Komunikaty PR

Adam Mamok Prezesem Zarządu, współwłaścicielem i udziałowcem AMERICAN LENS

2023-04-03  |  11:00
Biuro prasowe
Do pobrania 04 ( 0.04 MB )

Adam Mamok Prezesem Zarządu, współwłaścicielem i udziałowcem AMERICAN LENS, firmy optycznej należącej do Grupy ALVEGO

Adam Mamok z branżą optyczną związany jest od blisko 13 lat. W tym czasie stał się niekwestionowanym autorem sukcesu Grupy Essilor, którą – w ramach strategii operacyjnej i marketingowej – zarządzał na rynku polskim i w krajach bałtyckich (Litwa, Łotwa, Estonia). Jednym z jego niewątpliwie największych osiągnięć jest skuteczna transformacja Grupy Essilor, przeprowadzenie firmy przez najtrudniejsze okresy lockdownu oraz zminimalizowanie destrukcyjnych ekonomicznie wpływów wojny w Ukrainie. Przed dołączeniem do Grupy Essilor przez 9 lat związany był z japońskim koncernem Konica Minolta oraz przez 6 lat z Ben Develop Poland, gdzie zajmował stanowiska kierownicze i zarządcze. Jest autorem licznych artykułów związanych z zarządzaniem, motywacją oraz strategią funkcjonowania firm.

AMERICAN LENS jest kolejnym krokiem w karierze Adama Mamoka, który przybliża go do realizacji największego marzenia zawodowego. Postanowił pozostać w branży optycznej na innych już zasadach – nie tylko jako Prezes Zarządu, ale współwłaściciel i udziałowiec. Od kwietnia 2023 roku jest odpowiedzialny za dynamiczny rozwój firmy AMERICAN LENS w Polsce.

Wierzę, że moja podróż z AMERICAN LENS będzie niesamowitą przygodą i kontynuacją tych kilkunastu lat, które spędziłem w branży optycznej. Moja pozycja będzie nieco inna niż dotychczas, dlatego oprócz szybkich i skutecznych decyzji mających wpływ na rozwój rynku optycznego, wspólnie z niezależnymi optykami wdrożymy wiele kreatywnych i wyprzedzających światowe trendy projektów. Wszystko po to, by przyciągać klientów do niezależnych salonów optycznych – komentuje Adam Mamok.

 

AMERICAN LENS to polska firma optyczna, należąca do Grupy ALVEGO, której integralną częścią jest firma Vadim Eyewear, oferująca luksusowe kolekcje światowej sławy projektantów, takich jak: Karl Lagerfeld, Etnia Barcelona, Calvin Klein, Liu Jo czy Salvatore Ferragamo . Misją firmy jest zaspokajanie potrzeb klientów w zakresie idealnego widzenia, poprzez wysokiej jakości soczewki okularowe i kontaktowe, produkowane w oparciu o najnowsze technologie stworzone we współpracy z włoskim laboratorium LTL. Podstawą biznesu jest elastyczna, partnerska i nastawiona na obustronne sukcesy relacja z niezależnymi optykami. Przewagą konkurencyjną AMERICAN LENS jest szybka decyzyjność na poziomie lokalnym, kreatywność i szyte na miarę rozwiązania.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie Zrób sercu przysługę tego lata Biuro prasowe
2025-07-17 | 14:00

Zrób sercu przysługę tego lata

Wolny czas, plaża, grill, rower – lato to czas odpoczynku i przyjemności. To również świetny czas, by nadrobić zaległości zdrowotne, szczególnie te związane
Zdrowie Geny mają znaczenie – szybka diagnostyka może zmienić życie z ALS
2025-07-16 | 09:00

Geny mają znaczenie – szybka diagnostyka może zmienić życie z ALS

– Według aktualnych zaleceń każdy pacjent z diagnozą stwardnienie zanikowe boczne (ALS/SLA) powinien mieć wykonane badania genetyczne – mówi dr hab. n. med. Maria
Zdrowie Rusza ogólnopolskie badanie potrzeb farmaceutów, dotyczące ich roli w terapii ran w ramach kampanii „Rany pod kontrolą”
2025-07-01 | 11:00

Rusza ogólnopolskie badanie potrzeb farmaceutów, dotyczące ich roli w terapii ran w ramach kampanii „Rany pod kontrolą”

Kampania „Rany pod kontrolą” ogłasza start ogólnopolskiego badania ankietowego, mającego na celu poznanie codziennych wyzwań i potrzeb farmaceutów związanych

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Duże możliwości korzystania z funduszy europejskich przez polskie firmy. Szczególnie w obszarze obronności

W ramach polityki spójności i Krajowego Planu Odbudowy Polska ma do dyspozycji 190 mld zł na wsparcie polskich firm. Środków dla przedsiębiorców nie zabraknie również w nowej perspektywie finansowej po 2027 roku. Dedykowane im programy KPO obejmują nie tylko wsparcie finansowe, ale również inwestycje i reformy deregulujące polską gospodarkę. Ich celem jest zwiększenie jej konkurencyjności, jak również bezpieczeństwa w kontekście położenia geopolitycznego Polski. Na szczególnie szeroką ofertę programów mogą liczyć sektory obronności i transportowy.

Farmacja

Zniesienie zakazu reklamy aptek może zwiększyć świadomość pacjentów o usługach farmaceutycznych. Taki może być skutek wyroku TSUE

W czerwcu Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej uznał, że obowiązujący w Polsce całkowity zakaz reklamy aptek narusza prawo UE. To oznacza, że Polska będzie musiała dostosować regulacje. Dla pacjentów wyrok oznacza szerszy dostęp do informacji o usługach farmaceutycznych, a dla właścicieli aptek – możliwość legalnej komunikacji z rynkiem. Naczelna Rada Aptekarska obawia się chaosu prawnego i wezwała resort zdrowia do uregulowania sytuacji prawnej.

Prawo

Przemysł chemiczny czeka na szczegóły unijnego wsparcia dla sektora. Najważniejsza jest obniżka cen energii

Komisja Europejska przedstawiła plan działania dla modernizacji i wzmocnienia konkurencyjności unijnego przemysłu chemicznego. Plan ma być rozwiązaniem najważniejszych wyzwań stojących przed sektorem chemicznym w Europie, w tym m.in. wysokich cen energii i nieuczciwej konkurencji na rynkach zagranicznych. KE chce również promować inwestycje w innowacje, ESG, a także uprościć unijne przepisy dotyczące chemikaliów.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.