ADP liderem globalnego rynku płac według trzech niezależnych raportów
W trzech różnych raportach przygotowanych przez wiodących analityków branżowych, ADP zostało uznane za niekwestionowanego lidera zarówno na globalnym, jak i północnoamerykańskim rynku płac. Raporty przygotowane przez trzy niezależne organizacje – Everest Group, NelsonHall i Ventana Research – stanowią skrupulatną ocenę wiodących globalnych dostawców usług płacowych, uwzględniające wywiady z klientami oraz szeroko zakrojone badania rynku i produktów. Dane te dostarczają nabywcom technologii płacowych kluczowych informacji potrzebnych do wyboru partnera biznesowego.
Everest Group umieściła ADP na pierwszym miejscu spośród 27 dostawców w raporcie „Multi-Country Payroll (MCP) Solutions PEAK™ Matrix” w trzech segmentach: Global, EMEA i APAC. Analiza Everest Group definiuje liderów jako dostawców technologii, którzy mają zarówno silną wizję i odpowiednie narzędzia, jak i wpływ na rynek. Ponadto liderzy inwestują we własne technologie i bezpieczeństwo danych. ADP konsekwentnie zdobywa laury lidera od pierwszej edycji raportu w 2013 roku, dzięki wspieraniu zróżnicowanych potrzeb globalnych klientów i wprowadzaniu innowacji w branży płacowej. Klienci cytowani w raporcie w szczególności doceniają zarządzanie relacjami i proaktywne podejście zespołu wdrożeniowego i operacyjnego ADP.
– Szeroki zasięg działania i świadczenia usług oraz rozbudowane możliwości integracji sprawiają, że ADP ma silną pozycję na rynku płac wielostronnych – wyjaśnia Priyanka Mitra, wiceprezes Everest Group. – Firma stale ulepsza swoją platformę, kładąc duży nacisk na analitykę i dane oraz płynne wdrażanie zmian, aby poprawiać odbiór klientów. Dzięki budowaniu oferty otwartej na przyszłość i ciągłym inwestycjom w tym kierunku, firma utrzymała pozycję lidera w klasyfikacji Everest Group's MCP Solutions PEAK Matrix® Assessment.
Raport NelsonHall z listopada 2023 r. wskazał ADP jako lidera we wszystkich segmentach rynku, w tym w obszarach cyfrowych możliwości kadrowo-płacowych, obsługi wielu krajów i Payroll Plus (Extended HR). Metodologia NelsonHall definiuje liderów jako dostawców oferujących zarówno wysoką zdolność do dostarczania natychmiastowych korzyści, jak i wysoką zdolność do spełnienia przyszłych wymagań klientów. Oceny dostawców opierają się na szeroko zakrojonej analizie rynku i informacjach zwrotnych od klientów, głównie w odniesieniu do wspierania innowacji, transformacji i zaspokajania przyszłych potrzeb klientów w zakresie płac.
– ADP jest liderem branży płac we wszystkich segmentach rynku ze względu na ciągłe innowacje, dojrzałość i szeroki zakres oferty oraz zdolność do wspierania organizacji każdej wielkości, konsekwentnie dostarczając wartość i silną kulturę obsługi – mówi Liz Rennie, dyrektor ds. badań nad technologiami i usługami HR w NelsonHall. – Co więcej, pozycja ADP jako lidera w dziedzinie cyfrowych rozwiązań płacowych jest świadectwem ciągłych inwestycji firmy w rozwój nowych narzędzi płacowych i ciągłego unowocześniania technologii w celu wspierania procesów cyfrowych.
W globalnym raporcie Ventana Research firma ADP uzyskała najlepsze wyniki w obszarze ogólnych wymagań dotyczących produktu i doświadczenia klienta. Ventana Research uznała ADP również za lidera w raporcie „North American Domestic and Payroll Management (Overall Payroll)”. Raporty wykorzystują metodologię Ventana Value Index, która opiera się na szeroko zakrojonych badaniach rynkowych i produktowych i ocenia dostawców pod kątem kluczowych elementów oprogramowania płacowego w siedmiu kategoriach.
– Konieczność zagwarantowania skutecznego przetwarzania płac jest kluczowa dla każdej organizacji, a firma ADP pokazuje swoje zaangażowanie i umiejętności w tym procesie – powiedział Mark Smith, partner i dyrektor ds. oprogramowania w Ventana Research. – Oceny ADP Exemplary i Leader wskazują na ciągłe zaangażowanie w zarządzanie płacami na całym świecie, dlatego należy pogratulować firmie ADP wyniku zarówno na rynku globalnym, jak i w USA.
– Jesteśmy zaszczyceni, że zostaliśmy wyróżnieni na rynku Stanów Zjednoczonych, jak i globalnie – mówi Virginia Magliulo, prezes Employer Services International w ADP. – W dynamicznym świecie pracy nieustannie wprowadzamy innowacje i odpowiadamy na potrzeby naszych klientów na całym świecie. Łącząc nasze bezkonkurencyjne dane o pracownikach – oparte na świadczeniu usług płacowych w ponad 140 krajach – z mocą technologii nowej generacji, możemy dostarczać rozwiązania dostosowane do potrzeb, aby pomóc firmom odnieść sukces niezależnie od wielkości organizacji i miejsca jej funkcjonowania.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają prace nad szczegółowymi wytycznymi dla schronów. Prowadzona jest też inwentaryzacja i ocena stanu istniejących obiektów
W MSWiA trwają prace nad rozporządzeniem, które określi m.in., jakie warunki powinny spełniać miejsca schronienia, oraz wprowadzi spójne standardy dotyczące ich organizacji i wyposażenia. Ich opracowanie wymagane jest przez ustawę o ochronie ludności i obronie cywilnej, która weszła w życie 1 stycznia br. Trwa także inwentaryzacja istniejących obiektów zbiorowej ochrony, w tym schronów. Jak podkreślają eksperci, mamy w tym obszarze wiele zaległości do nadrobienia. Problemem jest niedobór specjalistów od budowli schronowych, którzy mogliby ten proces wesprzeć i przyspieszyć.
Handel
Nowy rozdział we współpracy Wielka Brytania – Unia Europejska. Bezpieczeństwo jedną z kluczowych kwestii

19 maja odbędzie się w Londynie pierwszy od brexitu na tak wysokim szczeblu szczyt brytyjskich i unijnych przywódców. Zdaniem polskich europosłów obydwie strony dojrzały do ponownego zacieśnienia stosunków i są dla siebie kluczowymi partnerami. Rozmowy dotyczyć mają przede wszystkim zagadnień związanych z obronnością, ale także możliwości swobodnego przemieszczania się młodych ludzi. Wyzwaniem we wzajemnych relacjach wciąż są kwestie handlowe.
Transport
W Amazon pracuje ponad 750 tys. robotów. Najnowszy jest wyposażony w „zmysł” dotyku

Pierwsze roboty wyposażone w „zmysł” dotyku wykorzystywane są przez Amazon do obsługi produktów w centrach realizacji zamówień w USA i Niemczech. Roboty potrafią precyzyjnie przeszukiwać nawet ciasne przestrzenie półek w poszukiwaniu konkretnych produktów i z wyczuciem przenosić je na taśmę. Dzięki nim pracownicy nie muszą się schylać ani wspinać po drabinie w poszukiwaniu towaru. Automatyzacja wspiera też pracę kurierów. Paczki, które mają być dostarczone pod wskazany adres, podświetlane są w furgonetce na zielono, co ułatwia znalezienie właściwej przesyłki i skraca czas dostawy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.