AGRAF sp. z o.o. z nową identyfikacją wizualną

Agraf, jeden z wiodących dystrybutorów sprzętu IT w Polsce, przedstawia swoją nową identyfikację wizualną. Nowe logo podkreśla tożsamość Agraf jako dystrybutora wyspecjalizowanego z wartością dodaną. Firmę tworzy zespół ekspertów, którzy aktywnie wspierają swoich Partnerów w całym procesie sprzedażowym.
Firma Agraf od lat stawia na długotrwałe relacje i zaufanie budowane przez dedykowanych Opiekunów Handlowych. Aktualni Partnerzy firmy cenią szybki i rzeczowy kontakt, który często jest kluczowy dla sukcesu sprzedaży. Zespół techniczny Agraf współpracuje z Partnerami na każdym etapie realizacji projektu - firma oferuje doradztwo, organizuje szkolenia i wypożyczenia sprzętu, zapewnia pomoc techniczną oraz lokalny serwis.
Agraf tworzy interaktywne systemy na bazie swoich produktów i dotychczasowej oferty Partnera. Firma współpracuje na etapie budowy rozwiązania, oferuje doradztwo w zakresie kompletowania i dostosowania produktów dla większej satysfakcji klientów końcowych.
Wszystkie te działania są ukierunkowane na zbudowanie długotrwałych relacji i zapewnienie wsparcia w całym procesie sprzedaży. Cenisz sobie współpracę opartą na takich wartościach? Zapoznaj się ze szczegółami i dołącz do grona Partnerów Agraf: https://agraf-it.pl/content/125-jak-zostac-partnerem.

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Duże możliwości korzystania z funduszy europejskich przez polskie firmy. Szczególnie w obszarze obronności
W ramach polityki spójności i Krajowego Planu Odbudowy Polska ma do dyspozycji 190 mld zł na wsparcie polskich firm. Środków dla przedsiębiorców nie zabraknie również w nowej perspektywie finansowej po 2027 roku. Dedykowane im programy KPO obejmują nie tylko wsparcie finansowe, ale również inwestycje i reformy deregulujące polską gospodarkę. Ich celem jest zwiększenie jej konkurencyjności, jak również bezpieczeństwa w kontekście położenia geopolitycznego Polski. Na szczególnie szeroką ofertę programów mogą liczyć sektory obronności i transportowy.
Farmacja
Zniesienie zakazu reklamy aptek może zwiększyć świadomość pacjentów o usługach farmaceutycznych. Taki może być skutek wyroku TSUE

W czerwcu Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej uznał, że obowiązujący w Polsce całkowity zakaz reklamy aptek narusza prawo UE. To oznacza, że Polska będzie musiała dostosować regulacje. Dla pacjentów wyrok oznacza szerszy dostęp do informacji o usługach farmaceutycznych, a dla właścicieli aptek – możliwość legalnej komunikacji z rynkiem. Naczelna Rada Aptekarska obawia się chaosu prawnego i wezwała resort zdrowia do uregulowania sytuacji prawnej.
Prawo
Przemysł chemiczny czeka na szczegóły unijnego wsparcia dla sektora. Najważniejsza jest obniżka cen energii

Komisja Europejska przedstawiła plan działania dla modernizacji i wzmocnienia konkurencyjności unijnego przemysłu chemicznego. Plan ma być rozwiązaniem najważniejszych wyzwań stojących przed sektorem chemicznym w Europie, w tym m.in. wysokich cen energii i nieuczciwej konkurencji na rynkach zagranicznych. KE chce również promować inwestycje w innowacje, ESG, a także uprościć unijne przepisy dotyczące chemikaliów.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.