dedmon – Breast Cancer Previvor, Public Health Practitioner
- Augusta Green – Director, Brentwood Baptist Church
- Courtney Taylor – SVP Community Engagement, Veritex Bank
- Ivy Levingston – Retired School Administrator
- Kori Lee – Breast Cancer SurviveHER; Houston Public Media
- Tiara Neal – Breast Cancer SurviveHER; Co-Founder, Bexa Equity Alliance
- Tommy Kuranoff – General Manager, Momentum BMW Southwest
SurviveHER Medical Advisory Board:
- Jamie Terry, M.D., MHCE, FACS – Breast Surgeon, Texas Breast Specialists
- Janice Lindsay Sillas, M.D. – OBGYN, Bella Obstetrics and Gynecology
- S. Kemi Nurudeen, M.D. – OBGYN, Reproductive Endocrinology, Aspire Houston Fertility Institute
- Leslie Gutierrez, AGACNP-BC, APRN, MSN – Nurse Practitioner, Texas Oncology
- Gurjyot Doshi, M.D. – Oncologist, Texas Oncology
Since its founding in 2020, SurviveHER has grown into a trusted community resource for education, peer support, and direct services that meet the unique needs of underserved women. The strategic leadership of the newly appointed board will be instrumental in guiding the organization’s continued growth, deepening its community impact, and scaling its programs across Greater Houston and beyond.
"This moment is truly monumental for SurviveHER! Formalizing our Board of Directors and Advisory Board marks a powerful new chapter in our 5th year as an organization. I intentionally selected each of these leaders for their passion, integrity, and deep commitment to the women we serve. Their guidance will be instrumental as we grow our impact and continue advancing breast health equity with purpose and heart. - Lyndsay Levingston, Founder, SurviveHER
SurviveHER remains active year-round through educational events, awareness campaigns, and partnerships that amplify survivor voices, address disparities, and move the needle toward health justice. For more information, visit www.imasurviveher.org.
ABOUT SURVIVEHER
SurviveHER is a 501(c)(3) nonprofit organization whose mission is to inform, inspire, and empower women affected by breast cancer. Founded by Triple Negative Breast Cancer SurviveHER Lyndsay Levingston, the organization improves breast health outcomes by offering financial and wellness resources, peer support, and access to screening and navigation services. Since 2020, SurviveHER has served over 1,000 women and continues to champion equity in breast cancer care across communities.
Latoya Hurley
SurviveHER
lhurley@innovatingmarketinggroup.com
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

OneIsAll Brings Peace of Mind to Summerfest Fans with Smart Pet Care Solutions
SilverTech Recognized with Industry Website Design and Development Award for Two Financial Clients
Barcelona Technology School and SNATIKA Forge Strategic Partnership to Launch Global Doctorate Programs
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł
Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek
Polityka
Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro. Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.
Handel
Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.