90% konsumentów porównuje oferty ubezpieczeń przed ich zakupem
Multiporównywarka internetowa rankomat.pl już od 15 lat pomaga w wyborze najlepszych polis i produktów finansowych. Jak wynika z jubileuszowego badania rankomat.pl, porównywanie ofert ubezpieczeniowych stało się nawykiem konsumenckim - przed zakupem dokonuje go 90 proc. badanych, a najczęściej robi to za pośrednictwem porównywarek internetowych.
Ubezpieczenia w Internecie porównuje blisko połowa konsumentów
Z okazji swojego jubileuszu rankomat.pl postanowił sprawdzić, jak zmienił się rynek porównywarek internetowych na przestrzeni lat, a także przeprowadził badanie mające na celu poznanie i zrozumienie podejścia konsumentów do zakupu ubezpieczeń. Wynika z niego, że 65 proc. klientów przed zakupem ubezpieczenia zawsze porównuje oferty firm ubezpieczeniowych. Kolejne 25 proc. deklaruje, że wykonuje takie porównania od czasu do czasu. Tylko 4 proc. nie zestawia ze sobą produktów różnych firm ubezpieczeniowych. Badanie dowiodło, że internetowe porównywarki to najpopularniejszy sposób sprawdzenia najkorzystniejszych ofert ubezpieczycieli – jako pierwsze źródło informacji o ofercie ubezpieczeń wskazała ją blisko połowa ankietowanych. Na kolejnych miejscach uplasowali się agenci ubezpieczeniowi, rodzina i znajomi, a także strony internetowe towarzystw ubezpieczeniowych. Klienci doceniają dostępność porównywarek – w ciągu zaledwie kilku minut klient otrzymuje dostosowane do jego indywidualnych potrzeb oferty, co oznacza wygodę, oszczędność czasu oraz pieniędzy.
- Popularność porównywarek ubezpieczeń i produktów finansowych systematycznie rośnie – potwierdza to nie tylko nasze jubileuszowe badanie, ale też wyniki, jakie jako firma wypracowaliśmy na przestrzeni 15 lat naszej działalności. W tym czasie na platformie dokonano ponad 31 mln porównań ofert, co oznacza, że statystycznie niemal każdy dorosły Polak zrobił to przynajmniej raz. Za naszym pośrednictwem ubezpieczyło się ponad 1,5 mln klientów – najwięcej, bo około 1 mln skorzystało z naszej pomocy przy zakupie ubezpieczeniu samochodu. Z wyliczeń wynika, że klienci rankomat.pl zaoszczędzili już łącznie ok. 1 mld zł – mówi Tomasz Masajło, prezes rankomat.pl.
Rankomat.pl świętuje 15-lecie
Rankomat.pl - lider rynku porównywarek ubezpieczeń i produktów finansowych powstał w 2008 roku, a kilka miesięcy później za jej pośrednictwem pierwszy klient kupił ubezpieczenie. Była to polisa komunikacyjna OC. Przez 15 lat obecności na rynku działalność rankomat.pl istotnie ewoluowała. Obecnie na stronie klienci mogą porównać i kupić produkty z sześciu linii ubezpieczeniowych takich jak: komunikacja, nieruchomości, podróże, życie i NNW szkolne oraz trzech linii finansowych. Każdego dnia w wyborze najlepszego produktu pomaga klientom 200 agentów ubezpieczeniowych i wyspecjalizowanych doradców.
Możesz liczyć na rankomat.pl
Rankomat.pl systematycznie poszerza zakres usług, dostosowując swoją ofertę do potrzeb rynku i klientów. Choć początkowo marka kojarzona była głównie z ubezpieczeniami, dziś nie bez powodu jest nazywana multiporównywarką. Platforma umożliwia bowiem porównanie nie tylko ubezpieczeń, ale także ofert z zakresu usług finansowych: kont bankowych, kredytów, pożyczek oraz lokat. Rankomat.pl to również ogromna baza wiedzy na temat produktów ubezpieczeniowych i finansowych. Przez 15 lat obecności na rynku zespół ekspertów rankomat.pl przygotował ponad 2 tys. rankingów, zestawień i poradników, które pomagają klientom w poruszaniu się po skomplikowanym świecie ubezpieczeń i finansów.
- Naszą misją jest pomaganie w wygodnym zakupie najlepszych produktów i usług – zależy nam na tym, aby klient otrzymał ofertę skrojoną na miarę swoich potrzeb. Oferujemy nie tylko pomoc w zakupie, ale też szereg usług posprzedażowych zapewniających wsparcie i bezpieczeństwo po sprzedaży - np. w momencie szkody, sprzedaży pojazdu lub innego zdarzenia – podsumowuje Tomasz Masajło.

88% rolników sięga po dodatkowe ubezpieczenia

Cyberpolisa nie uchroni przed hakerem, ale złagodzi skutki ataku

Cyberzagrożenia wobec portów morskich w Europie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Kolejne 9 mld zł trafi na budowę i modernizację sieci energetycznych. Inwestycje pomogą wyeliminować ryzyko blackoutu
Modernizacja i cyfryzacja sieci to dziś jeden z priorytetów spółek energetycznych w Polsce. Inwestycje te wzmacniają odporność systemu elektroenergetycznego i ograniczają ryzyko blackoutu, analogicznego do tego, który niedawno miał miejsce w Hiszpanii, ale też umożliwiają przyłączenie większej ilości zielonych źródeł energii. Enea pozyskała właśnie niskooprocentowaną pożyczkę w ramach KPO w wysokości 9 mld zł, które przeznaczy na budowę i modernizację sieci w północnej i zachodniej Polsce.
Rolnictwo
Gminne komisje szacują już straty w uprawach spowodowane przez majowe przymrozki. Najbardziej poszkodowani są sadownicy

W maju przygruntowe przymrozki pojawiły się na terenie niemal całego kraju. W niektórych miejscach temperatura obniżała się nawet do kilku stopni na minusie. Straty w rolnictwie i sadownictwie są bardzo duże, w niektórych regionach kraju sięgają nawet 90 proc. Ucierpiały nie tylko owoce i zboża, ale też część warzyw. Trwają już przygotowania naborów dla rolników, którzy ponieśli straty w wyniku przymrozków.
Polityka
Kampania prezydencka na ostatniej prostej. Temat ochrony zdrowia na drugim planie

Zdaniem przedstawicieli Naczelnej Izby Lekarskiej temat ochrony zdrowia w kampanii prezydenckiej, prowadzonej przed I turą wyborów, zszedł na dalszy plan. Kandydaci na najwyższy urząd w Polsce nie podawali – poza tematem składki zdrowotnej – w tym obszarze konkretów, a skupili się na kampanijnych ogólnikach i zapewnieniach. Zabrakło poruszenia wielu ważnych kwestii dotyczących m.in. przyszłości zawodów medycznych, kształcenia lekarzy, walki z agresją wobec medyków czy pomysłów na skrócenie kolejek do specjalistów i poprawy finansowania.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.