Komunikaty PR

275 komputerów i tabletów dla uczniów od Nestlé Polska

2020-06-26  |  09:00
Biuro prasowe
Do pobrania Komunikat ( 0.18 MB )

275 komputerów i tabletów dla uczniów od Nestlé Polska

 

Firma Nestlé Polska przekazała – za pośrednictwem gmin w całym kraju – 275 komputerów i tabletów na rzecz  akcji #KomputerDlaUcznia. Sprzęt, przeznaczony do nauki online, trafi do najbardziej potrzebujących dzieci m.in. z Kalisza, Rzeszowa i Lublina. #KomputerDlaUcznia to akcja, organizowana przez Fundację Impact, a jej celem jest przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu wśród dzieci i młodzieży.

 

Epidemia koronawirusa i przejście szkół na nauczanie zdalne udowodniły, że nadal wielu uczniów nie ma dostępu do sprzętu i nie może swobodnie uczyć się online. Z danych Ministerstwa Cyfryzacji wynika, że 13 proc. gospodarstw domowych w Polsce nie posiada komputera z dostępem do internetu. Oznacza to, że nawet dla 500 tys. uczniów jest to poważna przeszkoda w edukacji online. A komputer z internetem jest niezbędny nie tylko do kontaktu ze szkołą - również do wyszukiwania informacji i rozwijania zainteresowań.

 

Poprawa tej sytuacji jest celem akcji #KomputerDlaUcznia, organizowanej przez Fundację Impact. Nestlé dołączyło do partnerów akcji: GovTech Polska, PayU, Bank BNP Paribas, Orange oraz 300Gospodarka.pl.

 

- Równe szanse w dostępie do wiedzy są kluczowe dla edukacji i rozwoju dzieci i młodzieży, dlatego z pełnym przekonaniem wsparliśmy akcję #KomputerDlaUcznia – mówi Simon Smith, prezes Nestlé Polska – Od początku wybuchu pandemii odpowiadamy na potrzeby społeczności, wśród których od lat prowadzimy działalność. Dlatego dotychczas przekazaliśmy w Polsce, we współpracy z organizacjami pozarządowymi, ponad milion produktów żywnościowych i wody butelkowanej. Ponadto na użytek służb medycznych oraz pacjentów dostarczyliśmy setki tysięcy sztuk sprzętu ochronnego.

 

Przypomnijmy, że Nestlé Polska przekazało pomoc na rzecz potrzebujących natychmiast po wybuchu pandemii. Za pośrednictwem Federacji Polskich Banków Żywności oraz Caritas Polska na rzecz pracowników służby zdrowia, pacjentów szpitali zakaźnych, osób starszych oraz osób poddanych kwarantannie przekazano m.in. wodę butelkowaną, odżywki dla niemowląt i dzieci, płatki śniadaniowe, żywność dla dorosłych, kawę, słodycze, preparaty odżywcze, karmę dla zwierząt domowych i inne produkty.

 

 

 

Edyta Iroko

Corporate Affairs Manager

Email: edyta.iroko@pl.nestle.com

Telefon: +48 22 325 26 74

Mobile: +48 600 204 870

 

 

 

 

 

O Nestlé

Nestlé w Polsce jest wiodącą firmą w obszarze żywienia, zdrowia i dobrego samopoczucia z portfolio blisko 1600 produktów i prawie 70 marek, w tym m.in.: NESCAFĒ, WINIARY, GERBER, PRINCESSA, KIT KAT, LION, NESQUIK, NAŁĘCZOWIANKA oraz PURINA. Nestlé działa na polskim rynku od ponad 25 lat. Firma zatrudnia aktualnie 5500 pracowników w 8 lokalizacjach.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Edukacja Fundusz Amazon: Milion złotych na wsparcie edukacji Polaków Biuro prasowe
2025-04-14 | 06:00

Fundusz Amazon: Milion złotych na wsparcie edukacji Polaków

Według danych World Economic Forum [1] do 2030 roku aż 39 proc. obecnych kompetencji zawodowych będzie wymagało aktualizacji lub stanie się zbędne. Przyszłość rynku pracy
Edukacja Nie zgadzasz się z wynikiem maturalnym z biologii lub chemii? Dawid Uczy pomoże Ci się odwołać!
2025-01-03 | 08:00

Nie zgadzasz się z wynikiem maturalnym z biologii lub chemii? Dawid Uczy pomoże Ci się odwołać!

Dawid Uczy to platforma nauczyciela biologii i chemii, który postanowił poszerzyć ofertę świadczonych usług. Od teraz pomaga także w przygotowaniu odwołania od
Edukacja Newline Lyra Pro w Szkole Podstawowej nr 5 w Białymstoku
2024-12-31 | 15:30

Newline Lyra Pro w Szkole Podstawowej nr 5 w Białymstoku

Szkoła Podstawowa Nr 5 im. Władysława Broniewskiego w Białymstoku jest placówką z tradycjami. Istnieje od ponad 100 lat i dba o to, żeby narzędzia i środki dydaktyczne, które

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Przed Europą wiele lat zwiększonych wydatków na zbrojenia. To obciąży krajowe budżety

– Bezpieczeństwo militarne trzeba finansować bezpiecznie, uwzględniając bezpieczeństwo finansów publicznych, bezpieczeństwo ekonomiczne – mówi dr Sławomir Dudek, prezes Instytutu Finansów Publicznych. Proponowane przez KE poluzowanie reguły fiskalnej pozwalającej na mocniejsze zadłużanie się rządów to zdaniem ekonomistów krok we właściwym kierunku, ale skuteczny na krótką metę. W dłuższej perspektywie konieczne jest wspólne unijne finansowanie, np. w ramach nowego budżetu UE, i wspólne programy zbrojeniowe, a także szukanie kapitału na rynkach finansowych.

Prawo

Duże projekty fotowoltaiczne w Polsce mocno spowolnione. Największymi problemami nadmierna biurokracja i chaos interpretacyjny

Długotrwałe procedury, nadmierna biurokracja i często niejednoznaczne interpretacje przepisów hamują rozwój fotowoltaiki w Polsce – wynika z raportu Polskiego Stowarzyszenia Fotowoltaiki. Inwestorzy wskazują uzyskanie warunków przyłączenia jako najbardziej problematyczny etap procesu inwestycyjnego. Barierą jest też skala wydanych odmów przyłączenia do sieci, co odstrasza inwestorów. Zmiany są konieczne, zwłaszcza w kontekście dyrektywy RED III, która wskazuje na konieczność przyspieszenia, uproszczenia i ujednolicenia procedur administracyjnych dla inwestycji w OZE.

Konsument

Czterech na 10 Polaków miało do czynienia z deepfake’ami. Cyberprzęstępcy coraz skuteczniej wykorzystują manipulowane treści

Deepfaki, czyli wygenerowane bądź też zmanipulowane przez sztuczną inteligencję zdjęcia, dźwięki lub treści wideo, to jedna z najbardziej kontrowersyjnych technologii naszych czasów. Do jej tworzenia wykorzystywane są zaawansowane algorytmy AI, dlatego użytkownikom coraz trudniej jest odróżnić treści rzeczywiste od fałszywych. Z raportu „Dezinformacja oczami Polaków 2024” wynika, że cztery na 10 badanych osób miało do czynienia z takimi treściami. To o tyle istotne, że deepfaki bywają wykorzystywane do manipulacji, szantażu, niszczenia reputacji, oszustw i wyłudzeń finansowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.