Wyniki wyszukiwania: por

2016-04-27 | 06:50
Media i PR
Polska jako marka coraz lepiej rozpoznawalna przez konsumentów za granicą. Kojarzona jest m.in. z żywnością, maszynami i usługami medycznymi Wyniki wyszukiwania: por

Polska jako marka coraz lepiej rozpoznawalna przez konsumentów za granicą. Kojarzona jest m.in. z żywnością, maszynami i usługami medycznymi

Produkty „made in Poland” zyskują uznanie konsumentów na całym świecie. Do tradycyjnie kojarzonych z Polską branż, jak np. rolno-spożywczej, dołączają kolejne. Sukcesy za granicą odnoszą m.in. polskie śmigłowce czy ciągniki, a nawet usługi medyczne. Polskie produkty i usługi, które najlepiej reprezentują polski biznes w kraju i za granicą, zostaną nagrodzone – już po raz 26. – w konkursie „Teraz Polska”.
więcej
2016-05-10 | 06:30
Handel
Właściciel Sugarfree i Cardio Bunny wprowadza na rynek swoją piątą markę odzieżową. Do końca roku wszystkie brandy mają być rentowne

Właściciel Sugarfree i Cardio Bunny wprowadza na rynek swoją piątą markę odzieżową. Do końca roku wszystkie brandy mają być rentowne

HubStyle, właściciel trzech marek odzieżowych dla kobiet i jednej dla mężczyzn, wprowadza na rynek kolejny brand i planuje do końca roku uzyskanie rentowności przez całą piątkę. Na razie próg rentowności osiągnęły dwie marki. Właściciel sklepów internetowych i porównywarki cen reklamuje swoje ubiory w ramach współpracy ze znanymi osobami i zapowiada, że zamierza kontynuować tę strategię marketingową.
więcej
2014-10-02 | 06:15
Media i PR
Grupa TVN chce docierać do widzów poprzez wszystkie platformy. Jest zadowolona z wyników kanału TVN24 Biznes i Świat i zapowiada nową odsłonę związanego z nim portalu

Grupa TVN chce docierać do widzów poprzez wszystkie platformy. Jest zadowolona z wyników kanału TVN24 Biznes i Świat i zapowiada nową odsłonę związanego z nim portalu

Grupa TVN chce nadal walczyć o uwagę widzów, wykorzystując różne metody komunikacji. Stawia więc mocno na kanał online oraz na dostęp do treści poprzez urządzenia mobilne.
więcej
2016-05-11 | 06:35
Handel
Handel online może wzrosnąć w tym roku do 35 mld zł. Konkurencja wśród e-sklepów się zaostrza

Handel online może wzrosnąć w tym roku do 35 mld zł. Konkurencja wśród e-sklepów się zaostrza

Internetowa sprzedaż nadal rozwija się szybko. W tym roku handel w sieci może wzrosnąć do 35 mld zł, czyli o około 15 proc. w ujęciu rocznym. Konkurencja na tym rynku jest coraz większa, dlatego sklepy mocniej walczą o klientów. Konsumenci mogą oczekiwać nowych form bardziej spersonalizowanej reklamy, poprawy funkcjonalności stron e-sklepów oraz udogodnień w płatnościach i dostawach.
więcej
2016-03-25 | 06:45
Media i PR
Tylko co dziesiąta firma korzysta z przynajmniej dwóch mediów społecznościowych. Polska na przedostatnim miejscu w UE

Tylko co dziesiąta firma korzysta z przynajmniej dwóch mediów społecznościowych. Polska na przedostatnim miejscu w UE

Z danych Komisji Europejskiej wynika, że w Polsce 8 proc. firm jest obecnych w co najmniej dwóch social media. W porównaniu z 2014 rokiem to wzrost, ale niewielki. Wynik ten daje Polsce przedostatnie miejsce w UE. Średnia dla 28 państw to 18 proc. Eksperci podkreślają, że cyfrowy potencjał nie jest przez firmy w pełni wykorzystywany. Zmiana w tym zakresie będzie napędzać biznes.
więcej
2015-07-16 | 06:30
Konsument
Media społecznościowe kluczowe dla budowania wizerunku firm. Mogą być skuteczniejsze niż reklama

Media społecznościowe kluczowe dla budowania wizerunku firm. Mogą być skuteczniejsze niż reklama

Rośnie odsetek firm w Polsce, które aktywnie korzystają z internetu, wciąż jednak możliwości sieci nie są przez nie w pełni wykorzystywane. Tylko co piąta firma prowadzi sprzedaż przez internet i jest obecna w mediach społecznościowych. Social media pomagają budować relacje z klientami, słuchać ich opinii i odpowiednio na nie reagować. Dobrze prowadzana komunikacja w internecie może być skuteczniejsza niż reklama.
więcej
2015-06-16 | 08:00
Bankowość
Firmy ubezpieczeniowe obniżyły wydatki na reklamę w mediach o niemal jedną trzecią. Mniej wydały też banki i inne instytucje finansowe

