adrino z certyfikatem dla autorskiej technologii emisji kampanii natywnych

Jarek Rybus
Unipublica Agencja Public Relations
Zagórska 163A
25-346 Kielce
jarek|rybus.pl| |jarek|rybus.pl
604053164
www.rybus.pl
adrino, agencja marketingu internetowego, jako jedna z pierwszych na polskim rynku reklamy natywnej rozpoczęła sprzedaż powierzchni wydawców w oparciu o integrację w modelu header-bidding. Dzięki temu wydawcy mogą udostępniać miejsca w swoich serwisach w czasie rzeczywistym po optymalnych cenach. Reklamodawcy z kolei zyskują lepsze dopasowanie treści i powierzchni. A to wszystko bezobsługowo i w pełni automatycznie. Nowe rozwiązanie technologiczne pozwala adrino znacznie poszerzyć portfolio dostępnych powierzchni reklamowych.
Kupowanie reklam w tak zwanym modelu header-bidding odbywa się w adrino w oparciu o certyfikowany adapter zintegrowany z biblioteką prebid wykorzystywaną przez wydawców. Umożliwia im ono udział w licytacjach powierzchni reklamowych on-line.
- Cieszymy się z otrzymania certyfikatu. Obecnie dotyczy on wyłącznie emisji kampanii natywnych, w najbliższych miesiącach technologię tę planujemy wdrożyć możliwie szeroko - mówi Joanna Korczak, COO spółki adrino.
Reklamodawcy dzięki nowej technologii otrzymali również dostęp do większego katalogu powierzchni reklamowych, także tych o najwyższych wskaźnikach jakości. - Kampanie realizowane przez adrino osiągną wyższą konwersję i pozwolą na optymalną realizację wskaźników KPI reklamodawców. Wydawca uzyskuje najlepszą możliwą monetyzację po najwyższych stawkach na rynku, klient kupuje dokładnie dopasowaną powierzchnię i użytkownika a my optymalizujemy całość - dodaje Joanna Korczak.
Rozwiązanie znacząco rozwinie współpracę z tak ważnymi dla adrino wydawcami, którzy zyskają unikatowe źródło popytu. Są nim bezpośrednie kampanie natywne, pozyskane przez działy sprzedażowe spółki, współpracujące zarówno z reklamodawcami ogólnopolskimi, jak i regionalnymi, co jest możliwe dzięki rozbudowanej strukturze sprzedażowej.
- Wydawcy są niezwykle istotni dla działań reklamowych adrino. Dzięki ulepszeniom technologicznym jesteśmy w stanie zaproponować im rozwiązania dostosowane do każdego rodzaju środowiska technologicznego oraz oczekiwań po stronie wydawcy – podkreśla Aneta Dąbska, Head of Publishers w adrino.
Najnowsze rozwiązanie jest jednym z etapów rozwoju technologicznego spółki, planowanego na 2022 rok.
O firmie adrino
adrino - firma specjalizująca się w marketingu internetowym, przede wszystkim w rich media, performance i marketingu natywnym. Posiada sieci reklamowe oparte m.in. o rozwiązania programatyczne, natywne, kontekstowe oraz mobilne. Dostawca autorskich rozwiązań adtech dla wydawców, wspierających monetyzację powierzchni oraz partner wdrażający najnowsze rozwiązania międzynarodowe na rynku polskim. Misją adrino jest budowanie zasięgu, precyzyjne dotarcie oraz dostarczanie określonego efektu, w odpowiedzi na poszczególne potrzeby reklamodawców oraz wydawców

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

KE proponuje nowy Fundusz Konkurencyjności. Ma pobudzić inwestycje w strategiczne dla Europy technologie
W środę 16 lipca Komisja Europejska przedstawiła projekt budżetu na lata 2028–2034. Jedna z propozycji zakłada utworzenie Europejskiego Funduszu Konkurencyjności o wartości ponad 400 mld euro, który ma pobudzić inwestycje w technologie strategiczne dla jednolitego rynku. Wśród wspieranych obszarów znalazła się obronność i przestrzeń kosmiczna. Na ten cel ma trafić ponad 130 mld euro, pięciokrotnie więcej niż do tej pory.
Firma
Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.
Infrastruktura
Wzrost wynagrodzeń ekip budowlanych najmocniej wpływa na koszty budowy domu. Zainteresowanie inwestorów mimo to nieznacznie wzrasta

Budowa metra kwadratowego domu w Polsce kosztuje od 5,55 do 6 tys. zł w zależności od województwa – wynika z najnowszych analiz firmy Sekocenbud. Najdrożej jest w Warszawie, gdzie cena za metr kwadratowy domu przekroczyła już 6,2 tys. zł. Na przyrosty kosztów budowy domu wpływają zarówno drożejące materiały budowlane, jak i wyższe wynagrodzenia pracowników. Inwestorzy nie rezygnują jednak z budowy domów jednorodzinnych, co ma związek m.in. z wciąż wysokimi cenami mieszkań czy też obniżką stóp procentowych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.