Agencja GlobalSM przygotowała identyfikację wizualną Liva Park
Brief me
Idzikowskiego 27
02-704 Warszawa
aneta.galka|briefme.pl| |aneta.galka|briefme.pl
508314193
www.briefme.pl
GlobalSM, agencja marketingu zintegrowanego, odpowiedzialna jest za szeroko pojęty branding nowego glampingu Liva Park. W zakresie już wykonanych prac powstała kompleksowa identyfikacja wizualna marki, jej nazwa oraz pełna kreacja strony www.
Liva Park to wyjątkowa inwestycja wpisana w krajobraz Mazur Zachodnich. Znajduje się na terenie obszaru ochrony uzdrowiskowej Miłomłyn. W czerwcu br. zaplanowane jest otwarcie jej pierwszej części, m.in. 6 tematycznych, luksusowych namiotów glampingowych oraz strefy dla dorosłych, czyli Lisiego SPA, oraz wielu innych atrakcji.
Stworzona przez GlobalSM identyfikacja marki podkreśla charakter glampingu. Punktem wyjścia był logotyp. Jego głównym elementem jest postać lisa, który ściśle związany jest z Liva Park. Założeniem strony www było przekazanie najważniejszych informacji w czytelny i atrakcyjny sposób, a także pokazanie odbiorcy niezwykłego charakteru miejsca i miłości do terenów, na których powstała inwestycja. Ponadto, w zaproponowanym designie agencja nawiązała do charakteru podróży w rytmie slow oraz bliskości natury.
Dodatkowo agencja GlobalSM zaprojektowała wiele elementów identyfikacji, które mogą być wykorzystane na glampingu, takich jak m.in.: wizytówki, kubki promocyjne, katalogi oraz indywidualnie przygotowane ikony 6 tematycznych apartamentów namiotowych.
W 2024 roku zaplanowana jest rozbudowa parku o 32 działki, na których powstaną całoroczne domki wpisane w krajobraz dawnego Oberlandu.
Efekt prac można zobaczyć na: https://livapark.pl/

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Przedsiębiorcy chcą uproszczenia kontroli celno-skarbowych i podatkowych. Wskazują na potrzebę dialogu z kontrolerami
Poprawa relacji z fiskusem i urzędnikami przeprowadzającymi kontrole to jeden z najczęściej podnoszonych postulatów przez przedsiębiorców. W ramach deregulacji prowadzonej przez rząd domagają się oni większej współpracy i otwartości na wyjaśnienia ze strony organów podatkowych, jasnej interpretacji przepisów, partnerskiego traktowania oraz skrócenia procesu przedawnienia. Te zmiany mogłyby poprawić atmosferę i klimat dyskusji między przedsiębiorcami a rządem.
Bankowość
Banki zainteresowane projektami gospodarki obiegu zamkniętego. Chętniej finansują takie inwestycje

Rynek zrównoważonego finansowania rośnie. Banki stawiają na rozwój oferty zielonych instrumentów, które przedsiębiorcy i inne instytucje mogą przeznaczyć na sfinansowanie inwestycji z różnych obszarów ESG. Są wśród nich zarówno zielone obligacje, jak i kredyty połączone z realizacją konkretnych celów klimatycznych. Jednym z obszarów, które chcą finansować firmy w ramach ESG, jest gospodarka obiegu zamkniętego, czyli zamykanie obiegu produktów w myśl zasady reduce, reuse i recycle (ogranicz, użyj ponownie, przetwórz).
Handel
E-papierosy i aromatyzowane saszetki nikotynowe mogą zniknąć z rynku. Ministerstwo Zdrowia chce całkowitego zakazu ich sprzedaży

W wykazie prac legislacyjnych pojawiła się nowa propozycja Ministerstwa Zdrowia, która przewiduje zakaz wprowadzania do obrotu papierosów elektronicznych jednorazowego użytku – zarówno tych z nikotyną, jak i bez niej, oraz zakaz stosowania aromatów w woreczkach nikotynowych. Projekt trafił do konsultacji społecznych. To już kolejna regulacja sektora tytoniowego w ostatnich miesiącach. Przedstawiciele biznesu podkreślają, że to chaos regulacyjny, który wpływa na brak poczucia pewności prawnej i decyzje inwestycyjne.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.