Firmy ubezpieczeniowe obniżyły wydatki na reklamę w mediach o niemal jedną trzecią. Mniej wydały też banki i inne instytucje finansowe

W I kwartale najwięksi reklamodawcy z sektora finansowego znacząco obniżyli wydatki na promocje swoich usług w mediach. Przez pierwsze trzy miesiące roku branża przeznaczyła na reklamę ponad 104 mln zł, o 50 mln zł mniej niż w ostatnim kwartale roku 2014 i o 11 mln zł, czyli ponad 10 proc., mniej niż rok wcześniej. Z analiz domu mediowego Codemedia wynika, że największych cięć w wydatkach na ten cel dokonały firmy ubezpieczeniowe.
więcej
2015-05-14 | 06:20
Media i PR
Dobre wyniki Agory skłaniają do kolejnych inwestycji. Będą nowe kina, stacje radiowe i więcej „Gazety Wyborczej” w internecie

Dobre wyniki Agory skłaniają do kolejnych inwestycji. Będą nowe kina, stacje radiowe i więcej „Gazety Wyborczej” w internecie

Pozaprasowe segmenty Agory rosną coraz szybciej, dlatego spółka stawia na kolejne inwestycje. Planuje budowę kolejnych kin, inwestuje w sieć rozgłośni radiowych i nośniki reklamowe. Działalność prasową stara się zaś przenieść do internetu – rozpoczyna wdrażanie własnej platformy technologicznej dla płatnych treści „Gazety Wyborczej”.
więcej
2015-04-24 | 09:00
Giełda
ATM Grupa rozważa wprowadzenie na GPW swojej spółki Aidem Media. Koncern uruchomił nową produkcję dla Telewizji Puls

ATM Grupa rozważa wprowadzenie na GPW swojej spółki Aidem Media. Koncern uruchomił nową produkcję dla Telewizji Puls

Koncern medialny ATM Grupa rozważa upublicznienie swojej spółki Aidem Media, produkującej aplikacje mobilne, jednak nie wcześniej niż w 2016 roku. Grupa nie planuje w najbliższym czasie akwizycji, dlatego chce przeznaczyć na dywidendę 70 proc. ubiegłorocznego zysku, który wzrósł w stosunku do 2013 roku blisko trzykrotnie. ATM Grupa w 2015 roku będzie prowadzić projekty głównie dla Telewizji Polskiej, Telewizji Polsat oraz Telewizji Puls.
więcej
2015-02-24 | 07:00
Giełda
Cloud Technologies przekracza prognozy przychodów o 40 proc. Firma korzysta z Big Data do personalizacji reklamy w internecie

Cloud Technologies przekracza prognozy przychodów o 40 proc. Firma korzysta z Big Data do personalizacji reklamy w internecie

Przychody Cloud Technologies, spółki specjalizującej się w analizowaniu i dostarczaniu danych na temat zainteresowań i preferencji zakupowych internautów, wyniosły w ubiegłym roku 17,5 mln zł i były wyższe o około 40 proc. od pierwotnie prognozowanych. Było to możliwe dzięki rosnącemu popytowi na zakup spersonalizowanej reklamy internetowej.
więcej
2014-12-19 | 06:30
Media i PR
Michał M. Lisiecki przenosi część działalności za granicę. Wszystko przez wysokie podatki i nieprzyjazne przepisy

Michał M. Lisiecki przenosi część działalności za granicę. Wszystko przez wysokie podatki i nieprzyjazne przepisy

Nieprzyjazne warunki dla przedsiębiorców i wysokie podatki. To powód, dla którego Michał M. Lisiecki, główny akcjonariusz PMPG Polskie Media SA, w którego portfolio są m.in. tygodniki „Wprost” i „Do Rzeczy”, częściowo przenosi działalność swoich spółek za granicę. Ma nadzieję, że to chwilowe rozwiązanie.
więcej
2014-12-09 | 09:00
Media i reklama
SARE zapowiada na przyszły rok lepsze wyniki niż w 2014. Planuje podwoić zyski

SARE zapowiada na przyszły rok lepsze wyniki niż w 2014. Planuje podwoić zyski

SARE, notowana na NewConnect spółka specjalizująca się w e-mail marketingu, zamierza w przyszłym roku z nawiązką podwoić swoje tegoroczne wyniki. Nie wyklucza też nowej emisji, gdy pod koniec 2015 r. przeniesie się na główny parkiet warszawskiej giełdy.
więcej
2014-11-10 | 08:00
Media i reklama
Poprawa kondycji rynku reklamy telewizyjnej pozytywnie wpływa na wyniki TVN. W pełni powinna być widoczna w wynikach za przyszły rok

Poprawa kondycji rynku reklamy telewizyjnej pozytywnie wpływa na wyniki TVN. W pełni powinna być widoczna w wynikach za przyszły rok

Na wyniki Grupy TVN istotny wpływ ma poprawiająca się kondycja rynku reklamy telewizyjnej – uważają analitycy. Ich zdaniem z tego względu TVN może liczyć na poprawę przychodów mimo inwestycji poniesionych m.in. na programming.
więcej