Ailleron Innovation Forum 2024, czyli inspirująca synergia człowieka i AI
Ailleron
Aleja Jana Pawła II 43b
31-864 Kraków
justyna.drogowska|ailleron.com| |justyna.drogowska|ailleron.com
511978931
ailleron.com
Podczas drugiej edycji Ailleron Innovation Forum (#AIF24), która odbędzie się w dniach 11-12/09/2024 w Krakowie, liderzy branży finansowej (bankowość, leasing, ubezpieczenia), kadra zarządzająca i doświadczeni eksperci będą dyskutować o usługach i rozwiązaniach technologicznych oraz wyzwaniach cyfrowej transformacji.
W agendzie #AIF24 znajdziemy tematy związane z bankowością AI oraz generatywnymi usługami AI, oprogramowaniem open-source i no-code, analityką danych, automatyzacją procesów i poprawieniem doświadczeń klientów w branżach B2B. Ta 2-dniowa konferencja technologiczna, jest dostosowana do najbardziej palących tematów i kwestii w branży FinTech, zebranych na spotkaniach z klientami Ailleron. Prezentowane będą również praktyczne wdrożenia innowacyjnych rozwiązań tak rozpoznawalnych marek jak ING, BNP Paribas czy Europejski Fundusz Leasingowy.
Pierwsze Ailleron Innovation Forum, krakowska spółka giełdowa Ailleron zorganizowała w Muzeum Sztuki i Technologii Japońskiej Manggha w zeszłym roku. Ówczesne prezentacje i dyskusje panelowe skupiały się na trendach w bankowości cyfrowej i najważniejszych technologiach kształtujących świat finansów. Forum Innowacji Ailleron 2023 zgromadziło blisko 100 ekspertów z branży finansowej z różnych krajów. Dzięki zaangażowaniu partnerów biznesowych uczestnicy mogli skorzystać z wiedzy i doświadczenia nie tylko #AilleronExperts, ale także zewnętrznych specjalistów, partnerów technologicznych - MongoDB, Google Cloud Polska, OChK - a także zainspirować się merytorycznymi prezentacjami i warsztatem UX.
W tym roku organizator skorzystał z tej samej sprawdzonej przestrzeni konferencyjnej i networkingowej – Manggha - i kolejny raz zaproponował agendę odpowiadającą na globalne wyzwania technologiczne. Tegoroczna edycja, na specjalne życzenie Klientów i Partnerów Ailleron, poszerzyła się również o pierwszy Dzień Warsztatowy (11.09). Bedą to warsztaty związane z tematyką generatywnych usług AI, oprogramowania no code, cyfryzacji procesów sprzedażowych w leasingu i zarządzaniem danymi w organizacjach.
Dzień Konferencyjny (12.09) będzie z kolei obejmował panele i prezentacje skupiające się na najnowszych trendach w usługach AI, oprogramowaniu no-code, dostępności cyfrowych rozwiązań dla użytkowników oraz ich zaangażowaniu. Na scenie nie zabraknie także analiz rynkowych przygotowanycyh przez międzynarodowy ośrodek badawczy Forrester czy praktycznych case study i doświadczeń wiodących banków (ING, BNP Paribas) oraz instytucji finansowych i leasingowych, np. EFL. #AIF24 to również międzynarodowe grono prelegentów, które z pewnością przyciągnie ekspertów i pasjonatów sztucznej inteligencji z różnych krajów Europy.
– Aktualnie #AIF24 poświęcamy sporo uwagi. Chcemy, żeby przebiło oczekiwania naszych klientów, partnerów biznesowych i technologicznych. Podobnie jak w zeszłym roku, zadbaliśmy o bardzo gorące tematy w naszej branży i topowych speakerów. Doświadczenia zeszłego roku gwarantują też bardzo skuteczny i udany networking, w komfortowej przestrzeni Manggha i podczas towarzyszących atrakcji czy wieczornej imprezy. Zapraszamy serdecznie wszystkich, którzy chcą się skupić na kształtowaniu strategicznego kierunku swojej organizacji w dobie rewolucji AI. - Wiceprezes Zarządu, COO Ailleron Piotr Piątosa.
Wrześniowa konferencja technologiczna w Krakowie zapowiada się wyjątkowo i jak przeczytamy na stronie #AIF24 “to przestrzeń, gdzie nowe usługi technologiczne spotkają się z wizjonerską transformacją cyfrową i prawdziwie ludzkim podejściem”. Wydarzenie jest bezpłatne, a rejestracja na stronie wydarzenia jest obowiązkowa, ze względu na limit miejsc.
Zachęcamy do zapoznania się ze szczegółami na stronie #AIF24.

Bitget dołącza do Organizacji UNICEF Game Changers, aby umożliwić edukację w zakresie blockchain dla 300 tys. osób w 2025 r.

Przedsiębiorcy oczekują sprawiedliwego traktowania przez organy podatkowe

Ryzyko związane z inwestowaniem w CFD
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł
Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek
Polityka
Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro. Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.
Handel
Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.