Wipro Joins EarthSoft’s Business Partner Program
EarthSoft Business Partners implement and configure EQuIS software products. They hold licenses across the full EQuIS suite, and many bring additional expertise in complementary tools and solutions. These partners work closely with multinational corporations to expand EQuIS adoption across global site portfolios—boosting efficiency, sharpening competitive advantage, and driving innovation. [Read more.]
EarthSoft CEO Mitch Beard shared, “Wipro has delivered outstanding Tier 1 EQuIS support services for several years to a major oil and gas client across Australia, Europe, and North America. The Wipro and EarthSoft support teams have collaborated seamlessly handling technical support calls and loading hundreds of thousands of laboratory and field Electronic Data Deliverables (EDDs) into EQuIS. Wipro also played a key role in the early testing and development of EQuIS Helios, our AI-powered environmental and geotechnical knowledge management portal that simplifies access to and understanding of both structured and unstructured data.”
Wipro brings a unique perspective to the EarthSoft Business Partner Program, as they bring deep sustainability domain expertise enabled through innovative digital capabilities. This distinction can help reduce conflicts of interest at sites involving multiple stakeholders and bring integrated services together.
We are proud to welcome Wipro to the EarthSoft Business Partner Program. Their global leadership in digital innovation, investment in AI, and strong commitment to sustainability make them an ideal collaborator. Together, we aim to deliver smarter environmental data solutions that create a meaningful impact for our clients.
Speaking on the new partnership, Shannon Kroll, Wipro Consulting’s Global Head of Sustainability, said “As our clients seek innovative solutions to achieve their sustainability goals, this partnership demonstrates our investments in digitizing sustainability, while collaborating with industry leaders to help our clients operationalize sustainability.”
About EarthSoft: EarthSoft is the recognized leader for technical data management systems with our flagship product, EQuIS™. Since 1994, EarthSoft operations have been product-centric dedicated to expanding and enriching the capabilities of the EQuIS product line. EQuIS offers a comprehensive solution that centralizes, standardizes, and automates environmental and geotechnical project workflow for efficient data management, visualization, and reporting. Please write info@earthsoft.com, or visit www.earthsoft.com, for further information.
Mitch Beard
EarthSoft Inc.
+1 800-649-8855
email us here
Visit us on social media:
LinkedIn
Facebook
YouTube
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Diabetes Care Devices Market Size to Reach USD 91.95 Billion by 2030, Says Mordor Intelligence
Pharma Blisters Packaging Market to Hit USD 22.6 Billion by 2035, Expanding at 6.1% CAGR
Energy Bill Relief Fund Extended to Support Households and Small Businesses
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł
Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek
Polityka
Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro. Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.
Handel
Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.