3 NOWE SMAKI! od Goplana Tyci
Oferta 5 produktów pozwala zbudować silną półkę w perspektywicznej kategorii bitesów. Funkcjonalna torebka z zamknięciem strunowym umożliwia wielokrotne otwieranie i zamykanie produktu. Atrakcyjna grafika i humorystyczny przekaz na opakowaniu zostały idealnie dopasowane do potrzeb młodszej grupy odbiorców.
Wprowadzeniu oferty na rynek towarzyszy silne wsparcie komunikacyjne w telewizji, internecie, prasie handlowej i na nośnikach reklamy zewnętrznej. W punktach sprzedaży zaplanowano ekspozycje na dedykowanych standach.
Oferta linii Grześki Tyci obejmuje:
1.Grześki Tyci – Tyci, ale dzielne! Uwielbiane wafelki Grześki w czekoladzie deserowej w wersji „tyci”. Cena det. 4,99 zł/120 g.
2.Grześki Tyci - Miniwafelki Grześki w czekoladzie mlecznej, w sam raz dla wielbicieli mlecznej czekolady. Cena det. 4,99 zł/120 g.
3.NOWOŚĆ! Jeżyki Tyci – uwielbiane, najeżone bakaliami ciasteczka w czekoladzie, w mniejszej formie podania, którą można zabrać ze sobą i cieszyć się ich smakiem w dowolnej chwili. Cena det. 4,99 zł/100 g.
4.NOWOŚĆ! Toffino Tyci – miękki, ciągnący się karmel o unikalnym smaku, oblany czekoladą. Bezkonkurencyjny produkt o tak niepowtarzalnym smaku. Cena det. 4,99 zł/110 g.
5.NOWOŚĆ! O!rzeszki Tyci – chrupiące orzeszki arachidowe, pokryte delikatną czekoladą i chrupką polewą. Cena det. 4,99 zł/110 g.
Bitesy to produkty przekąskowe, łatwe do dzielenia się, w poręcznej porcji, zwykle o gramaturze 100 -150 g i cenie ok. 5,50 – 7 zł za opakowanie. Cieszą się rosnącą popularnością, ponieważ idealnie wpisują się w aktualne trendy i zmieniające się potrzeby konsumentów. Żyjąc szybko, w ciągłym ruchu, Polacy coraz chętniej sięgają po przekąski, które podjadają „po drodze”, często dzieląc się z innymi. W Polsce istnieje ogromny potencjał rozwoju kategorii bitesów, gdyż jej udział w rynku jest ponad dwukrotnie mniejszy niż w krajach Europy Zachodniej.
Knorr: 186 lat kulinarnej rewolucji, której serce bije w Poznaniu
Lantmannen Unibake, dostawca produktów piekarniczych, obchodzi 30-lecie w Polsce
Producenci napojów zawiązali spółkę akcyjną KAUCJA.PL
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Prawo
Ulga na badania i rozwój może być lekiem na rosnące koszty zatrudnienia. Korzysta z niej tylko 1/4 uprawnionych firm
Wysokie koszty zatrudnienia to w tej chwili jedno z poważniejszych wyzwań utrudniających działalność i hamujących rozwój polskich przedsiębiorstw. – Skuteczną odpowiedzią może być ulga badawczo-rozwojowa – wskazuje Piotr Frankowski, dyrektor zarządzający Ayming Polska. Ten instrument umożliwia odliczenie nawet 200 proc. kosztów osobowych, czyli m.in. wynagrodzeń, od podstawy opodatkowania. Ulgę B-+R zna 90 proc. rodzimych przedsiębiorstw, ale korzysta z niej mniej niż 1/4 uprawnionych. Firma, wspólnie z Konfederacją Lewiatan, przedstawiła rządowi szereg rekomendacji działań, które mogłyby te statystyki poprawić.
Farmacja
Diagnostyka obrazowa w Polsce nie odbiega jakością od Europy Zachodniej. Rośnie dostępność badań i świadomość pacjentów
Na podstawie wyników diagnostyki obrazowej, czyli m.in. tomografii komputerowej, USG, RTG czy rezonansu magnetycznego, podejmowanych jest nawet 80 proc. decyzji klinicznych. – Diagnostyka obrazowa będzie miała coraz większe znaczenie w medycynie – mówi prof. nadzw. dr hab. n. med. Jakub Swadźba, założyciel i prezes zarządu Diagnostyka SA. Jak ocenia, ten segment w Polsce jest już na światowym poziomie, a ostatnie lata przyniosły znaczący postęp związany z upowszechnieniem nowych technologii i nowoczesnych rozwiązań.
Ochrona środowiska
Europa przegrywa globalny wyścig gospodarczy. Nowa KE będzie musiała podjąć szybkie i zdecydowane działania
Udział Europy w światowej gospodarce się kurczy. Podczas gdy jeszcze w 2010 roku gospodarki UE i USA były mniej więcej tej samej wielkości, tak dekadę później, w 2020 roku Wspólnota znalazła się już znacznie poniżej poziomu amerykańskiego. – Niedługo jedynym, co Europa będzie mogła zaoferować światu, będą konsumenci – mówi europosłanka Ewa Zajączkowska-Hernik. Jak wskazuje, przywrócenie gospodarczej atrakcyjności UE powinno być priorytetem nowej Komisji Europejskiej, ale nie da się tego pogodzić z zaostrzeniem polityki klimatycznej.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.