Komunikaty PR

Accor z dynamicznym rozwojem marek Premium, Midscale i Economy w Europie

2024-03-25  |  10:38
Biuro prasowe
Kontakt
Komunikat prasowy
38 pr & content communication

Łódź
91-035 Łódź
38|pr.pl| |38|pr.pl
000000000
www.38pr.pl

Accor, światowy lider w branży hotelarskiej, kontynuuje rozbudowę portfolio hoteli Premium, Midscale i Economy. Do blisko 3 tysięcy obiektów w ponad 40 krajach w pierwszej połowie 2024 dołączą nowe hotele, które wzmocnią pozycję grupy w regionie.

 

Grupa rozpoczęła 2024 rok w dynamicznym tempie, ogłaszając otwarcia pierwszych hoteli TRIBE we Włoszech, Mercure w Albanii oraz Swissôtel w Czarnogórze i Gruzji. Do rodziny ibis dołączyły nowe obiekty w Rumunii, Wielkiej Brytanii i Francji. W najbliższych miesiącach Accor planuje dynamicznie rozwijać portfolio marek Premium, Midscale i Economy, koncentrując się na wzmocnieniu pozycji na kluczowych rynkach oraz ekspansji w destynacjach turystycznych. Po rekordowej liczbie podpisanych umów w ubiegłym roku, grupa zamierza uruchomić ponad 350 hoteli (z ponad 45 000 pokojami) w Europie i Afryce Północnej.

 

Europa jest regionem, z którego wywodzi się Accor, dlatego oferowanie innowacyjnych rozwiązań dla branży hotelarskiej odpowiadających na zapotrzebowanie gości i partnerów biznesowych jest dla nas szczególnie ważne. Ubiegły rok był rekordowy pod względem rozbudowy portfolio, co potwierdza atrakcyjność naszej oferty. Po roku od wprowadzenia nowej struktury marek, nie zwalniamy tempa w rozwijaniu potencjału hoteli Premium, Midscale i Economy, jak i możliwości tego zróżnicowanego rynku – podkreślił Patrick Mendes, CEO, Premium, Midscale & Economy, Accor Europe & North Africa.

 

W Europie Środkowo-Wschodniej Accor koncentruje się na ekspansji marek premium wraz z otwarciem pierwszych hoteli Mövenpick w Polsce – w Karpaczu i we Wrocławiu.  Marka Pullman zadebiutuje na Węgrzech i w Czarnogórze, zaś Swissôtel w Rumunii. W rejonie basenu Morza Śródziemnego grupa planuje otwarcia nowych obiektów Mercure i Handwritten Collection we Włoszech (Rzym i Sondrio) oraz na Cyprze (Larnaka), a także 30 hoteli w Francji. Pierwszych gości w nadchodzących miesiącach przyjmą Novotel Tbilisi Center i ibis Styles Batumi w Gruzji oraz Mövenpick Winter Park Baku w Azerbejdżanie.

 

Rozbudowa portfolio marek Premium, Midscale i Economy świadczy o uznaniu i zaufaniu ze strony naszych gości i partnerów biznesowych. To motywacja, która potwierdza naszą strategię ekspansji w regionie, tak by oferować gościom nowe kierunki o wysokim potencjale turystycznym – dodał Philippe Bijaoui, Chief Development Officer Europe & North Africa, Accor Premium, Midscale i Economy.


Wśród kilku z flagowych hoteli Premium, Midscale i Economy, które przyjmą gości w pierwszej połowie 2024 znajdują się m.in.:

 

