Komunikaty PR

U.S. Startup Debuts First-Ever Sugar Printer for Custom Lollipops, Now Accepting Pre-Orders

2025-06-13  |  19:55:04
The Sugar Printer™ transforms molten sugar into custom lollipops—logos, animals, and even edible selfies—made live in under two minutes.

The Sugar Printer™ transforms molten sugar into custom lollipops—logos, animals, and even edible selfies—made live in under two minutes.

Turn hot sugar into custom lollipops—logos, selfies, and more. The Sugar Printer™ is now available for U.S. pre-orders. No food dyes. All wow.

We built The Sugar Printer™ to give businesses something no algorithm or ad campaign can replace—pure, real-world wonder.”
— Phyllis Hong, CEO of The Sweet Printer

SAN DIEGO, CA, UNITED STATES, June 13, 2025 /EINPresswire.com/ -- A new U.S.-based startup is introducing an innovative food technology product called The Sugar Printer™, a machine that uses heated sugar to create fully customized lollipops in real time. The device is now available for pre-order, with delivery expected by the end of July.

The Sugar Printer™ works by extruding molten sugar into detailed outline designs—ranging from animals and logos to stylized portraits and faces. Each lollipop is made live, on-site, with simple shapes produced in under a minute and more detailed outlines, such as selfie-style prints, ready in about two.

This new technology presents a novel opportunity for small businesses, event venues, and retail locations to engage customers with an interactive experience centered around confectionery customization.

While still in early launch, the technology is being positioned as an experiential enhancement for brick-and-mortar businesses, providing entertainment value alongside a new point-of-sale opportunity. The machine uses only sugar with no added dyes, and the printed candy is created on demand in front of guests.

The company has secured exclusive U.S. distribution rights and is now accepting pre-orders nationwide. The Sugar Printer™ will be available for demonstration and media preview in select locations throughout the summer.

Phyllis Hong
The Sweet Printer
+1 858-603-5682
email us here
Visit us on social media:
LinkedIn
Instagram
Facebook
YouTube
TikTok

Legal Disclaimer:

EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
EIN Newswire BRAK ZDJĘCIA
2025-06-18 | 11:55:06

Amazing Sesame Highlights Sensory Wellness with Launch of Five-Sense Wellness Campaign

Mochi Black SesameBrand introduces “五感養生” (Five-Sense Wellness), linking traditional Chinese health concepts to modern daily routines LAOS, LAOS, LAOS, June 18, 2025 /EINPresswire.com/ -- Amazing Sesame has introduced a new campaign
EIN Newswire BRAK ZDJĘCIA
2025-06-18 | 11:55:06

Vaginitis Market Epidemiology Report 2025-2035: Drug Pipeline, Treatment, Trends, Rising Incidence & prevalence

Vaginitis Epidemiology Report 2025-2035: Drug Pipeline, Treatment, Trends, Rising Incidence & prevalenceThe report also provides a detailed analysis of the current vaginitis marketed drugs and late-stage pipeline drugs. BROOKLYN, NY, UNITED
EIN Newswire BRAK ZDJĘCIA
2025-06-18 | 11:55:06

WTTx Market Size Worth $202.8 Billion By 2032 | Growth Rate (CAGR) of 45.1%

WTTx MarketSurge in integration of 5G and Internet of Things (IoT) serves as a potential opportunity for the expansion of the global WTTx market. WILMINGTON, DE, UNITED STATES, June 18, 2025 /EINPresswire.com/ -- The WTTx (Wireless to the x)

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł

Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek

Polityka

Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– ​Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro.  Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.

Handel

Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.