Łączy serca i działania: Fundacja DHL blisko ludzkich potrzeb

Dagmara Gac
Alert Media Communications
Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
dagmara.gac|alertmedia.pl| |dagmara.gac|alertmedia.pl
609 329 385
https://alertmedia.pl/
W świecie, który nieustannie pędzi do przodu, łatwo przeoczyć momenty, w których warto się zatrzymać, aby podać komuś pomocną dłoń. Fundacja DHL „Dostarczamy Dobro” konsekwentnie dąży do tego, aby pomoc była zawsze na wyciągnięcie ręki – łącząc projekty inicjowane przez pracowników DHL z działaniami zewnętrznych organizacji, aby wsparcie docierało tam, gdzie jest najbardziej potrzebne. Dzięki synergii tych działań, udało się znacząco zwiększyć skalę pozytywnych zmian w życiu tysięcy osób potrzebujących.
Zaangażowanie w 2023 roku
Fundacja każdego roku angażuje się mono w różnego rodzaju działalność. Podobnie było w 2023 roku.
Jak podkreśla prezeska Fundacji DHL Malwina Głowacka, był to kolejny intensywny rok, w którym Fundacja DHL „Dostarczamy Dobro” niosła pomoc społeczną i charytatywną, skupiając się na potrzebach z obszaru zdrowia i wolontariatu. – Rozszerzyliśmy również nasze działania na polu bezpieczeństwa ruchu drogowego, edukacji ekologicznej i ochrony środowiska. Realizując projekty zarówno o zasięgu ogólnopolskim, jak i lokalnym, fundacja dała pracownikom DHL przestrzeń do wyrażenia ich aspiracji do pomagania innym i wprowadzenia w życie idei odpowiedzialności, równocześnie wspierając zewnętrzne inicjatywy zbieżne z wartościami fundacji. To połączenie wewnętrznej pasji i zewnętrznej współpracy pozwala nam rozszerzać wpływ naszych działań, przynosząc konkretne korzyści tym, którzy ich najbardziej potrzebują – powiedziała Malwina Głowacka, prezeska Fundacji DHL.
Kluczowe akcje
Wśród kluczowych inicjatyw zrealizowanych przez Fundację DHL, dzięki którym udało się pomóc setkom potrzebujących, można wyróżnić:
- „Kręcimy dla Ciebie’”, celem tej akcji było zebranie środków na leczenie i rehabilitację małego Ksawerego, który uległ poważnemu wypadkowi. Aby to osiągnąć 10-osobowy zespół pracowników DHL wsiadł na rowery i w ciągu 3 dni pokonał trasę 471 km z Łodzi do Sopotu. Odwaga, determinacja oraz gotowość pracowników DHL do przekraczania własnych granic dla dobra innych były inspiracją dla kolejnych wolontariuszy.
- „Daj piątaka na dzieciaka”, inicjatywa realizowana we współpracy z Fundacją Pomocy Dzieciom Kolorowy Świat, która co roku organizuje bieg, podczas którego zbierane są środki na rehabilitację dzieci z niepełnosprawnością. Fundacja DHL "Dostarczamy Dobro" już drugi rok z rzędu była partnerem strategicznym biegu, a biegowa ekipa DHL była „najliczniejszą drużyną do biegu” – w akcji uczestniczyło ponad 50 osób z różnych oddziałów firmy.
- „Kubek dla seniora” zespół marketingu DHL eCommerce Polska podczas spotkania integracyjnego przygotował wyjątkowe upominki dla podopiecznych domów dziennego pobytu na Bałutach. Każdy z 60. seniorów, otrzymał indywidualny, ręcznie malowany, przez pracowników DHL kubek, aby umilić im czas przy kawie i herbacie. Obdarowani byli bardzo wzruszeni tym gestem.
- Aukcje świąteczne są już tradycją w DHL. Każdego roku pracownicy przekazują na ten cel swoje rękodzieła, a nawet wystawiają na licytację konkretne usługi, np. upieczenie ciasta lub umycie okien. Dochód ze sprzedaży jest przeznaczony na pomoc podopiecznym Fundacji DHL.
Ponadto pracownicy DHL systematycznie angażują się w szereg inicjatyw zewnętrznych, jak np. Paczka dla Powstańca czy Ultrakrew.

Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu

878 miliardów dolarów: tyle wynosi wkład przemysłu piwowarskiego do globalnego PKB

Światło dzienne – naturalny energetyk, który zmieni Twoje życie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł
Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek
Polityka
Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro. Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.
Handel
Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.