Komunikaty PR

3 NOWE SMAKI! od Goplana Tyci

2020-01-28  |  12:00
Biuro prasowe

Oferta 5 produktów pozwala zbudować silną półkę w perspektywicznej kategorii  bitesów. Funkcjonalna torebka z zamknięciem strunowym umożliwia wielokrotne otwieranie i zamykanie produktu. Atrakcyjna grafika i humorystyczny przekaz na opakowaniu zostały idealnie dopasowane do potrzeb młodszej grupy odbiorców.

Wprowadzeniu oferty na rynek towarzyszy silne wsparcie komunikacyjne w telewizji, internecie, prasie handlowej i na nośnikach reklamy zewnętrznej. W punktach sprzedaży zaplanowano ekspozycje na dedykowanych standach.

Oferta linii Grześki Tyci obejmuje:

1.Grześki Tyci – Tyci, ale dzielne! Uwielbiane wafelki Grześki w czekoladzie deserowej w wersji „tyci”. Cena det. 4,99 zł/120 g.

2.Grześki Tyci - Miniwafelki Grześki w czekoladzie mlecznej, w sam raz dla wielbicieli mlecznej czekolady. Cena det. 4,99 zł/120 g.

3.NOWOŚĆ! Jeżyki Tyci – uwielbiane, najeżone bakaliami ciasteczka w czekoladzie, w mniejszej formie podania, którą można zabrać ze sobą i cieszyć się ich smakiem w dowolnej chwili. Cena det. 4,99 zł/100 g.

4.NOWOŚĆ! Toffino Tyci – miękki, ciągnący się karmel o unikalnym smaku, oblany czekoladą. Bezkonkurencyjny produkt o tak niepowtarzalnym smaku. Cena det. 4,99 zł/110 g.

5.NOWOŚĆ! O!rzeszki Tyci – chrupiące orzeszki arachidowe, pokryte delikatną czekoladą i chrupką polewą. Cena det. 4,99 zł/110 g.

Bitesy to produkty przekąskowe, łatwe do dzielenia się, w poręcznej porcji, zwykle o gramaturze 100 -150 g i cenie ok. 5,50 – 7 zł za opakowanie. Cieszą się rosnącą popularnością, ponieważ idealnie wpisują się w aktualne trendy i zmieniające się potrzeby konsumentów. Żyjąc szybko, w ciągłym ruchu, Polacy coraz chętniej sięgają po przekąski, które podjadają „po drodze”, często dzieląc się z innymi. W Polsce istnieje ogromny potencjał rozwoju kategorii bitesów, gdyż jej udział w rynku jest ponad dwukrotnie mniejszy niż w krajach Europy Zachodniej.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Tetra Pak redukuje emisje GHG w całym łańcuchu wartości o 20% Biuro prasowe
2024-07-05 | 11:00

Tetra Pak redukuje emisje GHG w całym łańcuchu wartości o 20%

Tetra Pak zaprezentowała Raport zrównoważonego rozwoju za rok 2023, który podsumowuje postępy firmy w realizacji celów w tym zakresie. Opublikowany po raz 25. dokument
Przemysł spożywczy Monster Munch z loterią - Rower Dobry Dla Ducha!
2024-07-02 | 08:00

Monster Munch z loterią - Rower Dobry Dla Ducha!

Monster Munch ogłasza start wyjątkowej loterii, której motywem przewodnim jest promowanie bezpiecznej jazdy na rowerze oraz korzyści płynących z kolarstwa. Do wygrania są
Przemysł spożywczy Wakacyjne odchudzanie - jak utrzymać motywację podczas zrzucania kilogramów?
2024-06-25 | 23:20

Wakacyjne odchudzanie - jak utrzymać motywację podczas zrzucania kilogramów?

Zapewne myślami jesteś już na wakacjach w nadmorskim kurorcie, ale sporym wyzwaniem wydaje się utrzymanie zdrowej diety podczas błogiego lenistwa na all inclusive. Ale jak tu nie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Sektor finansowy walczy o pracowników. Coraz ważniejsze stają się kompetencje technologiczne

W Polsce 66 proc. organizacji ma trudności w obsadzaniu wakatów nowymi pracownikami o pożądanych kompetencjach. Największe problemy z rekrutacją ma branża finansów i nieruchomości (74 proc.) – wynika z raportu ManpowerGroup „Niedobór talentów”. Wśród najbardziej pożądanych umiejętności są te, które wiążą się z rozwojem technologii. Z jednej strony potrzebna jest chęć pracowników do samorozwoju, by nadążać za trendami, z drugiej – sami pracodawcy muszą ich do tego zachęcać i motywować. To jedno z wielu wyzwań stojących przed firmami.

Ochrona środowiska

Regulacje dotyczące zrównoważonego rozwoju będą dużym wyzwaniem dla biznesu. Firmy potrzebują dużego wsparcia od państwa

W związku z koniecznością wdrażania ESG firmy potrzebują dużego wsparcia zarówno edukacyjnego, merytorycznego, jak i finansowego. Dostosowanie się do wymogów prawnych w tym obszarze jest bowiem dla biznesu, szczególnie małego i średniego, dużym wyzwaniem. Warto jednak wykorzystać ten czas na niezbędne przygotowania i zyskanie przewag konkurencyjnych. Może temu służyć ścisła współpraca z dużymi kontrahentami, którzy są bardziej zaawansowani we wdrażaniu zasad zrównoważonego rozwoju. – Pomoc jest zdecydowanie potrzebna ze strony państwa – ocenia Marta Wrembel, wiceprezeska ESG Impact Network.

Transport

Wymiana oświetlenia w stolicy na ostatniej prostej. Zwrot z inwestycji już widać na rachunkach za prąd

Zamiast żółtego lub pomarańczowego światła z sodowych latarni w stolicy coraz częściej spotykamy jasne oświetlenie LED. Do tej pory udało się wymienić ponad 60 tys. opraw, a cały proces ma się zakończyć na przełomie tego i przyszłego roku. Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie przekonuje, że inwestycja w wymianę opraw świetlnych pozwala ograniczyć zużycie prądu nawet o dwie trzecie w porównaniu do starych lamp. Oszczędności, jakie wygenerował ratusz, już sięgają wielu milionów złotych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.