Agnieszka Rynecka nową dyrektor zarządzającą Muzeum Polskiej Wódki
Z początkiem 2022 roku Agnieszka Rynecka awansowała na stanowisko dyrektor zarządzającej w Muzeum Polskiej Wódki. Do jej nowych obowiązków należą m.in.: zarządzanie kompleksem muzealnym, tworzenie strategii biznesowej i komunikacyjnej, realizacja założeń budżetowych oraz dalszy rozwój usług.
Agnieszka Rynecka w Muzeum Polskiej Wódki od 2018 roku
Agnieszka Rynecka, związana z MPW od początku działalności, jako Manager Muzeum Polskiej Wódki od podstaw stworzyła strukturę organizacyjną, zarządzała zespołem przewodników, a w minionym roku zrealizowała obszerny projekt przebudowy obiektu. Dzięki temu w muzeum pojawiła się m.in. innowacyjna sala do degustacji, nowe interaktywne eksponaty oraz recepcja połączona z salą sprzedaży. Dziś jako dyrektor zarządzająca wprowadza m.in. wystawy czasowe w Kotłowni Muzeum Polskiej Wódki (eventowej części obiektu) oraz nowy, duży projekt kulinarno-rozrywkowy na terenie obiektu.
Muzeum Polskiej Wódki od 2018 roku tworzy wyjątkową przestrzeń na kulturalnej mapie Warszawy. Obiekt mieści się w zrewitalizowanym, zabytkowym budynku Zakładu Rektyfikacji na terenie kompleksu Centrum Praskiego Koneser.
„Celem Muzeum Polskiej Wódki jest edukacja i wzmacnianie świadomości Polskiej Wódki, chronionego oznaczenia geograficznego, wśród Polaków i gości zagranicznych. Tu właśnie pokazujemy ponad 500-letnią historię i tradycję Polskiej Wódki, jako nieodłącznego elementu naszej kultury oraz obyczajów” – mówi Andrzej Szumowski, prezes Stowarzyszenia Polska Wódka, twórca idei Muzeum.
Muzeum Polskiej Wódki to jeden budynek, wiele możliwości. W ofercie znajdziemy nowoczesną, interaktywną formę zwiedzania w wersji Standard, Premium, VIP oraz wirtualnej, edukacyjny program Akademia Polskiej Wódki, spersonalizowane szkolenia i wiele innych. Jak podkreśla Agnieszka Rynecka: „Ostatnie lata to bardzo trudny czas dla sektora turystyki. Mam jednak przekonanie i dowody na to, że atrakcyjność naszego miejsca skutecznie pokonuje te trudności, a to z kolei powoduje dynamiczny powrót do poziomu wyników sprzed pandemii. Dodatkowo szykujemy dla naszych gości kolejne nowości w naszej ofercie, o których będziemy informować na naszych profilach w mediach społecznościowych i na stronie internetowej”.
Wcześniej w Polskiej Organizacji Turystycznej
Przed dołączeniem do zespołu Muzeum, Agnieszka Rynecka m.in. przez 8 lat pracowała w Polskiej Organizacji Turystycznej, w której odpowiadała w szczególności za realizację działań marketingowych wybranych Zagranicznych Ośrodków POT. Organizowała także szereg wydarzeń promocyjnych w tym m.in. działania promocyjne Polski na wystawie EXPO 2015 czy podczas mistrzostw Europy w piłce nożnej 2016 we Francji. Posiada bogate doświadczenie w wdrażaniu strategii biznesowych, komunikacji oraz zarządzaniu na rynku polskim i zagranicznym.
Więcej informacji na stronie Muzeum Polskiej Wódki: https://muzeumpolskiejwodki.pl/
Polub nas na Facebooku: www.facebook.com/MuzeumPolskiejWodki
Śledź nas na Instagramie: https://www.instagram.com/polishvodkamuseum/?hl=pl

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Polska przeciwna przedłużeniu umowy UE–Ukraina o transporcie drogowym. Uderza ona w krajową branżę transportową
Parlament Europejski większością głosów poparł przedłużenie umowy o transporcie drogowym między Unią Europejską a Ukrainą do końca 2025 roku. Zdaniem polskich europosłów, którzy głosowali przeciw, podtrzymanie liberalizacji przewozów drogowych przyczyni się do dalszego obniżenia konkurencyjności polskich firm transportowych. W przeciwieństwie do ukraińskich przewoźników muszą one spełniać szereg unijnych wymogów. Polska delegacja planuje przedstawić swoje stanowisko europejskiemu komisarzowi ds. zrównoważonego transportu i turystyki.
Transport
M.Kobosko: Wszyscy zapłacimy za eskalację między Izraelem a Iranem. Kraje UE powinny robić więcej dla budowy swojego własnego bezpieczeństwa

– Mrzonki o armii europejskiej są mrzonkami, to trzeba sobie jasno powiedzieć. Każdy z krajów członkowskich Unii Europejskiej musi, i to się na szczęście już dzieje, nie tylko myśleć i mówić, ale też robić coraz więcej dla budowy swojego własnego bezpieczeństwa w koordynacji wspólnej – uważa Michał Kobosko, poseł do Parlamentu Europejskiego z Polska 2050. W kontekście światowych konfliktów, w tym na linii Izrael–Iran, jego zdaniem Polska powinna się skupić na współpracy zarówno ze Wspólnotą, jak i Stanami Zjednoczonymi.
Muzyka
Trwający Festiwal Mozartowski przyciąga tłumy melomanów. To jedno z najważniejszych wydarzeń w stolicy

Artystka zaznacza, że za sprawą Warszawskiej Opery Kameralnej jeszcze przez dwa tygodnie Warszawa będzie rozbrzmiewać Mozartem. Kolejna edycja festiwalu poświęconego temu wybitnemu kompozytorowi zajmuje ważne miejsce w kulturalnym kalendarzu stolicy i przyciąga tłumy melomanów. A przed nimi jeszcze sporo atrakcji. Alicja Węgorzewska szczególnie zaprasza na dwie premiery, jedną skierowaną do młodych odbiorców, drugą – dedykowaną koneserom. Niezwykle ciekawie zapowiada się także nowy sezon artystyczny w WOK-u. Twórcy już pracują nad kolejnymi spektaklami i nagrywają nowe płyty.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.