Komunikaty PR

Agencja Mint Media zajmie się komunikacją nowej marki viGO!

2021-10-26  |  10:20
Biuro prasowe
Kontakt

Karolina Kowalska
Agencja Public Relations KEY PR

ul. Mickiewicza 35
05-074 Halinów
karolina|keypr.pl| |karolina|keypr.pl
500466188
keypr.pl

Marka viGO! w ostatnich latach prężnie się rozwijała i po rebrandingu krok po kroku staje się liderem rynkowym, a teraz chce zwiększyć świadomość wśród klientów indywidualnych. Marka oferuje szeroką gamę produktów do domu takich jak: worki na śmieci, torebki na bio odpady, zmywaki, woreczki do mrożonek, rękawy i papiery do pieczenia, folie aluminiowe i spożywcze, papierowe naczynia, sztućce, torebki śniadaniowe, itp. 

Jak mówi Paweł Karaś, CEO w Mint Media: - Wygrana projektu viGO! to kolejny sukces w przetargu w bardzo krótkim czasie, gdzie głównie skupiliśmy się na mediach społecznościowych, content marketingu i kreacji, ale nie zapomnieliśmy też o wsparciu mediowym w przyszłych działaniach. 

Agencja stworzyła ideę i strategię komunikacji wraz z Key visual i będzie odpowiadała za komunikację marki na Facebooku i Instagramie, a także za aktywną moderację i kampanie mediowe w tych kanałach.

- Ta współpraca to będzie dla nas czysta przyjemność. Dla marki viGO! stworzyliśmy ideę #PorządnieNieZnaczyNudno. Wiemy, że przedstawiciele grupy docelowej traktują domowe obowiązki jako niezbędną, choć przykrą konieczność. Jednak metodą radosnych skojarzeń, odkręcimy ten stereotyp i stworzymy wizerunek marki jako wesołego kompana codziennego życia. Poprzez komunikaty „półżartem, półserio” zbudujemy nowe podejście do artykułów gospodarstwa. Przekonamy, że można inaczej: z dystansem, kreatywnie, użytecznie, ale jednocześnie zawadiacko. Nasza idea spowoduje, że odbiorcy porządnie się ucieszą. Bo porządnie oznacza jakościowo, czysto, solidnie – ale nie znaczy nudno – mówi Maja Sass, Deputy Head of Communication w Mint Media. 

viGO! nową komunikację rozpoczęło, jak mogłoby się wydawać, w niefortunnym okresie awarii Facebooka, o której mówili wszyscy. Agencja Mint Media wykorzystała tą sytuację, publikując na fanpage’u marki kreatywny RTM.

Za współpracę po stronie marki viGO! odpowiada Brand Manager, Mieszko Miazga. Jak podkreśla: - Wybór Mint Media ma na celu odświeżenie komunikacji oraz otwarcie nowego etapu w życiu marki. Zależy nam na wykreowaniu wyróżniającej się strategii dialogu, z którą utożsami się nasza aktualna grupa docelowa, a jednocześnie takiej, która pozwoli nam na dotarcie do nowych odbiorców. Naszym zdaniem zwycięska strategia agencji wyróżnia się na tle tego, co dotychczas można było obserwować w naszej kategorii, dzięki czemu ma szansę zaktywizować grupę młodszych odbiorców. Mamy nadzieję, że poprzez nowatorskie pokazanie unikalnych korzyści marki i jej produktów przekaz będzie działać na emocje konsumentów, przez co wywoła pożądaną reakcję, czyli zachęci ich do zakupu w punkcie sprzedaży lub bezpośrednio w naszym sklepie internetowym https://pl.vi-go.eu/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Najlepsze produkty na majówkowy grill tylko w Blue City Biuro prasowe
2024-04-27 | 01:00

Najlepsze produkty na majówkowy grill tylko w Blue City

Od środy 24 kwietnia aż do soboty 27 kwietnia poziom -1 w Blue City zamieni się w regionalny ryneczek, na którym będzie można spotkać najlepszych wytwórców tradycyjnej
Konsument Od sztucznej szczęki po 3000 zł w gotówce czyli co zostawiamy w Uberze?
2024-04-23 | 16:00

Od sztucznej szczęki po 3000 zł w gotówce czyli co zostawiamy w Uberze?

Podróżując taksówkami pasażerowie najczęściej gubią rzeczy codziennego użytku takie jak ubrania, elektronikę czy biżuterię. Zdarza się jednak, że w samochodzie zostają
Konsument Ponad 66% młodych Polaków korzysta z programów lojalnościowych
2024-04-23 | 14:00

Ponad 66% młodych Polaków korzysta z programów lojalnościowych

Generacja Z jako pokolenie tzw. cyfrowych tubylców sprawnie porusza się pomiędzy platformami e-commerce i aplikacjami mobilnymi, poszukując najbardziej korzystnych możliwości

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.