Agencja Bluecloud Interactive z platformą dla przedsiębiorców w czasach kryzysu

Karolina Kowalska
Agencja Public Relations KEY PR
ul. Mickiewicza 35
05-074 Halinów
karolina|keypr.pl| |karolina|keypr.pl
500466188
keypr.pl
Nadeszły trudne czasy dla przedsiębiorców, w wielu przypadkach wymagające całkowitej zmiany podejścia do działań marketingowych. Agencja Bluecloud Interactive wyszła naprzeciw problemowi, tworząc platformę o komunikacji w dobie pandemii dla osób, które zarządzają marketingiem w firmach lub własną marką.
Projekt ruszył 15 kwietnia 2020 w serwisie komunikacjawkryzysie.bluecloud.agency.
Za jego koordynację odpowiada Piotr Nogal, Chief Experience Officer w Bluecloud Interactive.
W swoim opracowaniu o komunikacji w dobie pandemii agencja pokazuje, że kontakt z odbiorcą jest niezbędny i może przynieść długofalowo trwałe korzyści marce. Eksperci z Bluecloud Interactive doradzą również, w jaki sposób prowadzić digital marketing w czasach kryzysu.
Platforma bazuje na mocnych danych opartych o doświadczenie brandu. Można w niej znaleźć najnowsze trendy społeczno-gospodarcze i statystyki z analitycznymi opisami. Eksperci agencji Bluecloud Interactive dzielą się swoim praktycznym doświadczeniem pokazując, jak zbudować wiarygodność i zaufanie do marki w czasach, gdy zmiany następują bardzo dynamicznie. Firma dzieli się również informacjami, jak rosnąć w czasie spadków i znaleźć nadzieję dla firmy w kryzysie. Na platformie znajduje się również wachlarz narzędzi marketingowych, które są kluczowe w komunikacji podczas kryzysu.
“Projekt powstał z potrzeby czasów i rynku. Chcemy uzmysłowić markom i firmom, że nie powinny przerywać działań promocyjnych i brand komunikacji, ponieważ oddadzą w ten sposób pole konkurencji. Jest wielce prawdopodobne, że po kryzysie, marki, które wstrzymają komunikację, stracą udziały rynkowe.” - mówi Piotr Nogal, Chief Experience Officer w Bluecloud Interactive.
Pomysł platformy został stworzony wspólnie przez działy New Biznes i Strategii agencji Bluecloud Interactive. Jego opracowaniem zajął się Dział Strategii oraz Dział Social Media w składzie: Piotr Nogal, który jest odpowiedzialny za koordynację projektu, Wiktor Jędrzejewski oraz Marta Rudzińska.
“W naszym opracowaniu i podajemy przykłady na podstawie kilku kryzysów w XX i XXI wieku - firm, które po kryzysie zyskały nawet kilkaset procent wzrostu. Przyjrzeliśmy się tym danym i wyciągamy z nich wnioski dla przedsiębiorców.” – tłumaczy Piotr Nogal, Chief Experience Officer w Bluecloud Interactive.
Platforma będzie rozwijana w kierunku tematów związanych z digital transformation. Druga połowa tego roku to będą wielkie inwestycje w customer service oraz komunikację i sprzedaż online. Będzie to wymagało od przedsiębiorstw transformacji w kierunku przeniesienia się do sieci na wielu płaszczyznach nie tylko związanych z komunikacją, ale też w obszarze dystrybucji, obsługi klienta czy relacji biznesowych.
Dostęp do platformy jest całkowicie bezpłatny i można go znaleźć pod tym linkiem: https://komunikacjawkryzysie.bluecloud.agency/.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bluecloud Interactive zajmuje się tworzeniem kampanii zintegrowanych z obszaru experience marketingu oraz kampanii digitalowych obejmujących performance marketing, buzz marketing, social media i influencer marketing, web design - UX/UI/, web development oraz content marketing.

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają prace nad szczegółowymi wytycznymi dla schronów. Prowadzona jest też inwentaryzacja i ocena stanu istniejących obiektów
W MSWiA trwają prace nad rozporządzeniem, które określi m.in., jakie warunki powinny spełniać miejsca schronienia, oraz wprowadzi spójne standardy dotyczące ich organizacji i wyposażenia. Ich opracowanie wymagane jest przez ustawę o ochronie ludności i obronie cywilnej, która weszła w życie 1 stycznia br. Trwa także inwentaryzacja istniejących obiektów zbiorowej ochrony, w tym schronów. Jak podkreślają eksperci, mamy w tym obszarze wiele zaległości do nadrobienia. Problemem jest niedobór specjalistów od budowli schronowych, którzy mogliby ten proces wesprzeć i przyspieszyć.
Handel
Nowy rozdział we współpracy Wielka Brytania – Unia Europejska. Bezpieczeństwo jedną z kluczowych kwestii

19 maja odbędzie się w Londynie pierwszy od brexitu na tak wysokim szczeblu szczyt brytyjskich i unijnych przywódców. Zdaniem polskich europosłów obydwie strony dojrzały do ponownego zacieśnienia stosunków i są dla siebie kluczowymi partnerami. Rozmowy dotyczyć mają przede wszystkim zagadnień związanych z obronnością, ale także możliwości swobodnego przemieszczania się młodych ludzi. Wyzwaniem we wzajemnych relacjach wciąż są kwestie handlowe.
Transport
W Amazon pracuje ponad 750 tys. robotów. Najnowszy jest wyposażony w „zmysł” dotyku

Pierwsze roboty wyposażone w „zmysł” dotyku wykorzystywane są przez Amazon do obsługi produktów w centrach realizacji zamówień w USA i Niemczech. Roboty potrafią precyzyjnie przeszukiwać nawet ciasne przestrzenie półek w poszukiwaniu konkretnych produktów i z wyczuciem przenosić je na taśmę. Dzięki nim pracownicy nie muszą się schylać ani wspinać po drabinie w poszukiwaniu towaru. Automatyzacja wspiera też pracę kurierów. Paczki, które mają być dostarczone pod wskazany adres, podświetlane są w furgonetce na zielono, co ułatwia znalezienie właściwej przesyłki i skraca czas dostawy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.