Komunikaty PR

Agencja SŁUCHAM wspiera aplikację BookBeat na polskim rynku

2021-01-12  |  09:00
Biuro prasowe
Kontakt
Monika Witoń
Konsutant PR

Warszawa
03-439 Warszawa
monikawiton|gmail.com| |monikawiton|gmail.com
516156128
https://www.linkedin.com/in/monikawiton/

Specjalizująca się w kampaniach wykorzystujących podcasty agencja SŁUCHAM realizuje kampanię wspierającą szwedzką aplikację BookBeat na polskim rynku.

W trwającej od października do końca grudnia kampanii wzięło udział siedmioro podcasterów. Na kampanię launchującą BookBeat na polskim rynku składały się dedykowane treści - 8 odcinków realizowanych we współpracy z twórcami następujących podcastów: “Imponderabilia”, “Rock i Borys”, “Halo, Dziewczyny!”, “Słuchowisko”, “Muda Talks”, “Dwóch Typów Podcast” oraz “Podcast Radioaktywny”.

Twórcy podcastów biorący udział w kampanii informowali o nowej platformie z wykorzystaniem której można słuchać audiobooków i czytać ebooki, a także oferowali dedykowane kody umożliwiające darmowy, 30-dniowy dostęp do pakietu BookBeat premium. Agencja SŁUCHAM odpowiada za dobór twórców, wpisujący się w strategię marki BookBeat, oraz za współpracę z nimi. - Bardzo dobre wyniki kampanii zapewnił odpowiedni dobór twórców. Każdy z podcasterów biorących udział w kampanii stworzył wokół unikalną społeczność. Wszystkich słuchaczy łączy zainteresowanie kulturą cyfrową, więc są to osoby idealnie mieszczące się w targecie BookBeat. Wyniki kampanii są na tyle satysfakcjonujące, że obecnie planujemy kolejne wspólne działania - mówi Marta Niemira, CEO agencji SŁUCHAM.

BookBeat to aplikacja do słuchania audiobooków i czytania e-booków. W ramach abonamentu, użytkownik zyskuje w swoim telefonie dostęp do obszernej biblioteki książek. Oferujemy 3 różne rodzaje abonamentów w cenie już od 19,99 zł za miesiąc. BookBeat jest częścią grupy Bonnier.

Agencja SŁUCHAM specjalizuje się w działaniach marketingowych opartych o podcasty, a także produkcji podcastów brandowych i managementem twórców. SŁUCHAM reprezentuje m.in. Joannę Okuniewską („Tu Okuniewska”, „Ja i moje przyjaciółki idiotki”), Justynę Mazur ("Słuchowisko. Porozmawiajmy o życiu", „Piąte: nie zabijaj”). Agencja realizowała działania m.in. dla marek takich jak: Wedel, Pilsner Urquell, BLIK, BeeSafe, CI Polsat, Allegro, HBO, Eirhealth czy Empik Go.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Konsutant PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Czy AI przejmie marketing? Sztuczna inteligencja w analizie danych i tworzeniu treści Biuro prasowe
2025-03-06 | 11:10

Czy AI przejmie marketing? Sztuczna inteligencja w analizie danych i tworzeniu treści

Czy sztuczna inteligencja zastąpi marketerów? A może wręcz przeciwnie – stanie się ich największym sojusznikiem? W ostatnich latach zrewolucjonizowała podejście do tworzenia
Media i PR SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu
2025-03-04 | 13:00

SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu

Wiedza, networking, relaks – to hasła przewodnie eventu w Zakopanem, czyli jednej z najważniejszych konferencji SEO w Europie, która zrzesza specjalistów
Media i PR BRAK ZDJĘCIA
2025-02-25 | 10:50

Reklama offline w erze cyfryzacji – dlaczego wciąż działa?

W czasach, gdy marketing cyfrowy zdominował strategie promocyjne wielu firm, łatwo zapomnieć o sile reklamy offline. Media społecznościowe, kampanie Google Ads czy reklamy wideo stały się nieodłącznym elementem codziennych działań

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Handel

Planowana podwyżka akcyzy na e-papierosy skłoni palaczy do wyboru bardziej szkodliwych używek. Wrócą też do tradycyjnych papierosów

Trwają prace nad projektem regulacji, która wprowadza wysoką akcyzę na e-papierosy jednorazowe, urządzenia do waporyzacji i podgrzewacze, co ma na celu ograniczenie spożycia wyrobów nikotynowych, szczególnie wśród młodzieży. Jednak eksperci podkreślają, że zmiany mogą przynieść więcej szkód niż korzyści, zmuszając konsumentów do sięgnięcia po tańsze, ale bardziej szkodliwe alternatywy i utrwalając nawyk palenia tradycyjnych papierosów. Wyższe ceny produktów alternatywnych mogą również prowadzić do wzrostu szarej strefy i trudności w realizacji założeń fiskalnych oraz uderzyć w tysiące polskich MŚP.

Infrastruktura

Priorytetem osób kupujących mieszkanie jest dostęp do zielonych terenów. To ma istotny wpływ na ich dobrostan

Badania pokazują, że Polacy cenią bliskość natury bardziej niż sąsiedztwo aptek czy żłobków. – Aby zapewnić kontakt z naturą, osiedla powinny być rozplanowane z dużym poszanowaniem środowiska – podkreślają eksperci z APA Wojciechowski Architekci, projektanci osiedla Onelife w warszawskim Powsinie.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.