Worship Leader & Singer-Songwriter thurane Launches New Single: 'Big House' - Features Fresh Spin On Audio Adrenaline
“...breathes new life into Audio Adrenaline’s iconic anthem of welcome & belonging..." & "...sleek, studio-level shine...” says Naomi Joan, Illustrate Magazine
After thurane's : authentic worship : E.P. (along with Singles “Redeemer” & “Lead Me To the Cross”) made a big splash in Christendom, his new material offers a fresh expression of Worship music at a time when current, more popular offerings seem like carbon copies of other yet more popular songs of the past.
“...breathes new life into Audio Adrenaline’s iconic anthem of welcome and belonging..." & "...boasts a sleek, studio-level shine without losing its handmade heart...” - Naomi Joan, Illustrate Magazine
“...thurane keeps the spirit alive while injecting a fresh sense of warmth and unity...” - Nami, Introvert Disco
“...delivers warmth and sincerity to Audio Adrenaline’s classic 'Big House' track which remains beloved among Christian rock enthusiasts.” - Melomani
“...A SPIRITUAL REVIVAL WRAPPED IN POLISHED ROCK PRODUCTION... ('Big House')” - Tamara Jenna, Independent Music Weekly / TJPL News
“Thurane’s towering presence is the cherry on top, with the American talent taking care of guitar and vocals.” - Gabriel Mazza, Mesmerized
“...the message of a shared personal relationship with Jesus...” - A News Hound - Heavens Metal Magazine
Free Download of “Big House” - hypeddit.com/thurane/bighouse
Catch thurane on tour for the Summer festival season at - bandsintown.com/a/1894908-thurane
"Illumination 2025 Light In the Darke" features thurane to lead a Worship set on Saturday, September 20 from 2-3pm @ the Coffee House Stage / Spirit Life Center. Includes Anne Wilson, Cochren & Co., Jamie MacDonald & Billy Ballenger.
Co-founding member of Phoenix-based Christian rock band New Jerusalem & adult contemporary Christian duo Kenyon Grey, thurane signed NJ to Gray Dot Records/Bulletproof Music-Bulletboy, the label that originally signed Third Day.
thurane.com
-
New Jerusalem, LLC
njiuma|yahoo.com| |njiuma|yahoo.com
Visit us on social media:
LinkedIn
Instagram
Facebook
YouTube
TikTok
X
Other
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Revolutionary Garage Door Price Calculator by Firstline Garage Door Repair
Non-invasive Surgical Wound Closure Market Growth at 4.1% CAGR
Reflective Air Packaging Market to Surpass USD 15,089.37 Million by 2035, Driven by Thermal Protection Needs | FMI
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.