4 czerwca premiera Sniper Ghost Warrior Contracts 2 na konsole i PC
CI Games ustaliło datę premiery Sniper Ghost Warrior Contracts 2. Najnowsza część snajperskiej serii zadebiutuje na całym świecie 4 czerwca br. W dniu premiery tytuł będzie dostępny na PlayStation 5, Xbox Series X/S, PC oraz PlayStation 4 i Xbox One. Już teraz trwa przedsprzedaż wersji fizycznej gry na konsole obecnej i poprzedniej generacji.
- Najnowszy Snajper ukaże się na nową generację konsol i wykorzysta ich możliwości techniczne. Widzimy coraz większy udział w sprzedaży premierowych gier na najnowsze platformy, a z drugiej strony dostępnych dotychczas gier jest wciąż niewiele. Jestem przekonany, że jednoczesna premiera na wszystkie duże konsole stacjonarne oraz PC przełoży się pozytywnie na nasze wyniki – mówi Marek Tymiński, prezes zarządu CI Games.
W dniu ogłoszenia daty premiery gry, Spółka przedstawi pierwszy gameplay Sniper Ghost Warrior Contracts 2. Nowy zwiastun pokazuje wejście w nową generację dla najlepiej sprzedającej się serii Sniper Ghost Worrior. SGWC 2 pozwoli graczom na oddawanie ekstremalnie długich strzałów – na ponad 1000 metrów. Jako tytułowy strzelec – Raven, gracze będą mogli używać prawdziwego sprzętu i arsenału na rozległym terenie działań, by eliminować swoje cele na różne sposoby.
Rozpoczęła się także przedsprzedaż wersji fizycznej gry na PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X/S, Xbox One i PC. Przedpremierowe zamówienie zapewni graczom dostęp do ekskluzywnych broni oraz skórek. Dodatkowa zawartość jest dostępna u wybranych sprzedawców. Sugerowana cena SGWC 2 wynosi 149,99 zł na wszystkich konsolach oraz 99,99 zł na PC.
Sniper Ghost Warrior to bestsellerowa seria strzelanin pierwszoosobowych wszech czasów, której wszystkie części sprzedały się na całym świecie w nakładzie ponad 11 mln egzemplarzy. Gry należące do najpopularniejszej marki CI Games, kładą nacisk na działania strzelca wyborowego, SGWC 2 ma być jej najbardziej emocjonującą częścią. Spółka zapowiada dalszy rozwój Sniper Ghost Warrior.
Grupa Supreme Global rozpoczęła sprzedaż w Niemczech i szykuje się na Czechy
Odkryj siłę innowacji w medycynie – Weź udział w wydarzeniu ‘Kapitał na zdrowie’
Obligacje korporacyjne rozchodzą się jak ciepłe bułeczki
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Przygotowania do wdrożenia systemu kaucyjnego idą pełną parą. Przyszli operatorzy przeciwni zmianie daty na 2026 rok
Wkrótce Sejm ma się zająć nowym projektem przepisów dotyczących systemu kaucyjnego, którego start zaplanowano na styczeń 2025 roku. Przedstawione przez Ministerstwo Klimatu i Środowiska zmiany dotyczą m.in. rezygnacji z podatku VAT i wprowadzenia tzw. mechanizmu podążania kaucji za produktem. – Wszystkie te zmiany oceniamy bardzo pozytywnie, one są niezbędnym elementem dla właściwego funkcjonowania przyszłego systemu kaucyjnego – mówi Aleksander Traple, prezes Zwrotka SA. Jak podkreśla, dalsze odkładanie w czasie terminu uruchomienia systemu kaucyjnego jest bezzasadne, ponieważ branża odpadowa, handel detaliczny i szereg innych podmiotów już od dłuższego czasu przygotowują się do jego wdrożenia.
Problemy społeczne
Duża część ukraińskich uchodźców w Polsce wciąż potrzebuje wsparcia. Szczególnie osoby starsze i z niepełnosprawnościami
Do Polski cały czas napływają kolejni uchodźcy z Ukrainy, a ci, którzy są u nas już ponad dwa lata, nadal potrzebują wsparcia – oceniają eksperci IOM Poland i UNHCR. Szacuje się, że ok. 200 tys. osób nadal mieszka w miejscach zakwaterowania zbiorowego. To często osoby starsze i z niepełnosprawnościami, którym trudno się usamodzielnić. Uchodźcy nadal potrzebują wsparcia związanego ze znalezieniem zatrudnienia, dostępu dzieci do edukacji czy nauki języka polskiego. Eksperci podkreślają, że integracja ekonomiczna Ukraińców to duża korzyść dla polskiej gospodarki. Tylko w 2023 roku udział pracowników z Ukrainy przełożył się na ok. 1 proc. krajowego PKB.
Konsument
Coraz więcej Europejczyków ogranicza spożycie mięsa na rzecz produktów roślinnych. Większe wsparcie ze strony rządów i legislacji mogłoby zwiększyć ich popularność
Ponad połowa Europejczyków jedzących mięso aktywnie ogranicza jego roczne spożycie. Niemal 30 proc. co najmniej raz w tygodniu spożywa przynajmniej jedną roślinną alternatywę mięsa lub nabiału – wynika z badania ProVeg. Zmiana nawyków konsumenckich napędza branżę produktów roślinnych, ale wspomogłyby ją także zmiany systemowe, m.in. szersze dofinansowanie produkcji roślinnej kosztem mięsnej czy obniżenie podatku na żywność o niskim śladzie środowiskowym.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.