TÖST Sangria: A New Flavor for Summer Celebrations
The Mediterranean classic, reimagined as a sophisticated booze-free bubbly
TÖST Sangria introduces blood orange and red grape to the brand's signature blend of premium white tea, berries, and botanicals. The result is a bold, fruit-forward experience that stays true to TÖST's refreshingly dry, sophisticated flavor palate. Available at launch in the brand's signature 750ml bottles, Sangria joins TÖST's Original and Rosé offerings to create a complete lineup of premium alcohol-free options.
"As the non-alcoholic category continues its explosive growth, we're seeing consumers demand more than just substitutes. They want beverages worth celebrating with," said Brooks Addington, Chief Executive Officer of TÖST Beverages. "We’re committed to redefining the premium drinking experience with more than just zero-proof replacements, but standout experiences in their own right."
The launch of TÖST Sangria represents the brand's first new flavor since the introduction of TÖST Rosé and follows the successful debut of the brand's slim-can earlier this year. This strategic expansion supports TÖST's position as the #3 non-alcoholic wine brand with 150% year-over-year growth and presence in over 9,000 locations globally.
"When you think of summer, you think of carefree celebration. TÖST Sangria is a luscious and light re-imagining of the Mediterranean classic. It’s like a passport in a glass that takes you back to good times together, whether it’s beachside or tableside,” said Jess Daponte, Chief Marketing Officer of TÖST Beverages. "This new delicious flavor embodies our belief that life's better shared. It's effervescent and joyful, just like the people drinking it.”
TÖST Sangria will be available beginning May 5th at select retailers nationwide and online at tostbeverages.com, with a suggested retail price of $8.99 per 750ml bottle. The launch will be supported by on-premises and retail marketing activations, social media campaigns, and partnerships with select influencers and hospitality venues. TÖST will feature the new Sangria with creative, experiential activations throughout the summer festival season and at the Summer Fancy Food Show in late June.
About TÖST Beverages
Founded in 2017, TÖST Beverages stands as a leader in the non-alcoholic sparkling beverage category. Deliciously crafted with berries, botanicals and a kick of ginger, TÖST (Original, Rosé, and now Sangria) is a refreshing, alcohol-free bubbly made to elevate moments big and small. TÖST provides a sophisticated drinking experience with an all-natural, low calorie blend of premium white tea, ginger, and citrus, for a refreshingly dry taste. For more information, please visit https://tostbeverages.com/. For the most up-to-date news, follow TÖST Beverages on Instagram, Facebook, and X.
Brooks Addington
TÖST Beverages
pr@tostbeverages.com
Visit us on social media:
LinkedIn
Instagram
Facebook
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

OneIsAll Brings Peace of Mind to Summerfest Fans with Smart Pet Care Solutions
SilverTech Recognized with Industry Website Design and Development Award for Two Financial Clients
Barcelona Technology School and SNATIKA Forge Strategic Partnership to Launch Global Doctorate Programs
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł
Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek
Polityka
Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro. Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.
Handel
Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.