ActAware UNBIASED, PERSONALIZED INFORMATION AT THE CORE OF MAKING A DIFFERENCE

ActAware Inc.
Concord, CA USA
94527 Concord
wojtek|actaware.com| |wojtek|actaware.com
+48 604 495 065
www.actaware.com
ActAware, amerykańsko-polski startup w pierwszej rundzie inwestycyjnej zebrał ponad $ 1,1 mln na rozwój aplikacji umożliwiającej konsumentom szybkie podejmowanie decyzji zgodnych z ich przekonaniami i wartościami.
Główną misją ActAware jest udostępnienie konsumentom narzędzi wykorzystujących sztuczną inteligencję, wspierających podejmowanie codziennych decyzji pomagając jednocześnie w budowaniu zrównoważonego świata zgodnie z własnymi przekonaniami.
W tym celu ActAware dostarczy im w prosty i przejrzysty sposób zagregowane informacje na temat każdego produktu oraz stojącego za nim producenta. Docelowa aplikacja ActAware będzie dostępna dla użytkowników już na początku trzeciego kwartału 2022 roku.
W odpowiedzi na obecną sytuację geopolityczną firma skierowała swoje zasoby, aby stworzyć komplementarne narzędzie pokazujące, jak firmy i organizacje zachowały się w obliczu agresji Rosji w Ukrainie.
Webowe narzędzie www.actagainstwar.com pozwala na szybką weryfikację zarówno firm, jak i ich produktów pod względem decyzji o wycofaniu się z rynku rosyjskiego czy pozostaniu na nim. Autorska baza danych, z których aplikacja czerpie informacje jest na bieżąco weryfikowana i uaktualniana tak, aby nie dokonywać jakiejkolwiek oceny poszczególnych firm, ale podawać fakty dotyczące decyzji, jakie te firmy podjęły. W obecnym szumie informacyjnym i szybkich zmianach sytuacji dostęp do aktualnych, rzeczywistych informacji jest kluczem do podejmowania właściwych decyzji przez konsumentów.
ActAware
www.actaware.com
info@actaware.com
+1-510-717-6782
Concord, CA USA
Biuro w Warszawie
Al. Jerozolimskie 146D
02-305 Warszawa
tel. +48 22 885 44 28

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Komisja Europejska chce wprowadzić ujednolicone przepisy dotyczące wyrobów tytoniowych. Europosłowie mówią o kolejnej nadregulacji
Ministerstwo Zdrowia opracowało nowy projekt przepisów wprowadzających kolejne zakazy dotyczące wyrobów tytoniowych – całkowitą eliminację e-papierosów oraz zakaz aromatów w woreczkach nikotynowych. Najprawdopodobniej w ciągu kolejnych dwóch–trzech lat Polska będzie musiała implementować nową dyrektywę dotyczącą wszystkich produktów tytoniowych, nad którym niebawem ma rozpocząć prace Komisja Europejska. Europosłowie mówią o ryzyku chaosu legislacyjnego, nadregulacji i wskazują na zagrożenia związane z proponowaną podwyżką akcyzy.
Konsument
Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.
Transport
Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.