Agencja hoh z innowacyjną kampanią dla marki Danio
Agencja marketingowa hoh ruszyła z innowacyjną kampanią influencerską dla marki Danio z portfolio Danone wykorzystującą nowe technologie. Kampania ma na celu promocję tegorocznej nowości marki – kremowego jogurtu pitnego Danio.
Kampania influencerska opracowana przez agencję marketingową hoh skupia się na kreatywnych działaniach na platformach TikTok i Instagram. Wykorzystane w niej zostaną zaawansowane technologie takie jak CGI (Computer Generated Imagery) oraz AI (Artificial Intelligence), które pozwolą na stworzenie unikalnych, angażujących i wizualnie atrakcyjnych treści.
W ramach najnowszej kampanii, Mały Głód, brand hero marki Danio, nie tylko po raz pierwszy zabiera głos, ale też atakuje profile wybranych twórców. Zadaniem influencerów będzie pokazanie, jak przy pomocy super kremowego, jogurtu pitnego Danio w niestandardowy sposób poskromić Małego Głoda.
Bardzo cieszymy się z możliwości współpracy z firmą Danone. To dla nas świetna okazja, aby pokazać, jak kreatywnie i efektywnie wykorzystać najnowsze technologie, takie jak CGI i AI, na popularnych platformach społecznościowych. Jesteśmy przekonani, że nasze innowacyjne podejście nie tylko przyciągnie uwagę konsumentów, ale również – pokazując unikalne cechy jogurtu pitnego Danio – zbuduje jego silną pozycję na rynku przynosząc realne efekty biznesowe – powiedział Rafał Janik, Head of Influencer Team, Co-owner hoh.
Po stronie agencji hoh za przygotowywanie strategii, rekomendację influencerów oraz realizację kampanii w social mediach odpowiada Karolina Szaniawska (Senior Project Manager), Daniel Portka (Senior Strategy Manager) oraz Rafał Janik.
Nowy, bogaty w białko i wapń, jogurt pitny Danio, jest dostępny w poręcznych butelkach o pojemności 270 g w czterech atrakcyjnych smakach – klasycznej wanilii, tropikalnego mango, ciasteczkowego oraz truskawkowo-jagodowego.

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Kraje dotknięte powodzią z 2024 roku z dodatkowym wsparciem finansowym. Europosłowie wzywają do budowy w UE lepszego systemu reagowania na kryzysy
W lipcu Parlament Europejski przyjął wniosek o uruchomienie 280,7 mln euro z Funduszu Solidarności UE na wsparcie sześciu krajów dotkniętych niszczycielskimi powodziami w 2024 roku. Polska otrzyma z tego 76 mln euro, a środki mają zostać przeznaczone na naprawę infrastruktury czy miejsc dziedzictwa kulturowego. Nastroje polskich europosłów związane z funduszem są podzielone m.in. w kwestii tempa unijnej interwencji oraz związanej z nią biurokracji. Ich zdaniem w UE potrzebny jest lepszy system reagowania na sytuacje kryzysowe.
Handel
Nestlé w Polsce podsumowuje wpływ na krajową gospodarkę. Firma wygenerowała 0,6 proc. polskiego PKB [DEPESZA]

Działalność Nestlé w Polsce wsparła utrzymanie 45,2 tys. miejsc pracy i wygenerowała 20,1 mld zł wartości dodanej dla krajowej gospodarki. Firma przyczyniła się do zasilenia budżetu państwa kwotą 1,7 mld zł – wynika z „Raportu Wpływu Nestlé” w Polsce przygotowanego przez PwC na podstawie danych za 2023 rok.
Polityka
M. Kobosko: Surowce dziś rządzą światem i zdecydują o tym, kto wygra w XXI wieku. Zasoby Grenlandii w centrum zainteresowania

Duńska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej rozpoczęła się 1 lipca pod hasłem „Silna Europa w zmieniającym się świecie”. Według zapowiedzi ma się ona skupiać m.in. na bezpieczeństwie militarnym i zielonej transformacji. Dla obu tych aspektów istotna jest kwestia niezależności w dostępie do surowców krytycznych. W tym kontekście coraz więcej mówi się o Grenlandii, autonomicznym terytorium zależnym Danii, bogatym w surowce naturalne i pierwiastki ziem rzadkich. Z tego właśnie powodu wyspa znalazła się w polu zainteresowania Donalda Trumpa.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.