Komunikaty PR

4DCenter nominowane do prestiżowej nagrody Polish Businesswomen Awards

2024-06-18  |  12:49
Biuro prasowe

Warszawskie centrum diagnostyczne 4DCenter otrzymało nominację do prestiżowej nagrody w kategorii „Lider kompleksowych i innowacyjnych badań diagnostycznych” w tegorocznej edycji konkursu Polish Businesswomen Awards. Organizatorem wydarzenia jest magazyn Businesswoman & Life, a gala finałowa odbędzie się 18 czerwca w Hotelu Airport Okęcie w Warszawie.

Konkurs Polish Businesswomen Awards ma na celu uhonorowanie firm oraz przedsiębiorców z różnych branż za ich wybitne osiągnięcia i pionierskie podejście do biznesu. Wydarzenie to nie tylko docenia i nagradza liderów rynku, ale także pozwala wyróżnić im się na tle konkurencji. To zarówno wyraz uznania, jak i szansa na dalszy rozwój.

Wśród laureatów poprzednich edycji znajdują się m.in. Mercedes Benz, Citroen, czy Zepter.

- Ta nominacja jest dla nas wielkim zaszczytem oraz potwierdzeniem, że nasza praca nie pozostaje niezauważona. Bycie częścią tak renomowanego wydarzenia napawa nas dumą i pozwala patrzeć w przyszłość z optymizmem. – komentuje Anastasiia Danhulzhi, dyrektor ds. rozwoju biznesu w 4DCenter

Centrum diagnostyczne 4DCenter jest pionierem w dziedzinie diagnostyki zdrowotnej, oferującym nowoczesne i precyzyjne metody badania organizmu. W ofercie firmy znajdują się kompleksowe przeglądy zdrowia, które pozwalają na wczesne wykrycie wielu niebezpiecznych chorób.

- Regularne badania dają nam spokój i pewność co do stanu zdrowia. Pomagamy naszym pacjentom zaoszczędzić czas i pieniądze,   unikając   kosztownego   leczenia   wynikającego   z   zaniedbania   profilaktyki.  – dodaje Anastasiia Danhulzhi

Choć 4DCenter pojawiło się na mapie Warszawy stosunkowo niedawno, już teraz zaznacza swoją obecność. Nominacja do nagrody stanowi nobilitację za dotychczasową pracę, a zarazem impuls do dalszych wysiłków na rzecz zdrowia pacjentów.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Czy AI przejmie marketing? Sztuczna inteligencja w analizie danych i tworzeniu treści Biuro prasowe
2025-03-06 | 11:10

Czy AI przejmie marketing? Sztuczna inteligencja w analizie danych i tworzeniu treści

Czy sztuczna inteligencja zastąpi marketerów? A może wręcz przeciwnie – stanie się ich największym sojusznikiem? W ostatnich latach zrewolucjonizowała podejście do tworzenia
Media i PR SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu
2025-03-04 | 13:00

SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu

Wiedza, networking, relaks – to hasła przewodnie eventu w Zakopanem, czyli jednej z najważniejszych konferencji SEO w Europie, która zrzesza specjalistów
Media i PR BRAK ZDJĘCIA
2025-02-25 | 10:50

Reklama offline w erze cyfryzacji – dlaczego wciąż działa?

W czasach, gdy marketing cyfrowy zdominował strategie promocyjne wielu firm, łatwo zapomnieć o sile reklamy offline. Media społecznościowe, kampanie Google Ads czy reklamy wideo stały się nieodłącznym elementem codziennych działań

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Farmacja

Konsument

Konsumenci zwracają uwagę na klasę energetyczną sprzętu AGD. To ma wpływ na ich rachunki

Duże AGD ma spory potencjał oszczędności prądu w gospodarstwach domowych i w całym systemie elektroenergetycznym – ocenia APPLiA Polska, związek pracodawców tej branży. Ze względu na postęp technologiczny dziś produkowane urządzenia w najlepszych klasach energetycznych zużywają 10–20 proc. prądu w porównaniu do urządzeń dostępnych 25 lat temu. Do stałego postępu w tym obszarze motywują też wymogi unijne, które z roku na rok się zaostrzają.

Prawo

Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa

Udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na warszawskiej giełdzie na koniec 2024 roku wyniósł 18,4 proc. – wynika z danych 30% Club Poland. Zgodnie z dyrektywą Women on Boards, żeby zapewnić równowagę płci, 33 proc. wszystkich stanowisk zarządczych powinno być zajmowane przez osoby należące do niedostatecznie reprezentowanej płci. Sytuację kobiet powinny poprawić obowiązkowe parytety, transparentność rekrutacji oraz merytoryczne kryteria wyboru kandydata.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.