Ailleron Innovation Forum 2024, czyli inspirująca synergia człowieka i AI
Ailleron
Aleja Jana Pawła II 43b
31-864 Kraków
justyna.drogowska|ailleron.com| |justyna.drogowska|ailleron.com
511978931
ailleron.com
Podczas drugiej edycji Ailleron Innovation Forum (#AIF24), która odbędzie się w dniach 11-12/09/2024 w Krakowie, liderzy branży finansowej (bankowość, leasing, ubezpieczenia), kadra zarządzająca i doświadczeni eksperci będą dyskutować o usługach i rozwiązaniach technologicznych oraz wyzwaniach cyfrowej transformacji.
W agendzie #AIF24 znajdziemy tematy związane z bankowością AI oraz generatywnymi usługami AI, oprogramowaniem open-source i no-code, analityką danych, automatyzacją procesów i poprawieniem doświadczeń klientów w branżach B2B. Ta 2-dniowa konferencja technologiczna, jest dostosowana do najbardziej palących tematów i kwestii w branży FinTech, zebranych na spotkaniach z klientami Ailleron. Prezentowane będą również praktyczne wdrożenia innowacyjnych rozwiązań tak rozpoznawalnych marek jak ING, BNP Paribas czy Europejski Fundusz Leasingowy.
Pierwsze Ailleron Innovation Forum, krakowska spółka giełdowa Ailleron zorganizowała w Muzeum Sztuki i Technologii Japońskiej Manggha w zeszłym roku. Ówczesne prezentacje i dyskusje panelowe skupiały się na trendach w bankowości cyfrowej i najważniejszych technologiach kształtujących świat finansów. Forum Innowacji Ailleron 2023 zgromadziło blisko 100 ekspertów z branży finansowej z różnych krajów. Dzięki zaangażowaniu partnerów biznesowych uczestnicy mogli skorzystać z wiedzy i doświadczenia nie tylko #AilleronExperts, ale także zewnętrznych specjalistów, partnerów technologicznych - MongoDB, Google Cloud Polska, OChK - a także zainspirować się merytorycznymi prezentacjami i warsztatem UX.
W tym roku organizator skorzystał z tej samej sprawdzonej przestrzeni konferencyjnej i networkingowej – Manggha - i kolejny raz zaproponował agendę odpowiadającą na globalne wyzwania technologiczne. Tegoroczna edycja, na specjalne życzenie Klientów i Partnerów Ailleron, poszerzyła się również o pierwszy Dzień Warsztatowy (11.09). Bedą to warsztaty związane z tematyką generatywnych usług AI, oprogramowania no code, cyfryzacji procesów sprzedażowych w leasingu i zarządzaniem danymi w organizacjach.
Dzień Konferencyjny (12.09) będzie z kolei obejmował panele i prezentacje skupiające się na najnowszych trendach w usługach AI, oprogramowaniu no-code, dostępności cyfrowych rozwiązań dla użytkowników oraz ich zaangażowaniu. Na scenie nie zabraknie także analiz rynkowych przygotowanycyh przez międzynarodowy ośrodek badawczy Forrester czy praktycznych case study i doświadczeń wiodących banków (ING, BNP Paribas) oraz instytucji finansowych i leasingowych, np. EFL. #AIF24 to również międzynarodowe grono prelegentów, które z pewnością przyciągnie ekspertów i pasjonatów sztucznej inteligencji z różnych krajów Europy.
– Aktualnie #AIF24 poświęcamy sporo uwagi. Chcemy, żeby przebiło oczekiwania naszych klientów, partnerów biznesowych i technologicznych. Podobnie jak w zeszłym roku, zadbaliśmy o bardzo gorące tematy w naszej branży i topowych speakerów. Doświadczenia zeszłego roku gwarantują też bardzo skuteczny i udany networking, w komfortowej przestrzeni Manggha i podczas towarzyszących atrakcji czy wieczornej imprezy. Zapraszamy serdecznie wszystkich, którzy chcą się skupić na kształtowaniu strategicznego kierunku swojej organizacji w dobie rewolucji AI. - Wiceprezes Zarządu, COO Ailleron Piotr Piątosa.
Wrześniowa konferencja technologiczna w Krakowie zapowiada się wyjątkowo i jak przeczytamy na stronie #AIF24 “to przestrzeń, gdzie nowe usługi technologiczne spotkają się z wizjonerską transformacją cyfrową i prawdziwie ludzkim podejściem”. Wydarzenie jest bezpłatne, a rejestracja na stronie wydarzenia jest obowiązkowa, ze względu na limit miejsc.
Zachęcamy do zapoznania się ze szczegółami na stronie #AIF24.

Pożyczki online dla Polaków mieszkających za granicą – kto może je dostać i na jakich warunkach?

Nie tylko dla gigantów. Jak zarządzanie emisjami pomaga MŚP sięgać po zielone finansowanie

Jak zapewnić bezpieczne transakcje w swoim sklepie online?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

KE proponuje nowy Fundusz Konkurencyjności. Ma pobudzić inwestycje w strategiczne dla Europy technologie
W środę 16 lipca Komisja Europejska przedstawiła projekt budżetu na lata 2028–2034. Jedna z propozycji zakłada utworzenie Europejskiego Funduszu Konkurencyjności o wartości ponad 400 mld euro, który ma pobudzić inwestycje w technologie strategiczne dla jednolitego rynku. Wśród wspieranych obszarów znalazła się obronność i przestrzeń kosmiczna. Na ten cel ma trafić ponad 130 mld euro, pięciokrotnie więcej niż do tej pory.
Firma
Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.
Infrastruktura
Wzrost wynagrodzeń ekip budowlanych najmocniej wpływa na koszty budowy domu. Zainteresowanie inwestorów mimo to nieznacznie wzrasta

Budowa metra kwadratowego domu w Polsce kosztuje od 5,55 do 6 tys. zł w zależności od województwa – wynika z najnowszych analiz firmy Sekocenbud. Najdrożej jest w Warszawie, gdzie cena za metr kwadratowy domu przekroczyła już 6,2 tys. zł. Na przyrosty kosztów budowy domu wpływają zarówno drożejące materiały budowlane, jak i wyższe wynagrodzenia pracowników. Inwestorzy nie rezygnują jednak z budowy domów jednorodzinnych, co ma związek m.in. z wciąż wysokimi cenami mieszkań czy też obniżką stóp procentowych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.