TendersOnTime arrive en France : une plateforme unique pour les appels d’offres français et internationaux
Avec cette expansion, TendersOnTime devient la seule plateforme à regrouper, en un seul point d’entrée, les appels d’offres émis en France et les opportunités à l’international, permettant aux entreprises de toutes tailles de développer leur présence locale et mondiale.
Un accès centralisé aux marchés publics en France et à l’étranger
Les entreprises françaises – qu’il s’agisse de PME, d’ETI ou de grands groupes – rencontrent souvent des difficultés à suivre et analyser les appels d’offres diffusés sur plusieurs portails. TendersOnTime répond à ce besoin en agrégeant les données issues de :
Plateformes gouvernementales françaises (nationales, régionales, locales)
Projets financés par l’UE et marchés publics territoriaux
Agences internationales (ONU, Banque mondiale, BAD, etc.)
Marchés privés, contrats PPP et initiatives multilatérales
Secteurs clés : construction, santé, énergie, informatique, conseil, défense
La plateforme héberge actuellement plus d’un million d’appels d’offres actifs, et permet un filtrage précis par pays, secteur, source de financement ou code CPV, y compris pour les appels d’offres français.
« Notre objectif est de rendre les appels d’offres mondiaux et les appels d’offres français plus accessibles, transparents et exploitables pour toutes les entreprises françaises »,
déclare M. Sanjay Vyas, PDG de Global Tenders Services Pvt Ltd.
« La France est un acteur majeur de l’innovation et des grands projets. Nous sommes fiers d’aider ses entreprises à rayonner localement et à l’international. »
Une solution complète pour les entreprises françaises
Hypertherm Powermax シリーズ保証期間2倍延長のお知らせ
Hypertherm, Powermax® 시리즈 보증 기간 2배 연장
Diabetes Care Devices Market Size to Reach USD 91.95 Billion by 2030, Says Mordor Intelligence
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł
Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek
Polityka
Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro. Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.
Handel
Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.