  • Mövenpick Wrocław (Polska) – mieszczący się w ponad 100-letnim budynku, w samym sercu Wrocławia, hotel zaoferuje gościom 179 komfortowych pokoi, dużą restaurację i bar na ostatnim piętrze, a także przestrzeń konferencyjną, łącząc nowoczesność i elegancję w ponadczasowym wydaniu.
  • Swissôtel Poiana Brasov (Rumunia) - zlokalizowany w regionie Transylwanii, hotel zaoferuje 64 komfortowych pokoi dla aktywnego spędzania czasu, SPA, restauracje, a także przestrzeń konferencyjną i eventowa.
  • TRIBE Riga City Centre (Łotwa) – pierwszy hotel lifestylowej marki w krajach bałtyckich zlokalizowany w centrum Rygi, w dzielnicy Art Nouveau udostępni gościom 81 pokoi, bar i restaurację, obszar fitness, saunę parową i jacuzzi, a także centrum konferencyjne.
  • Hotel Maison Hamelin - Handwritten Collection (Francja) - pierwszy hotel z marki Handwritten Collection otwarty w Paryżu, zlokalizowany w eleganckiej 16. dzielnicy stolicy, między światowej sławy Champs-Elysées a Muzeum Galliera, zaoferuje gościom 65 pokoi, tętniący życiem bar i spa.
  • Mercure Roma Cinecittà (Włochy) – zainspirowany kinematografią hotel udostępni gościom 126 pokoi, bar, restaurację, siłownię oraz cztery sale konferencyjne, dogodna lokalizacja zapewni wygodne połączenie z centrum Rzymu oraz popularnymi atrakcjami turystycznymi.
  • Novotel Tbilisi Center (Gruzja) - zlokalizowany w dzielnicy Avlabari, w historycznej części starówki Tbilisi, 176-pokojowy nowo wybudowany hotel zaoferuje gościom nowoczesny design, restaurację, bar i basen na dachu, a także wszechstronne centrum konferencyjne.  
  • ibis Styles Batumi (Gruzja) – jako pierwszy obiekt Accor na wybrzeżu Morza Czarnego w Gruzji, hotel zagwarantuje gościom przeżycia sportowe połączone z wypoczynkiem dzięki Sweet Bed™ by ibis, a także udogodnienia dla rodzin z dziećmi i biznesu.
  • TRIBE Manchester Airport (Wielka Brytania) - drugi obiekt TRIBE w Wielkiej Brytanii w dogodnej lokalizacji przy jednym z najpopularniejszych lotnisk w kraju zapewni gościom 412 pokoi i apartamentów, restaurację i bar, centrum fitness oraz pokój dla załogi linii lotniczych.
  • greet Brussels Airport Zaventem (Belgia) - pierwszy hotel greet w Belgii zlokalizowany przy jednym z najbardziej ruchliwych lotnisk w kraju zaoferuje gościom 68 komfortowych pokoi i dogodne połączenia z innymi miastami.
  • Novotel Hamburg Central Station (Niemcy) – hotel z 227 starannie zaprojektowanymi pokojami i apartamentami, nordyckimi inspiracjami, restauracją i barem oraz przestrzenią konferencyjną zapewni gościom idealny wypoczynek w doskonałej lokalizacji obok głównego dworca kolejowego miasta i dzielnicy handlowej Mönckebergstrasse.
  • ibis Styles Reykjavik (Islandia) - zlokalizowany w stolicy Islandii z doskonałym połączeniem do centrum miasta i międzynarodowego lotniska, nowy hotel będzie posiadał 57 kreatywnie zaprojektowanych pokoi.
Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 38 pr & content communication
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Turystyka Smart travel w 5 krokach. Jak wypocząć i nie przepłacić? Biuro prasowe
2025-06-24 | 08:50

Smart travel w 5 krokach. Jak wypocząć i nie przepłacić?

Czerwiec jest miesiącem o którym marzy większość uczniów – oznacza on odpoczynek i planowanie wymarzonych wakacji. Co ciekawe, w tym roku Polacy stawiają na
Turystyka Polacy rezerwują wczasy na ostatnią chwilę
2025-06-05 | 12:20

Polacy rezerwują wczasy na ostatnią chwilę

Z najnowszych badań serwisu turystycznego e-wczasy.pl wynika, że w 2025 roku Polacy coraz częściej odkładają planowanie wakacji na ostatnią chwilę. Ten trend potwierdzają
Turystyka Mateusz Waligóra przejechał zimą pustynię Gobi na rowerze. Samotnie.
2025-03-19 | 12:00

Mateusz Waligóra przejechał zimą pustynię Gobi na rowerze. Samotnie.

Mateusz Waligóra, znany polski podróżnik i eksplorator, dokonał kolejnego niezwykłego wyczynu – przejechał zimą mongolską część pustyni Gobi na rowerze.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Finanse

Europosłowie za wydłużeniem finansowania krajowych planów odbudowy o 1,5 roku. Apelują o większą przejrzystość wydatków

Instrument na rzecz Odbudowy i Zwiększania Odporności (RRF) – uruchomiony po pandemii COVID-19 – wygasa w sierpniu 2026 roku. Europosłowie w przyjętej niedawno rezolucji postulują, by przedłużyć ten termin o 18 miesięcy dla kluczowych projektów bliskich ukończenia. To szczególnie ważne dla Polski, która przez trzy lata – przez spór poprzedniego rządu z Komisją Europejską – miała zablokowany dostęp do środków z Krajowego Planu Odbudowy (KPO). Jednocześnie rezolucja wzywa do większej przejrzystości wydawanych funduszy.

Polityka

Prof. G. Kołodko: Druga prezydentura Trumpa zmienia Amerykę i świat na gorsze. Nie przyczynia się do rozwiązywania fundamentalnych światowych problemów

Zdaniem byłego wicepremiera i ministra finansów, prof. Grzegorz Kołodki, trumpizm wzmacnia pewne trendy nacjonalizmu, populizmu ekonomicznego i handlowego nie tylko w Ameryce, ale także w innych państwach. W ocenie ekonomisty Trump i trumpizm będą mieli negatywne skutki dla światowych procesów demograficznych, społecznych, kulturowych i ekonomicznych. Prezydentura Trumpa nie skupia się na rozwiązywaniu najważniejszych światowych problemów, takich jak m.in. migracja, zimna wojna, czy też ocieplenie klimatu.

Konsument

Branża opakowań nie traktuje unijnych regulacji jako zagrożenia. Widzi w nich impuls do rozwoju

W UE co roku wytwarza się ponad 2,2 mld t odpadów. Aby ograniczyć ich ilość, promowane jest przechodzenie na bardziej zrównoważony model, czyli gospodarkę o obiegu zamkniętym. W ramach pakietu zmian prawnych ograniczających negatywny wpływ działalności człowieka na środowisko nacisk położony jest w dużej mierze na producentów opakowań. Przedstawiciele branży podkreślają, że nowe regulacje to dla nich nie tylko nowe obowiązki, ale też okazja na zbudowanie przewagi konkurencyjnej.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.