Komunikaty PR

Adi Halfin w rosterze twórców DOBRO

2024-10-16  |  18:09
Biuro prasowe

Międzynarodowo uznana reżyserka i scenarzystka Adi Halfin dołącza do grona twórców DOBRO, wnosząc świeżą, artystyczną wizję. Jej współpraca z DOBRO to nie tylko szansa na wzbogacenie oferty studia, ale także na realizację innowacyjnych projektów reklamowych i filmowych, które mogą zrewolucjonizować polską branżę kreatywną. 

Adi Halfin to wielokrotnie nagradzana reżyserka i scenarzystka, której portfolio pełne jest filmów tanecznych, opartych na wysmakowanej, dynamicznej choreografii. Jej umiejętność pracy z muzyką zachwyca cały świat, o czym świadczą nagrody takie jak Best Commercial i Best Inspirational na LA Film Awards czy Best Short na San Francisco Dance Film Festival. Oprócz zajmowania się reżyserią, Adi uczy produkcji i reżyserii w szkołach filmowych oraz prowadzi warsztaty taneczno-filmowe w Europie, USA, Chinach, Ameryce Południowej i Izraelu. Obecnie pracuje nad swoim pierwszym filmem pełnometrażowym.  

Po wspólnym zaangażowaniu w dwie kampanie dla McDonald's, Adi wybrała DOBRO jako swój kreatywny dom w Polsce. Jak sama mówi, „DOBRO to zespół, który nie tylko dostarcza najwyższej jakości produkcje, ale sprawia, że proces twórczy jest przyjemny i kameralny.”  

DOBRO, będące częścią grupy Platige Image, to studio kreatywne, którego zespół z pasją stawia na innowacyjność, odpowiedzialność i zaufanie, ale kluczem jest ich zamiłowanie do tworzenia rzeczy na najwyższym poziomie. Kreatywność i profesjonalizm DOBRO zostało wielokrotnie nagrodzone, między innymi nominacją do Oscara za krótkometrażowy film „Sukienka” w 2022 roku, a także tytułem drugiego najlepszego domu produkcyjnego Klubu Twórców Reklamy w latach 2021 i 2024.  

Współpraca z Adi Halfin otwiera nowy rozdział w DOBRO, który przyniesie świeże i innowacyjne projekty, redefiniujące standardy w produkcji filmowej. Dzięki połączeniu wizji artystycznej Adi i doświadczeniu naszego zespołu, każdy kolejny realizowany wspólnie projekt będzie mieć potencjał, by zdefiniować na nowo możliwości produkcji i wyznaczania nowego poziomu kreatywności oraz artystycznych standardów w filmie i reklamie” podsumowuje Piotr Sójka, Head of Production i Executive Producer w DOBRO. 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów Biuro prasowe
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich
Media i PR Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations
2025-04-10 | 10:20

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

W świecie fake newsów, dezinformacji oraz globalnych problemów profesjonalne zarządzanie komunikacją przestało być wyborem – stało się koniecznością. O tym, jak
Media i PR Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
2025-03-27 | 09:30

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na ignorowanie nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych. Rozwój technologii mobilnych sprawił, że firmy mają dostęp do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Poparcie dla UE rekordowo wysokie, mimo wzrostu populizmu. Społeczeństwo oczekuje większego zaangażowania w kwestie bezpieczeństwa

Badanie Parlamentu Europejskiego wskazuje na rekordowe poparcie Europejczyków dla Unii Europejskiej. Ma to związek z rosnącymi zagrożeniami z zewnątrz, czyli np. bliskością wojny rosyjsko-ukraińskiej. Jednocześnie do głosu wewnątrz UE coraz częściej dochodzą ruchy populistyczne, za sprawą których więcej obywateli państw członkowskich przyjmuje eurosceptyczną postawę. Dużą rolę odgrywają więc dialog ze społeczeństwem i jego edukacja.

Problemy społeczne

60 proc. młodych ludzi chce posiadać mieszkanie na własność. Główna bariera to brak wkładu własnego

Posiadanie własnego mieszkania jest aspiracją większości młodych Polaków – wskazują dane badaczy z SGH. Jednak ze względów finansowych jest ono dostępne dla części z nich, a na dodatek wiąże się ze zobowiązaniem na kilkadziesiąt lat. W luce czynszowej, czyli w sytuacji, gdy kogoś nie stać na zakup własnego M, ale jest zbyt bogaty na mieszkanie komunalne, jest ok. 35 proc. społeczeństwa. I to dla tej grupy potrzebna jest oferta państwa. Budownictwo społeczne mogłoby być alternatywą, ale nie odpowiada na potrzebę posiadania nieruchomości na własność.

Infrastruktura

Trwają prace nad europejską strategią odporności wodnej. Projekt ma być gotowy przed latem

Komisja Europejska ma w najbliższych tygodniach przedstawić strategię na rzecz zwiększenia odporności na niedobory wody. PE na majowej sesji przyjął zalecenia w tym zakresie, w których opowiada się za ambitną odpowiedzią na te wyzwania. Jak podkreśla europoseł PO Andrzej Buła, chodzi przede wszystkim o oszczędzanie wody i dbanie o jej jakość, a także o zapewnienie odpowiedniego finansowania odporności wodnej.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.