Komunikaty PR

THE FLORIDA ASSOCIATION OF HEALTHY START COALITIONS LAUNCHES NEW BRANDING AND WEBSITE

2025-06-13  |  14:55:03
The new logo updates the FAHSC brand.

The new logo updates the FAHSC brand.

TALLAHASSEE, FL, UNITED STATES, June 13, 2025 /EINPresswire.com/ -- The Florida Association of Healthy Start Coalitions (FAHSC) is excited to announce their rebranding with a new logo and website. Harnessing the power of over 30 years as a leading nonprofit in the state of Florida to improve the lives of families through services developed to meet the needs of pregnant and post-partum mothers, fathers, infants, and young children up to age three, FAHSC uses a community-focused model and supports 32 Healthy Start Coalitions throughout the state in services tailored to the unique needs of their communities.

With their vital role supporting Florida families in mind, FAHSC rebranded to better reach and appeal to those they serve. Their new website is designed to meet the needs of parents with tools and resources focused on everything from pregnancy and infant development to parenting tips and more. The site contains an abundance of resources to support Floridians in providing a safe and healthy family environment and achieving their parenting and family goals. The website is also a valuable resource for maternal and child health professionals, partner organizations, and the community. With their new brand and website, FAHSC hopes to reach a wider audience and, ultimately, support more families in their mission to give every baby a healthy start in life.

Check out their new website here: https://www.healthystartflorida.com/

Angela Meredith
FAHSC
+1 850-999-6205
email us here
Visit us on social media:
LinkedIn
Facebook
X

Legal Disclaimer:

EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
EIN Newswire BRAK ZDJĘCIA
2025-06-19 | 07:55:04

AI-Powered Renewable Energy Systems: The Future of Clean Power

AI is transforming renewable energy by optimizing solar, wind, and grid systems, driving efficiency, reducing emissions, and enabling a smarter energy future.AI is transforming renewable energy by optimizing solar, wind, and grid systems, driving
EIN Newswire BRAK ZDJĘCIA
2025-06-19 | 07:55:04

Meatable Joins London Climate Action Week 2025 with Strong Commitment to a Sustainable Future

Meatable will participate in London Climate Action Week 2025, reinforcing its mission to satisfy the world's appetite for meat without harming people, animals, or the planet.Meatable’s VP of Strategy, Ollie Cohen, will represent the
EIN Newswire BRAK ZDJĘCIA
2025-06-19 | 06:55:06

Hedera Foundation Collabs with The Binary Holdings, Web3 Distribution Infrastructure, to Onboard 169M+ Users to Hedera

Hedera Foundation Collaborates with The Binary Holdings, Web3 Distribution Infrastructure, to Onboard 169 Million+ Users to HederaHedera Foundation Collaborates with The Binary Holdings to Onboard New Users into the Hedera Mobile Gaming

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł

Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek

Polityka

Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– ​Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro.  Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.

Handel

Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.