3 NOWE SMAKI! od Goplana Tyci
Oferta 5 produktów pozwala zbudować silną półkę w perspektywicznej kategorii bitesów. Funkcjonalna torebka z zamknięciem strunowym umożliwia wielokrotne otwieranie i zamykanie produktu. Atrakcyjna grafika i humorystyczny przekaz na opakowaniu zostały idealnie dopasowane do potrzeb młodszej grupy odbiorców.
Wprowadzeniu oferty na rynek towarzyszy silne wsparcie komunikacyjne w telewizji, internecie, prasie handlowej i na nośnikach reklamy zewnętrznej. W punktach sprzedaży zaplanowano ekspozycje na dedykowanych standach.
Oferta linii Grześki Tyci obejmuje:
1.Grześki Tyci – Tyci, ale dzielne! Uwielbiane wafelki Grześki w czekoladzie deserowej w wersji „tyci”. Cena det. 4,99 zł/120 g.
2.Grześki Tyci - Miniwafelki Grześki w czekoladzie mlecznej, w sam raz dla wielbicieli mlecznej czekolady. Cena det. 4,99 zł/120 g.
3.NOWOŚĆ! Jeżyki Tyci – uwielbiane, najeżone bakaliami ciasteczka w czekoladzie, w mniejszej formie podania, którą można zabrać ze sobą i cieszyć się ich smakiem w dowolnej chwili. Cena det. 4,99 zł/100 g.
4.NOWOŚĆ! Toffino Tyci – miękki, ciągnący się karmel o unikalnym smaku, oblany czekoladą. Bezkonkurencyjny produkt o tak niepowtarzalnym smaku. Cena det. 4,99 zł/110 g.
5.NOWOŚĆ! O!rzeszki Tyci – chrupiące orzeszki arachidowe, pokryte delikatną czekoladą i chrupką polewą. Cena det. 4,99 zł/110 g.
Bitesy to produkty przekąskowe, łatwe do dzielenia się, w poręcznej porcji, zwykle o gramaturze 100 -150 g i cenie ok. 5,50 – 7 zł za opakowanie. Cieszą się rosnącą popularnością, ponieważ idealnie wpisują się w aktualne trendy i zmieniające się potrzeby konsumentów. Żyjąc szybko, w ciągłym ruchu, Polacy coraz chętniej sięgają po przekąski, które podjadają „po drodze”, często dzieląc się z innymi. W Polsce istnieje ogromny potencjał rozwoju kategorii bitesów, gdyż jej udział w rynku jest ponad dwukrotnie mniejszy niż w krajach Europy Zachodniej.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

S. Cichanouska: Białorusini żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich. Jednak nie poddają się mimo represji i brutalności reżimu
Przedstawiciele białoruskiej opozycji podkreślają, sytuacja w kraju jest bardzo poważna. Z jednej strony od niemal pięciu lat ludzie na Białorusi żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich, doświadczają represji, są codzienne zatrzymania. – Co najmniej pół miliona ludzi musiało uciec z kraju – mówi agencji informacyjnej Newseria Swiatłana Cichanouska, liderka białoruskiej opozycji, która w 2020 roku kandydowała na stanowisko prezydenta Białorusi.
Handel
Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.
Handel
Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.