19 Południk powiększa zespół
Nowe osoby dołączyły do działów obsługi klienta oraz design & motion. Powiększenie zespołu wynika z realizacji zleceń dla pozyskanych w ostatnim czasie klientów.
Dominika Barycka objęła stanowisko senior account managera. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w szeroko rozumianej komunikacji marketingowej, a w szczególności w tworzeniu strategii oraz jej implementacji. Swobodnie realizuje się w przestrzeni brand management i prowadzeniu kampaniami reklamowych 360. Projekty marketingowe obsługiwała dotychczas zarówno w agencjach full services (w Grupie Eskadra oraz w Nolabel), jak i po stronie klienta - w Grupie Mokate, odpowiadając za marki Loyd oraz Minutka. W 19 Południku obsługuje marki takie jak Gynoxin, Stovit oraz Fundacja Dzieciom.
Stanowisko motion designera objął Kuba Matuszczak. Dotychczas pracował dla Albedo Marketing, realizując projekty m. in. dla marek takich jak Mastercard, Henkel, Mercedes czy Canon. Jako freelance motion designer / 3D generalist projektował dla instytucji związanych z kulturą i sztuką, m.in. PAWILON-u, eastcontemporary, Korporacji Teatralnej, Sztuki Nowej, Fuchsbau Festival czy kolektywu Inside Job.
Mateusz Stawiarski wzmocnił dział graficzny na stanowisku graphic designera. Wcześniej, jako freelancer, zajmował się projektowaniem graficznym dla marek i projektów - od brandingu, przez www, po animacje. Przez kilka lat współpracował także z Galerią Autorską Andrzeja Mleczki w Krakowie i Czwartym Programem Polskiego Radia.
19 Południk to niezależna agencja strategiczno - kreatywna. Zajmuje się tworzeniem i wdrażaniem strategii komunikacji, kampaniami 360°, brandingiem, projektowaniem opakowań oraz tworzeniem platform kreatywnych, stron www i aplikacji mobilnych. Pracuje dla marek takich jak Lotos, Kaufland, Dan Cake i innych.

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Kraje dotknięte powodzią z 2024 roku z dodatkowym wsparciem finansowym. Europosłowie wzywają do budowy w UE lepszego systemu reagowania na kryzysy
W lipcu Parlament Europejski przyjął wniosek o uruchomienie 280,7 mln euro z Funduszu Solidarności UE na wsparcie sześciu krajów dotkniętych niszczycielskimi powodziami w 2024 roku. Polska otrzyma z tego 76 mln euro, a środki mają zostać przeznaczone na naprawę infrastruktury czy miejsc dziedzictwa kulturowego. Nastroje polskich europosłów związane z funduszem są podzielone m.in. w kwestii tempa unijnej interwencji oraz związanej z nią biurokracji. Ich zdaniem w UE potrzebny jest lepszy system reagowania na sytuacje kryzysowe.
Handel
Nestlé w Polsce podsumowuje wpływ na krajową gospodarkę. Firma wygenerowała 0,6 proc. polskiego PKB [DEPESZA]

Działalność Nestlé w Polsce wsparła utrzymanie 45,2 tys. miejsc pracy i wygenerowała 20,1 mld zł wartości dodanej dla krajowej gospodarki. Firma przyczyniła się do zasilenia budżetu państwa kwotą 1,7 mld zł – wynika z „Raportu Wpływu Nestlé” w Polsce przygotowanego przez PwC na podstawie danych za 2023 rok.
Polityka
M. Kobosko: Surowce dziś rządzą światem i zdecydują o tym, kto wygra w XXI wieku. Zasoby Grenlandii w centrum zainteresowania

Duńska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej rozpoczęła się 1 lipca pod hasłem „Silna Europa w zmieniającym się świecie”. Według zapowiedzi ma się ona skupiać m.in. na bezpieczeństwie militarnym i zielonej transformacji. Dla obu tych aspektów istotna jest kwestia niezależności w dostępie do surowców krytycznych. W tym kontekście coraz więcej mówi się o Grenlandii, autonomicznym terytorium zależnym Danii, bogatym w surowce naturalne i pierwiastki ziem rzadkich. Z tego właśnie powodu wyspa znalazła się w polu zainteresowania Donalda Trumpa.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.