ADP liderem globalnego rynku płac według trzech niezależnych raportów
W trzech różnych raportach przygotowanych przez wiodących analityków branżowych, ADP zostało uznane za niekwestionowanego lidera zarówno na globalnym, jak i północnoamerykańskim rynku płac. Raporty przygotowane przez trzy niezależne organizacje – Everest Group, NelsonHall i Ventana Research – stanowią skrupulatną ocenę wiodących globalnych dostawców usług płacowych, uwzględniające wywiady z klientami oraz szeroko zakrojone badania rynku i produktów. Dane te dostarczają nabywcom technologii płacowych kluczowych informacji potrzebnych do wyboru partnera biznesowego.
Everest Group umieściła ADP na pierwszym miejscu spośród 27 dostawców w raporcie „Multi-Country Payroll (MCP) Solutions PEAK™ Matrix” w trzech segmentach: Global, EMEA i APAC. Analiza Everest Group definiuje liderów jako dostawców technologii, którzy mają zarówno silną wizję i odpowiednie narzędzia, jak i wpływ na rynek. Ponadto liderzy inwestują we własne technologie i bezpieczeństwo danych. ADP konsekwentnie zdobywa laury lidera od pierwszej edycji raportu w 2013 roku, dzięki wspieraniu zróżnicowanych potrzeb globalnych klientów i wprowadzaniu innowacji w branży płacowej. Klienci cytowani w raporcie w szczególności doceniają zarządzanie relacjami i proaktywne podejście zespołu wdrożeniowego i operacyjnego ADP.
– Szeroki zasięg działania i świadczenia usług oraz rozbudowane możliwości integracji sprawiają, że ADP ma silną pozycję na rynku płac wielostronnych – wyjaśnia Priyanka Mitra, wiceprezes Everest Group. – Firma stale ulepsza swoją platformę, kładąc duży nacisk na analitykę i dane oraz płynne wdrażanie zmian, aby poprawiać odbiór klientów. Dzięki budowaniu oferty otwartej na przyszłość i ciągłym inwestycjom w tym kierunku, firma utrzymała pozycję lidera w klasyfikacji Everest Group's MCP Solutions PEAK Matrix® Assessment.
Raport NelsonHall z listopada 2023 r. wskazał ADP jako lidera we wszystkich segmentach rynku, w tym w obszarach cyfrowych możliwości kadrowo-płacowych, obsługi wielu krajów i Payroll Plus (Extended HR). Metodologia NelsonHall definiuje liderów jako dostawców oferujących zarówno wysoką zdolność do dostarczania natychmiastowych korzyści, jak i wysoką zdolność do spełnienia przyszłych wymagań klientów. Oceny dostawców opierają się na szeroko zakrojonej analizie rynku i informacjach zwrotnych od klientów, głównie w odniesieniu do wspierania innowacji, transformacji i zaspokajania przyszłych potrzeb klientów w zakresie płac.
– ADP jest liderem branży płac we wszystkich segmentach rynku ze względu na ciągłe innowacje, dojrzałość i szeroki zakres oferty oraz zdolność do wspierania organizacji każdej wielkości, konsekwentnie dostarczając wartość i silną kulturę obsługi – mówi Liz Rennie, dyrektor ds. badań nad technologiami i usługami HR w NelsonHall. – Co więcej, pozycja ADP jako lidera w dziedzinie cyfrowych rozwiązań płacowych jest świadectwem ciągłych inwestycji firmy w rozwój nowych narzędzi płacowych i ciągłego unowocześniania technologii w celu wspierania procesów cyfrowych.
W globalnym raporcie Ventana Research firma ADP uzyskała najlepsze wyniki w obszarze ogólnych wymagań dotyczących produktu i doświadczenia klienta. Ventana Research uznała ADP również za lidera w raporcie „North American Domestic and Payroll Management (Overall Payroll)”. Raporty wykorzystują metodologię Ventana Value Index, która opiera się na szeroko zakrojonych badaniach rynkowych i produktowych i ocenia dostawców pod kątem kluczowych elementów oprogramowania płacowego w siedmiu kategoriach.
– Konieczność zagwarantowania skutecznego przetwarzania płac jest kluczowa dla każdej organizacji, a firma ADP pokazuje swoje zaangażowanie i umiejętności w tym procesie – powiedział Mark Smith, partner i dyrektor ds. oprogramowania w Ventana Research. – Oceny ADP Exemplary i Leader wskazują na ciągłe zaangażowanie w zarządzanie płacami na całym świecie, dlatego należy pogratulować firmie ADP wyniku zarówno na rynku globalnym, jak i w USA.
– Jesteśmy zaszczyceni, że zostaliśmy wyróżnieni na rynku Stanów Zjednoczonych, jak i globalnie – mówi Virginia Magliulo, prezes Employer Services International w ADP. – W dynamicznym świecie pracy nieustannie wprowadzamy innowacje i odpowiadamy na potrzeby naszych klientów na całym świecie. Łącząc nasze bezkonkurencyjne dane o pracownikach – oparte na świadczeniu usług płacowych w ponad 140 krajach – z mocą technologii nowej generacji, możemy dostarczać rozwiązania dostosowane do potrzeb, aby pomóc firmom odnieść sukces niezależnie od wielkości organizacji i miejsca jej funkcjonowania.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.