Agencja hoh z innowacyjną kampanią dla marki Danio
Agencja marketingowa hoh ruszyła z innowacyjną kampanią influencerską dla marki Danio z portfolio Danone wykorzystującą nowe technologie. Kampania ma na celu promocję tegorocznej nowości marki – kremowego jogurtu pitnego Danio.
Kampania influencerska opracowana przez agencję marketingową hoh skupia się na kreatywnych działaniach na platformach TikTok i Instagram. Wykorzystane w niej zostaną zaawansowane technologie takie jak CGI (Computer Generated Imagery) oraz AI (Artificial Intelligence), które pozwolą na stworzenie unikalnych, angażujących i wizualnie atrakcyjnych treści.
W ramach najnowszej kampanii, Mały Głód, brand hero marki Danio, nie tylko po raz pierwszy zabiera głos, ale też atakuje profile wybranych twórców. Zadaniem influencerów będzie pokazanie, jak przy pomocy super kremowego, jogurtu pitnego Danio w niestandardowy sposób poskromić Małego Głoda.
Bardzo cieszymy się z możliwości współpracy z firmą Danone. To dla nas świetna okazja, aby pokazać, jak kreatywnie i efektywnie wykorzystać najnowsze technologie, takie jak CGI i AI, na popularnych platformach społecznościowych. Jesteśmy przekonani, że nasze innowacyjne podejście nie tylko przyciągnie uwagę konsumentów, ale również – pokazując unikalne cechy jogurtu pitnego Danio – zbuduje jego silną pozycję na rynku przynosząc realne efekty biznesowe – powiedział Rafał Janik, Head of Influencer Team, Co-owner hoh.
Po stronie agencji hoh za przygotowywanie strategii, rekomendację influencerów oraz realizację kampanii w social mediach odpowiada Karolina Szaniawska (Senior Project Manager), Daniel Portka (Senior Strategy Manager) oraz Rafał Janik.
Nowy, bogaty w białko i wapń, jogurt pitny Danio, jest dostępny w poręcznych butelkach o pojemności 270 g w czterech atrakcyjnych smakach – klasycznej wanilii, tropikalnego mango, ciasteczkowego oraz truskawkowo-jagodowego.
![Konkurs PR WINGS startuje już po raz 4. Biuro prasowe](https://www.newseria.pl/files/292590604/2-pr-wings-banner,w_300,wo_300,ho_169,r_png,_small.png)
Konkurs PR WINGS startuje już po raz 4.
![Weber Shandwick z działaniami pro bono dla projektu FDDS](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_653617461,w_300,wo_300,ho_169,r_png,_small.png)
Weber Shandwick z działaniami pro bono dla projektu FDDS
![4DCenter liderem kompleksowych i innowacyjnych badań diagnostycznych](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_2122852230,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
4DCenter liderem kompleksowych i innowacyjnych badań diagnostycznych
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-innowacje.png)
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-lifestyle.png)
Finanse
![](https://www.newseria.pl/files/11111/pracownicy-1,w_274,_small.jpg)
Sektor finansowy walczy o pracowników. Coraz ważniejsze stają się kompetencje technologiczne
W Polsce 66 proc. organizacji ma trudności w obsadzaniu wakatów nowymi pracownikami o pożądanych kompetencjach. Największe problemy z rekrutacją ma branża finansów i nieruchomości (74 proc.) – wynika z raportu ManpowerGroup „Niedobór talentów”. Wśród najbardziej pożądanych umiejętności są te, które wiążą się z rozwojem technologii. Z jednej strony potrzebna jest chęć pracowników do samorozwoju, by nadążać za trendami, z drugiej – sami pracodawcy muszą ich do tego zachęcać i motywować. To jedno z wielu wyzwań stojących przed firmami.
Ochrona środowiska
Regulacje dotyczące zrównoważonego rozwoju będą dużym wyzwaniem dla biznesu. Firmy potrzebują dużego wsparcia od państwa
![](https://www.newseria.pl/files/11111/wrembel-esg-foto,w_133,_small.jpg)
W związku z koniecznością wdrażania ESG firmy potrzebują dużego wsparcia zarówno edukacyjnego, merytorycznego, jak i finansowego. Dostosowanie się do wymogów prawnych w tym obszarze jest bowiem dla biznesu, szczególnie małego i średniego, dużym wyzwaniem. Warto jednak wykorzystać ten czas na niezbędne przygotowania i zyskanie przewag konkurencyjnych. Może temu służyć ścisła współpraca z dużymi kontrahentami, którzy są bardziej zaawansowani we wdrażaniu zasad zrównoważonego rozwoju. – Pomoc jest zdecydowanie potrzebna ze strony państwa – ocenia Marta Wrembel, wiceprezeska ESG Impact Network.
Transport
Wymiana oświetlenia w stolicy na ostatniej prostej. Zwrot z inwestycji już widać na rachunkach za prąd
![](https://www.newseria.pl/files/11111/zdm-oswietlenie-foto,w_133,r_png,_small.png)
Zamiast żółtego lub pomarańczowego światła z sodowych latarni w stolicy coraz częściej spotykamy jasne oświetlenie LED. Do tej pory udało się wymienić ponad 60 tys. opraw, a cały proces ma się zakończyć na przełomie tego i przyszłego roku. Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie przekonuje, że inwestycja w wymianę opraw świetlnych pozwala ograniczyć zużycie prądu nawet o dwie trzecie w porównaniu do starych lamp. Oszczędności, jakie wygenerował ratusz, już sięgają wielu milionów złotych.
Partner serwisu
Szkolenia
![](https://www.newseria.pl/files/11111/ramka-prawa-akademia-newser_1,w_274,_small.jpg)
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.