4DCenter nominowane do prestiżowej nagrody Polish Businesswomen Awards
Warszawskie centrum diagnostyczne 4DCenter otrzymało nominację do prestiżowej nagrody w kategorii „Lider kompleksowych i innowacyjnych badań diagnostycznych” w tegorocznej edycji konkursu Polish Businesswomen Awards. Organizatorem wydarzenia jest magazyn Businesswoman & Life, a gala finałowa odbędzie się 18 czerwca w Hotelu Airport Okęcie w Warszawie.
Konkurs Polish Businesswomen Awards ma na celu uhonorowanie firm oraz przedsiębiorców z różnych branż za ich wybitne osiągnięcia i pionierskie podejście do biznesu. Wydarzenie to nie tylko docenia i nagradza liderów rynku, ale także pozwala wyróżnić im się na tle konkurencji. To zarówno wyraz uznania, jak i szansa na dalszy rozwój.
Wśród laureatów poprzednich edycji znajdują się m.in. Mercedes Benz, Citroen, czy Zepter.
- Ta nominacja jest dla nas wielkim zaszczytem oraz potwierdzeniem, że nasza praca nie pozostaje niezauważona. Bycie częścią tak renomowanego wydarzenia napawa nas dumą i pozwala patrzeć w przyszłość z optymizmem. – komentuje Anastasiia Danhulzhi, dyrektor ds. rozwoju biznesu w 4DCenter
Centrum diagnostyczne 4DCenter jest pionierem w dziedzinie diagnostyki zdrowotnej, oferującym nowoczesne i precyzyjne metody badania organizmu. W ofercie firmy znajdują się kompleksowe przeglądy zdrowia, które pozwalają na wczesne wykrycie wielu niebezpiecznych chorób.
- Regularne badania dają nam spokój i pewność co do stanu zdrowia. Pomagamy naszym pacjentom zaoszczędzić czas i pieniądze, unikając kosztownego leczenia wynikającego z zaniedbania profilaktyki. – dodaje Anastasiia Danhulzhi
Choć 4DCenter pojawiło się na mapie Warszawy stosunkowo niedawno, już teraz zaznacza swoją obecność. Nominacja do nagrody stanowi nobilitację za dotychczasową pracę, a zarazem impuls do dalszych wysiłków na rzecz zdrowia pacjentów.

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ważą się losy wymiany handlowej między Stanami Zjednoczonymi a Unią Europejską. Na wysokich cłach stracą obie strony
Komisja Europejska przedstawiła w poniedziałek propozycję ceł na import z USA o wartości 72 mld euro, co ma być odpowiedzią na nałożenie 30-proc. stawek na import z UE zapowiedziane przez Amerykanów w poprzednim tygodniu. Przedstawiciele KE wciąż widzą jednak potencjał kontynuowania negocjacji. Zdaniem europosła Michała Koboski brak porozumienia lub uzgodnienie stawek wyższych niż 10-proc. nie tylko zaszkodzi obydwu stronom, ale i osłabi ich pozycję na arenie międzynarodowej.
Handel
Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.
Prawo
Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.