Komunikaty PR

275 komputerów i tabletów dla uczniów od Nestlé Polska

2020-06-26  |  09:00
Biuro prasowe
Do pobrania Komunikat ( 0.18 MB )

275 komputerów i tabletów dla uczniów od Nestlé Polska

 

Firma Nestlé Polska przekazała – za pośrednictwem gmin w całym kraju – 275 komputerów i tabletów na rzecz  akcji #KomputerDlaUcznia. Sprzęt, przeznaczony do nauki online, trafi do najbardziej potrzebujących dzieci m.in. z Kalisza, Rzeszowa i Lublina. #KomputerDlaUcznia to akcja, organizowana przez Fundację Impact, a jej celem jest przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu wśród dzieci i młodzieży.

 

Epidemia koronawirusa i przejście szkół na nauczanie zdalne udowodniły, że nadal wielu uczniów nie ma dostępu do sprzętu i nie może swobodnie uczyć się online. Z danych Ministerstwa Cyfryzacji wynika, że 13 proc. gospodarstw domowych w Polsce nie posiada komputera z dostępem do internetu. Oznacza to, że nawet dla 500 tys. uczniów jest to poważna przeszkoda w edukacji online. A komputer z internetem jest niezbędny nie tylko do kontaktu ze szkołą - również do wyszukiwania informacji i rozwijania zainteresowań.

 

Poprawa tej sytuacji jest celem akcji #KomputerDlaUcznia, organizowanej przez Fundację Impact. Nestlé dołączyło do partnerów akcji: GovTech Polska, PayU, Bank BNP Paribas, Orange oraz 300Gospodarka.pl.

 

- Równe szanse w dostępie do wiedzy są kluczowe dla edukacji i rozwoju dzieci i młodzieży, dlatego z pełnym przekonaniem wsparliśmy akcję #KomputerDlaUcznia – mówi Simon Smith, prezes Nestlé Polska – Od początku wybuchu pandemii odpowiadamy na potrzeby społeczności, wśród których od lat prowadzimy działalność. Dlatego dotychczas przekazaliśmy w Polsce, we współpracy z organizacjami pozarządowymi, ponad milion produktów żywnościowych i wody butelkowanej. Ponadto na użytek służb medycznych oraz pacjentów dostarczyliśmy setki tysięcy sztuk sprzętu ochronnego.

 

Przypomnijmy, że Nestlé Polska przekazało pomoc na rzecz potrzebujących natychmiast po wybuchu pandemii. Za pośrednictwem Federacji Polskich Banków Żywności oraz Caritas Polska na rzecz pracowników służby zdrowia, pacjentów szpitali zakaźnych, osób starszych oraz osób poddanych kwarantannie przekazano m.in. wodę butelkowaną, odżywki dla niemowląt i dzieci, płatki śniadaniowe, żywność dla dorosłych, kawę, słodycze, preparaty odżywcze, karmę dla zwierząt domowych i inne produkty.

 

 

 

Edyta Iroko

Corporate Affairs Manager

Email: edyta.iroko@pl.nestle.com

Telefon: +48 22 325 26 74

Mobile: +48 600 204 870

 

 

 

 

 

O Nestlé

Nestlé w Polsce jest wiodącą firmą w obszarze żywienia, zdrowia i dobrego samopoczucia z portfolio blisko 1600 produktów i prawie 70 marek, w tym m.in.: NESCAFĒ, WINIARY, GERBER, PRINCESSA, KIT KAT, LION, NESQUIK, NAŁĘCZOWIANKA oraz PURINA. Nestlé działa na polskim rynku od ponad 25 lat. Firma zatrudnia aktualnie 5500 pracowników w 8 lokalizacjach.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Edukacja Zrozumienie i wsparcie - jak pomóc dzieciom przebrnąć przez czas egzaminów? Biuro prasowe
2024-04-24 | 13:47

Zrozumienie i wsparcie - jak pomóc dzieciom przebrnąć przez czas egzaminów?

