Akcja charytatywna Frisco: 4 tony karmy dla schroniska w Korabiewicach
PR Hub
Długa 16/205
00-238 Warszawa
magdalena.maksymiuk|prhub.eu| |magdalena.maksymiuk|prhub.eu
609555990
prhub.eu
Frisco, lider w branży zakupów spożywczych online, podsumowuje wyniki swojej akcji charytatywnej, której celem było wsparcie bezdomnych zwierząt. Dzięki zaangażowaniu klientów sklepu, firma przekazała blisko 4 tony karmy o wartości ponad 45 tysięcy złotych dla Schroniska Viva w Korabiewicach. Inicjatywa była częścią kampanii promującej rozszerzenie oferty pet food. – Chcemy oferować kompleksowe zakupy dla całej rodziny, a zwierzęta są jej nieodłączną częścią – podkreśla Iwona Więckowska z Frisco.
W czerwcu br. Frisco znacząco rozbudowało kategorię produktów dla zwierząt, wprowadzając szeroki wybór karm suchych, mokrych, przekąsek oraz akcesoriów. Obecnie w sklepie dostępnych jest ponad 750 produktów od 41 marek, w tym popularne opcje bezzbożowe oraz przysmaki o naturalnym składzie. Nowa oferta jakościowych produktów szybko zyskała popularność wśród klientów.
Poszerzeniu asortymentu towarzyszyła akcja charytatywna, w której klienci sklepu internetowego mogli wesprzeć bezdomne zwierzęta. Dzięki wspólnemu zaangażowaniu Frisco przekazało łącznie 4 tony karmy o wartości ponad 45 tysięcy złotych dla podopiecznych Schroniska Viva w Korabiewicach.
- Chcemy oferować kompleksowe zakupy dla całej rodziny, a zwierzęta są jej nieodłączną częścią. Rozszerzenie tej kategorii produktów było dla nas bardzo ważnym krokiem, a w proces ten zaangażowaliśmy naszych klientów, którzy pomogli nam dobrać odpowiedni asortyment i marki podczas badania konsumenckiego. Jesteśmy firmą pet friendly, dlatego naturalnym krokiem było połączenie wprowadzenia nowej oferty z akcją wspierającą zwierzęta w potrzebie. Jesteśmy ogromnie wdzięczni naszym klientom za ich zaangażowanie – podkreśla Iwona Więckowska, starszy menedżer kategorii z Frisco.
W ramach tej akcji lider e-grocery zorganizował również konkurs, w którym klienci sklepu mieli szansę wygrać portrety swoich pupili autorstwa Michała Torzeckiego, warszawskiego artysty znanego z wyjątkowych prac przedstawiających zwierzęta. Podczas specjalnego wernisażu w Warszawie rozdano dziesięć unikatowych obrazów oraz nagrody dodatkowe w postaci boxów z produktami dla czworonożnych przyjaciół.
Jak informuje spółka należąca do Grupy Eurocash, nowa oferta produktów dla zwierząt cieszy się dużym zainteresowaniem klientów. Sklep internetowy odnotowuje wzrost sprzedaży w tej kategorii, zarówno wśród nowych, jak i stałych klientów. Zwiększone zainteresowanie dotyczy wszystkich grup produktów z nowej oferty. – Aktywnie śledzimy rynek i wsłuchujemy się w potrzeby naszych klientów oraz ich zwierząt, aby zapewnić jak najlepsze produkty. Duże zainteresowanie nową ofertą Frisco sprawia, że z pewnością ponownie rozszerzymy asortyment dla zwierząt w przyszłości – dodaje Więckowska.

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Poparcie dla UE rekordowo wysokie, mimo wzrostu populizmu. Społeczeństwo oczekuje większego zaangażowania w kwestie bezpieczeństwa
Badanie Parlamentu Europejskiego wskazuje na rekordowe poparcie Europejczyków dla Unii Europejskiej. Ma to związek z rosnącymi zagrożeniami z zewnątrz, czyli np. bliskością wojny rosyjsko-ukraińskiej. Jednocześnie do głosu wewnątrz UE coraz częściej dochodzą ruchy populistyczne, za sprawą których więcej obywateli państw członkowskich przyjmuje eurosceptyczną postawę. Dużą rolę odgrywają więc dialog ze społeczeństwem i jego edukacja.
Problemy społeczne
60 proc. młodych ludzi chce posiadać mieszkanie na własność. Główna bariera to brak wkładu własnego

Posiadanie własnego mieszkania jest aspiracją większości młodych Polaków – wskazują dane badaczy z SGH. Jednak ze względów finansowych jest ono dostępne dla części z nich, a na dodatek wiąże się ze zobowiązaniem na kilkadziesiąt lat. W luce czynszowej, czyli w sytuacji, gdy kogoś nie stać na zakup własnego M, ale jest zbyt bogaty na mieszkanie komunalne, jest ok. 35 proc. społeczeństwa. I to dla tej grupy potrzebna jest oferta państwa. Budownictwo społeczne mogłoby być alternatywą, ale nie odpowiada na potrzebę posiadania nieruchomości na własność.
Infrastruktura
Trwają prace nad europejską strategią odporności wodnej. Projekt ma być gotowy przed latem

Komisja Europejska ma w najbliższych tygodniach przedstawić strategię na rzecz zwiększenia odporności na niedobory wody. PE na majowej sesji przyjął zalecenia w tym zakresie, w których opowiada się za ambitną odpowiedzią na te wyzwania. Jak podkreśla europoseł PO Andrzej Buła, chodzi przede wszystkim o oszczędzanie wody i dbanie o jej jakość, a także o zapewnienie odpowiedniego finansowania odporności wodnej.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.