30% rabatu na kamerę samochodową w akcji InterRisk
Warszawa, 20 czerwca 2023 r. – Jednym z celów marki Nextbase jest zwiększenie bezpieczeństwa na drogach. Znajduje to odzwierciedlenie w rozwiązaniach technologicznych, ale również w podejmowanych przez firmę kooperacjach. Doskonałym przykładem jest współpraca z towarzystwami ubezpieczeniowymi. Na polskim rynku partnerem marki Nextbase jest InterRisk Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Vienna Insurance Group.
W ramach najnowszej akcji promocyjnej wystarczy skorzystać z usług posiadającego
w swojej ofercie ubezpieczenia InterRisk pośrednika ubezpieczeniowego, aby otrzymać 30% zniżki na zakup produktów marki Nextbase. Promocja dotyczy zarówno kamer samochodowych, jak i akcesoriów na dedykowanej podstronie w sklepie internetowym marki. Działanie to jest kontynuacją prowadzonej w roku ubiegłym akcji, która cieszyła się dużą popularnością. Obecna akcje promocyjna trwa do 26 września 2023 roku.
Kamera samochodowa, a bezpieczeństwo
Partnerstwo z InterRisk doskonale komponuje się z globalną strategią marki Nextbase. Według niej kamera samochodowa jest nie tylko urządzeniem rejestrującym trasę, ale również sprzętem, który może znacząco podnieść bezpieczeństwo podróżujących. Większość modeli Nextbase serii 2 (od 322GW wzwyż) posiada funkcję Emergency SOS, która w razie wypadku i braku reakcji ze strony kierowcy automatycznie wezwie na pomoc odpowiednie służby ratunkowe. Otrzymają one wiele danych na temat podróżujących oraz przede wszystkim współrzędne miejsca zdarzenia, włącznie z kierunkiem jazdy samochodu, aby skrócić czas przyjazdu. Marka Nextbase stale rozwija swoje produkty i już niedługo kierowcy będą mogli korzystać z kolejnych ratujących życie i zdrowie rozwiązań.
Nextbase na całym świecie podejmuje wiele inicjatyw, których celem jest zwiększenie bezpieczeństwa na drogach. Z przeprowadzonych na zlecenie marki badań wynika, bowiem że samo posiadanie w pojeździe kamery samochodowej pozytywnie wpływa na sposób zachowania kierującego samochodem.
Współpraca Nextbase i InterRisk w Polsce
Opisywana akcja promocyjna przebiega pod hasłem e-zdrapka Festiwal Nagród InterRisk, powstała z myślą o pośrednikach ubezpieczeniowych. Dzięki współpracy z Nextbase, skorzystać na niej mogą również klienci – wystarczy, że skontaktują się posiadającym w swojej ofercie ubezpieczenia InterRisk agentem, aby zapytać o zniżkę na zakup produktów marki Nextbase. Działanie to jest kontynuacją prowadzonej w roku ubiegłym akcji, która cieszyła się dużą popularnością. W najbliższym czasie kooperacja Nextbase i InterRisk będzie rozszerzana.
W tegorocznej loterii InterRisk przygotował dla pośredników ubezpieczeniowych aż 10 tysięcy nagród, w tym 50 kamer samochodowych Nextbase. Nagrodą Główną jest Hyundai i20.
O Nextbase:
Firma Nextbase jest dynamicznie rozwijającym się liderem na rynku zaawansowanych kamer samochodowych. Jej celem jest wywieranie pozytywnego wpływu sposób, w jaki ludzi podróżują dzięki inteligentnym innowacjom, które podnoszą poziom bezpieczeństwa. Nexbase jest największą marką na rynku zaawansowanych kamer samochodowych na świecie i główną siłą napędową rynku. Posiada ponad 80% udziału w rynku brytyjskim pod względem wielkości (dane GfK) i znaczące udziały w rynku w USA i Europie. W ciągu ostatnich 4 lat sprzedaż wideorejestratorów wzrosła o 850%, co czyni ją jednym z najszybciej rozwijających się sektorów technologii konsumenckich na świecie.
Inteligentne kamery Nextbase zyskały szerokie uznanie recenzentów oraz wiele wyróżnień zagranicznych mediów, w tym Sunday Times, The Daily Mail, The Independent, Forbes, Auto Bild, Computer Bild, T3.
![Sytuacja na rynku samochodów w Polsce korzystna dla branży leasingu i MŚP [RAPORT EFL] Biuro prasowe](https://www.newseria.pl/files/703287956/depositphotos-386621210-l,w_300,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Sytuacja na rynku samochodów w Polsce korzystna dla branży leasingu i MŚP [RAPORT EFL]

Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Mercosur to tylko wierzchołek góry lodowej. UE ma ponad 40 umów handlowych, które mogą destabilizować rynek rolny
Umowa handlowa między UE a krajami Mercosur może znacząco zaburzyć konkurencję na rynku rolnym i osłabić pozycję unijnych, w tym polskich, producentów – ostrzegają rolnicy i producenci żywności. Umowie sprzeciwia się część krajów unijnych, które domagają się klauzuli ochronnych oraz limitów importowych. – Problemem jest jednak nie tylko ta konkretna umowa. Chodzi o cały system wolnego handlu, który się kumuluje z dziesiątek innych porozumień – podkreśla Andrzej Gantner, wiceprezes Polskiej Federacji Producentów Żywności.
Firma
Dzięki zdalnej weryfikacji tożsamości z wykorzystaniem AI firmy zminimalizowały liczbę oszustw. Rozwiązania wykorzystuje głównie sektor finansowy

Z najnowszych danych Eurostatu wynika, że w 2024 roku 5,9 proc. polskich firm korzystało z rozwiązań z zakresu sztucznej inteligencji. W 2023 roku był to odsetek na poziomie 3,67 proc. Wciąż jednak jest to wynik poniżej średniej unijnej, która wyniosła 13,48 proc. Jednym z obszarów, który cieszy się coraz większym zainteresowaniem wśród przedsiębiorców, jest weryfikacja tożsamości przez AI, zwłaszcza w takich branżach jak bankowość, ubezpieczenia czy turystyka. Jej zastosowanie ma na celu głównie przeciwdziałać oszustwom i spełniać wymogi regulacyjne.
Prawo
Daniel Obajtek: Własne wydobycie i operacyjne magazyny to filary bezpieczeństwa. Zgoda na magazyny gazu poza krajem to rezygnacja z suwerenności energetycznej

Były prezes Orlenu ostrzega przed zmianami w ustawie o zapasach ropy naftowej, produktów naftowych i gazu ziemnego. Jego zdaniem przygotowana przez rząd nowelizacja tzw. ustawy magazynowej i ujednolicanie unijnej polityki energetycznej to zagrożenie dla bezpieczeństwa energetycznego Polski. W jego opinii tylko silna spółka narodowa, własne wydobycie, krajowe magazyny i zbilansowany miks energetyczny zapewnią Polsce bezpieczeństwo i konkurencyjność.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.