W procesie kształcenia dziecka, rola rodzica jest kluczowa, nawet kiedy staje się ono coraz bardziej niezależne. Ważne jest zapewnienie wsparcia przy wyborze szkoły oraz prowadzenie go w taki
Edukacja Jak skutecznie nauczyć się języka obcego?
2024-04-16 | 17:00

Jak skutecznie nauczyć się języka obcego?

Wielkimi krokami zbliżają się matura oraz sesja, podczas której uczniowie i studenci mierzą się ze zdaniem egzaminów m.in. z języka obcego. Panikujesz, że nie zdasz?
Edukacja Przedsiębiorcza Warszawianka - spotkanie z Olgą Kozierowską
2024-04-16 | 14:00

Przedsiębiorcza Warszawianka - spotkanie z Olgą Kozierowską

Po krótkiej przerwie, w ramach inicjatywy Przedsiębiorcza Warszawianka, wracają  bezpłatne spotkania dla kobiet, które prowadzą swoje firmy lub myślą o ich

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Zmiany klimatu i dezinformacja wśród największych globalnych zagrożeń. Potrzeba nowego podejścia do zarządzania ryzykiem

Niestabilność polityczna i gospodarcza, coraz większa polaryzacja społeczeństwa, kryzys kosztów utrzymania, rosnąca liczba konfliktów zbrojnych i ryzyka cybernetyczne związane z rozwojem sztucznej inteligencji – to największe zagrożenia dla biznesu wskazywane w tegorocznym „Global Risks Report 2024”. Z raportu wynika, że obawy o bliską i dalszą przyszłość wciąż są zdominowane przez ryzyka klimatyczne i środowiskowe. Jednak w tym roku przykryły je niebezpieczeństwa związane z dezinformacją, wspieraną przez AI, która może wywoływać coraz większe niepokoje społeczne. – W tym roku na świecie 3 mld ludzi weźmie udział w wyborach, więc konieczność zaradzenia temu ryzyku staje się coraz pilniejsza – podkreśla Christos Adamantiadis, CEO Marsh McLennan w Europie.

Ochrona środowiska

Ciech od czerwca będzie działać jako Qemetica. Chemiczny gigant ma globalne aspiracje i nową strategię na sześć lat

Globalizacja biznesu, w tym możliwe akwizycje w Europie i poza nią – to jeden z głównych celów nowej strategii Grupy Ciech. Przedstawione plany na sześć lat zakładają także m.in. większe wykorzystanie patentów, współpracę ze start-upami w obszarze czystych technologii i przestawienie biznesu na zielone tory. – Mamy ambitny cel obniżenia emisji CO2 o 45 proc. do 2029 roku – zapowiada prezes spółki Kamil Majczak. Nowej strategii towarzyszy zmiana nazwy, która ma podsumować prowadzoną w ostatnich latach transformację i lepiej podkreślać globalne aspiracje spółki. Ciech oficjalnie zacznie działać jako Qemetica od czerwca br.

Finanse

72 proc. firm IT planuje podwyżki. W branży wciąż ogromna jest różnica w wynagrodzeniach kobiet i mężczyzn

W ubiegłym roku rynek pracy IT był znacznie mniej dynamiczny niż w poprzednich latach – wynika z „Raportu płacowego branży IT w 2024” Organizacji Pracodawców Usług IT. Przy wysokim poziomie podwyżek specjaliści rzadziej zmieniali pracę, ale niektórych zmusiły do tego cięcia w zatrudnieniu wynoszące w zależności od wielkości firmy od 12 do 26 proc. Ten rok zapowiada się bardziej optymistycznie: 61 proc. przedsiębiorstw planuje zwiększać zatrudnienie, a 72 proc. – pensje. Eksperci zwracają uwagę na wciąż duży rozstrzał między wynagrodzeniami kobiet i mężczyzn w tej branży.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.