Komunikaty PR

Agencja Bluecloud Interactive z platformą dla przedsiębiorców w czasach kryzysu

2020-04-30  |  23:00
Biuro prasowe
Kontakt

Karolina Kowalska
Agencja Public Relations KEY PR

ul. Mickiewicza 35
05-074 Halinów
karolina|keypr.pl| |karolina|keypr.pl
500466188
keypr.pl

Nadeszły trudne czasy dla przedsiębiorców, w wielu przypadkach wymagające całkowitej zmiany podejścia do działań marketingowych. Agencja Bluecloud Interactive wyszła naprzeciw problemowi, tworząc platformę o komunikacji w dobie pandemii dla osób, które zarządzają marketingiem w firmach lub własną marką. 

Projekt ruszył 15 kwietnia 2020 w serwisie komunikacjawkryzysie.bluecloud.agency. 

Za jego koordynację odpowiada Piotr Nogal, Chief Experience Officer w Bluecloud Interactive.

 

W swoim opracowaniu o komunikacji w dobie pandemii agencja pokazuje, że kontakt z odbiorcą jest niezbędny i może przynieść długofalowo trwałe korzyści marce. Eksperci z Bluecloud Interactive doradzą również, w jaki sposób prowadzić digital marketing w czasach kryzysu. 

 

Platforma bazuje na mocnych danych opartych o doświadczenie brandu. Można w niej znaleźć najnowsze trendy społeczno-gospodarcze i statystyki z analitycznymi opisami. Eksperci agencji Bluecloud Interactive dzielą się swoim praktycznym doświadczeniem pokazując, jak zbudować wiarygodność i zaufanie do marki w czasach, gdy zmiany następują bardzo dynamicznie. Firma dzieli się również informacjami, jak rosnąć w czasie spadków i znaleźć nadzieję dla firmy w kryzysie. Na platformie znajduje się również wachlarz narzędzi marketingowych, które są kluczowe w komunikacji podczas kryzysu.

 

“Projekt powstał z potrzeby czasów i rynku. Chcemy uzmysłowić markom i firmom, że nie powinny przerywać działań promocyjnych i brand komunikacji, ponieważ oddadzą w ten sposób pole konkurencji. Jest wielce prawdopodobne, że po kryzysie, marki, które wstrzymają komunikację, stracą udziały rynkowe.” - mówi Piotr Nogal, Chief Experience Officer w Bluecloud Interactive.

 

Pomysł platformy został stworzony wspólnie przez działy New Biznes i Strategii agencji Bluecloud Interactive. Jego opracowaniem zajął się Dział Strategii oraz Dział Social Media w składzie: Piotr Nogal, który jest odpowiedzialny za koordynację projektu, Wiktor Jędrzejewski oraz Marta Rudzińska. 

 

“W naszym opracowaniu i podajemy przykłady na podstawie kilku kryzysów w XX i XXI wieku - firm, które po kryzysie zyskały nawet kilkaset procent wzrostu. Przyjrzeliśmy się tym danym i wyciągamy z nich wnioski dla przedsiębiorców.” – tłumaczy Piotr Nogal, Chief Experience Officer w Bluecloud Interactive.

 

Platforma będzie rozwijana w kierunku tematów związanych z digital transformation. Druga połowa tego roku to będą wielkie inwestycje w customer service oraz komunikację i sprzedaż online. Będzie to wymagało od przedsiębiorstw transformacji w kierunku przeniesienia się do sieci na wielu płaszczyznach nie tylko związanych z komunikacją, ale też w obszarze dystrybucji, obsługi klienta czy relacji biznesowych. 

 

Dostęp do platformy jest całkowicie bezpłatny i można go znaleźć pod tym linkiem: https://komunikacjawkryzysie.bluecloud.agency/. 

 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Bluecloud Interactive zajmuje się tworzeniem kampanii zintegrowanych z obszaru experience marketingu oraz kampanii digitalowych obejmujących performance marketing, buzz marketing, social media i influencer marketing, web design - UX/UI/, web development oraz content marketing.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Agencja Public Relations KEY PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów Biuro prasowe
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich
Media i PR Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations
2025-04-10 | 10:20

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

W świecie fake newsów, dezinformacji oraz globalnych problemów profesjonalne zarządzanie komunikacją przestało być wyborem – stało się koniecznością. O tym, jak
Media i PR Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
2025-03-27 | 09:30

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na ignorowanie nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych. Rozwój technologii mobilnych sprawił, że firmy mają dostęp do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają prace nad szczegółowymi wytycznymi dla schronów. Prowadzona jest też inwentaryzacja i ocena stanu istniejących obiektów

W MSWiA trwają prace nad rozporządzeniem, które określi m.in., jakie warunki powinny spełniać miejsca schronienia, oraz wprowadzi spójne standardy dotyczące ich organizacji i wyposażenia. Ich opracowanie wymagane jest przez ustawę o ochronie ludności i obronie cywilnej, która weszła w życie 1 stycznia br. Trwa także inwentaryzacja istniejących obiektów zbiorowej ochrony, w tym schronów. Jak podkreślają eksperci, mamy w tym obszarze wiele zaległości do nadrobienia. Problemem jest niedobór specjalistów od budowli schronowych, którzy mogliby ten proces wesprzeć i przyspieszyć.

Handel

Nowy rozdział we współpracy Wielka Brytania – Unia Europejska. Bezpieczeństwo jedną z kluczowych kwestii

19 maja odbędzie się w Londynie pierwszy od brexitu na tak wysokim szczeblu szczyt brytyjskich i unijnych przywódców. Zdaniem polskich europosłów obydwie strony dojrzały do ponownego zacieśnienia stosunków i są dla siebie kluczowymi partnerami. Rozmowy dotyczyć mają przede wszystkim zagadnień związanych z obronnością, ale także możliwości swobodnego przemieszczania się młodych ludzi. Wyzwaniem we wzajemnych relacjach wciąż są kwestie handlowe.

Transport

W Amazon pracuje ponad 750 tys. robotów. Najnowszy jest wyposażony w „zmysł” dotyku

Pierwsze roboty wyposażone w „zmysł” dotyku wykorzystywane są przez Amazon do obsługi produktów w centrach realizacji zamówień w USA i Niemczech. Roboty potrafią precyzyjnie przeszukiwać nawet ciasne przestrzenie półek w poszukiwaniu konkretnych produktów i z wyczuciem przenosić je na taśmę. Dzięki nim pracownicy nie muszą się schylać ani wspinać po drabinie w poszukiwaniu towaru. Automatyzacja wspiera też pracę kurierów. Paczki, które mają być dostarczone pod wskazany adres, podświetlane są w furgonetce na zielono, co ułatwia znalezienie właściwej przesyłki i skraca czas dostawy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.