The Learning Revolution 2.0 by Dr. Jeannette Vos Tells a Groundbreaking Approach to Self-Learning
Integrating cutting-edge knowledge from quantum physics, interpersonal neurobiology, and epigenetics, The Learning Revolution 2.0 empowers readers—including students, educators, parents, and professionals—to maximize their cognitive potential. Through multimedia tools, hands-on activities, and self-awareness practices, the book fosters lifelong learning habits essential for academic, professional, and personal success.
As the latest part of The Learning Revolution series—recognized globally for its profound impact on education this book inspires individuals to become proactive learners in an ever-changing world.
Pre-order your copy today on Amazon
About the Author
Dr. Jeannette Vos, founder of the Learning Revolution International, is a leading expert in education and learning science. She co-authored The Learning Revolution, which sold over 10 million copies in 26 languages, influencing education worldwide. With a doctorate in learning science, she has spent over two decades conducting research, speaking at global events, and developing innovative learning techniques that integrate neuroscience, psychology, and health. Dr. Vos’s work continues to inspire learners to find their full potential.
Ronan Veyne
Woodbridge Press
email us here
Visit us on social media:
Facebook
YouTube
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Shock Absorber Market to Hit USD 21.07 Billion by 2030, Driven by Ride Comfort & Suspension Innovation
Medical Sterilization Trolley Report 2025 – For Strategy Officers and Market Intelligence Teams
Pediatric Telehealth Market Forecast To 2034 – For Business Leaders, Analysts, And Strategic Teams
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł
Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek
Polityka
Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro. Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.
Handel
Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.