Komunikaty PR

Akcja #podarujkomputer gromadzi potrzebny sprzęt dla dzieci

2020-04-30  |  11:00
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 0.17 MB )

34 komputery dostały dzieci ze Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce dzięki akcji #podarujkomputer prowadzonej przez Tauber Promotion.

Zamknięcie szkół i przeniesienie zajęć dydaktycznych do sieci podczas epidemii COVID-19 sprawiło, że wiele dzieci zostało pozbawionych możliwości dostępu do nauki. Tauber Promotion postanowiło im pomóc. Dlatego na początku kwietnia br. agencja uruchomiła akcję #podarujkomputer. Dzięki licznym darczyńcom pierwsze kilkadziesiąt komputerów już trafiło do podopiecznych Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. Kolejna pula sprzętu trafi do rodzinnych domów dziecka prowadzonych przez Fundację Happy Kids.

 

W pierwszej odsłonie akcji wzięły udział firmy Castor Park, Nowy Styl, Peakside Capital Advisors, Rothschild&Co, Spectra Development i osoby prywatne. Z pomocą partnera technicznego, firmy Remote Desk Service, przekazano łącznie 34 komputery na rzecz podopiecznych Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce w ramach Programu „SOS Rodzinie” realizowanego przez Stowarzyszenie w Biłgoraju, w Siedlcach i w Kraśniku. Sprzęt w pełni zaspokoił potrzeby zdalnej nauki grupy kilkudziesięciu dzieci znajdujących się pod opieką tej organizacji.

- To niezwykle pokrzepiające, że pomimo trudnych dla nas wszystkich okoliczności, potrafimy się jednoczyć i pomagać najmłodszym. Dlatego po sukcesie pierwszej odsłony, ruszamy  z drugą odsłoną akcji #podarujkomputer. Sprzęt tym razem trafi do podopiecznych Fundacji Happy Kids, która ma pod swoją opieką ponad setkę dzieci. Zapotrzebowanie na komputery jest więc ogromne – mówi Joanna Tauber z Tauber Promotion.

 

Więcej informacji nt. akcji #podarujkomputer znaleźć można na stronie www.tauber.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Lark Promotion
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura Biuro prasowe
2024-12-19 | 15:17

Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura

Podczas 22. edycji konkursu Złote Spinacze, organizowanego co roku przez Związek Firm Public Relations, Manufaktura w Łodzi została nagrodzona dwoma statuetkami – Złotym i Srebrnym
Media i PR SLODKIE zaprasza do noworocznej celebracji w szampańskim stylu!
2024-12-16 | 12:00

SLODKIE zaprasza do noworocznej celebracji w szampańskim stylu!

SLODKIE zaprasza do noworocznej celebracji w szampańskim stylu! Marka znana z produkcji wyjątkowych słodyczy reklamowych zapowiada 2025 rok kolekcją, która zachwyca smakiem, formą i
Media i PR Marka Komfort debiutuje z serialem „Na Komfortowej”. W rolach głównych Edyta Her
2024-12-11 | 11:00

Marka Komfort debiutuje z serialem „Na Komfortowej”. W rolach głównych Edyta Her

Komfort - ekspert w zakresie kompleksowej renowacji wnętrz, po raz pierwszy w swojej historii wchodzi na rynek produkcji rozrywkowych. Już 9 grudnia na kanale YouTube marki odbędzie się

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Prawo

W lutym zmiana na stanowisku Europejskiego Rzecznika Praw Obywatelskich. Co roku trafia do niego kilka tysięcy spraw związanych z instytucjami unijnymi

W ubiegłym tygodniu Parlament Europejski wybrał Portugalkę Teresę Anjinho na stanowisko Europejskiego Rzecznika Praw Obywatelskich. Ombudsman przyjmuje i rozpatruje skargi dotyczące przypadków niewłaściwego administrowania przez instytucje unijne lub inne organy UE. Tylko w 2023 roku pomógł ponad 17,5 tys. osobom i rozpatrzył niemal 2,4 tys. skarg.

Problemy społeczne

Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu

Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.