Komunikaty PR

Akcja charytatywna Frisco: 4 tony karmy dla schroniska w Korabiewicach

2024-10-14  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt
Magdalena Maksymiuk
PR Hub

Długa 16/205
00-238 Warszawa
magdalena.maksymiuk|prhub.eu| |magdalena.maksymiuk|prhub.eu
609555990
prhub.eu
Do pobrania info pras ( 0.06 MB )

Frisco, lider w branży zakupów spożywczych online, podsumowuje wyniki swojej akcji charytatywnej, której celem było wsparcie bezdomnych zwierząt. Dzięki zaangażowaniu klientów sklepu, firma przekazała blisko 4 tony karmy o wartości ponad 45 tysięcy złotych dla Schroniska Viva w Korabiewicach. Inicjatywa była częścią kampanii promującej rozszerzenie oferty pet food. – Chcemy oferować kompleksowe zakupy dla całej rodziny, a zwierzęta są jej nieodłączną częścią – podkreśla Iwona Więckowska z Frisco.

W czerwcu br. Frisco znacząco rozbudowało kategorię produktów dla zwierząt, wprowadzając szeroki wybór karm suchych, mokrych, przekąsek oraz akcesoriów. Obecnie w sklepie dostępnych jest ponad 750 produktów od 41 marek, w tym popularne opcje bezzbożowe oraz przysmaki o naturalnym składzie. Nowa oferta jakościowych produktów szybko zyskała popularność wśród klientów.

Poszerzeniu asortymentu towarzyszyła akcja charytatywna, w której klienci sklepu internetowego mogli wesprzeć bezdomne zwierzęta. Dzięki wspólnemu zaangażowaniu Frisco przekazało łącznie 4 tony karmy o wartości ponad 45 tysięcy złotych dla podopiecznych Schroniska Viva w Korabiewicach.

- Chcemy oferować kompleksowe zakupy dla całej rodziny, a zwierzęta są jej nieodłączną częścią. Rozszerzenie tej kategorii produktów było dla nas bardzo ważnym krokiem, a w proces ten zaangażowaliśmy naszych klientów, którzy pomogli nam dobrać odpowiedni asortyment i marki podczas badania konsumenckiego. Jesteśmy firmą pet friendly, dlatego naturalnym krokiem było połączenie wprowadzenia nowej oferty z akcją wspierającą zwierzęta w potrzebie. Jesteśmy ogromnie wdzięczni naszym klientom za ich zaangażowanie – podkreśla Iwona Więckowska, starszy menedżer kategorii z Frisco.

W ramach tej akcji lider e-grocery zorganizował również konkurs, w którym klienci sklepu mieli szansę wygrać portrety swoich pupili autorstwa Michała Torzeckiego, warszawskiego artysty znanego z wyjątkowych prac przedstawiających zwierzęta. Podczas specjalnego wernisażu w Warszawie rozdano dziesięć unikatowych obrazów oraz nagrody dodatkowe w postaci boxów z produktami dla czworonożnych przyjaciół.

Jak informuje spółka należąca do Grupy Eurocash, nowa oferta produktów dla zwierząt cieszy się dużym zainteresowaniem klientów. Sklep internetowy odnotowuje wzrost sprzedaży w tej kategorii, zarówno wśród nowych, jak i stałych klientów. Zwiększone zainteresowanie dotyczy wszystkich grup produktów z nowej oferty. – Aktywnie śledzimy rynek i wsłuchujemy się w potrzeby naszych klientów oraz ich zwierząt, aby zapewnić jak najlepsze produkty. Duże zainteresowanie nową ofertą Frisco sprawia, że z pewnością ponownie rozszerzymy asortyment dla zwierząt w przyszłości – dodaje Więckowska.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PR Hub
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Adi Halfin w rosterze twórców DOBRO Biuro prasowe
2024-10-16 | 18:09

Adi Halfin w rosterze twórców DOBRO

Międzynarodowo uznana reżyserka i scenarzystka Adi Halfin dołącza do grona twórców DOBRO, wnosząc świeżą, artystyczną wizję. Jej współpraca z DOBRO to
Media i PR Smart Vegetables Innovations prowadzi intensywne działania komunikacyjne
2024-10-11 | 13:23

Smart Vegetables Innovations prowadzi intensywne działania komunikacyjne

Smart Vegetables Innovations (SVI), należąca do Grupy Green Holding spółka specjalizująca się w innowacyjnej produkcji sałat i ziół w systemie hydroponicznym, rozpoczęła
Media i PR Jesień ze Śliwką Nałęczowską
2024-10-11 | 09:35

Jesień ze Śliwką Nałęczowską

Wystartowała jesienna edycja kampanii marki Śliwka Nałęczowska, należącej do portfolio firmy Colian. W ramach strategii przewidziano emisję spotu wizerunkowego w największych sieciach kin

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Green Industry Summit 2024

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Polska unijnym liderem w pracach nad Społecznym Planem Klimatycznym. Ma pomóc w walce z ubóstwem energetycznym

Polska jest najbardziej zaawansowana spośród państw członkowskich w pracach nad stworzeniem Społecznego Planu Klimatycznego, który ma zostać przedstawiony w ciągu kilku tygodni. W ramach planu 50 mld zł ze Społecznego Funduszu Klimatycznego trafi na wsparcie transformacji energetycznej w Polsce, z czego jedna trzecia – na inwestycje w obszarze budownictwa. Z założenia środki te mają uchronić najbiedniejszych przed ubóstwem energetycznym w czasie przejściowym transformacji energetycznej.

IT i technologie

Nowe technologie zmieniają pracę statystyków. Mogą poddawać szybkiej analizie duże zasoby informacji

Rozwój nowoczesnych technologii, w tym zwłaszcza uczenia maszynowego czy generatywnej sztucznej inteligencji, zwiększa możliwości statystyków. Mogą oni korzystać z nowych źródeł danych i poddawać szybkiej analizie duże zasoby informacji. Wraz z rozwojem narzędzi informatycznych zmienia się też sposób, w jaki odbiorcy poszukują danych statystycznych. Opracowania przygotowywane przez jednostki takie jak Główny Urząd Statystyczny czy Eurostat będą musiały konkurować z tymi, które przygotowują podmioty niewyspecjalizowane lub nawet modele językowe, bazujące często na niepewnych źródłach.

DlaWas.info

Infrastruktura

Firmy energetyczne cierpią na niedostatek kadr. Niepewność w branży zniechęca do edukacji w tym kierunku

Branżę energetyczną w całej Europie, także w Polsce, czeka szeroko zakrojona zielona transformacja. Tymczasem w ciągu ostatnich 30 lat dokonywano bardzo mało inwestycji w tym sektorze, a wykonawcy zajmujący się budową infrastruktury borykają się z niedostatkiem odpowiednio wykwalifikowanej kadry. Przyciąganie pracowników i szkolenie ich jest utrudnione przez niepewność zamówień w kolejnych latach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.