AKPO – lider wśród producentów okapów rozpoczyna współpracę z N42
Z początkiem sierpnia za wszelkie działania marketingowe i PR-owe jednego z największych producentów okapów i płyt kuchennych odpowiada agencja kreatywna N42. Sukces marki AKPO na arenie międzynarodowej potwierdza wieloletnia współpraca z największymi firmami z kraju
i zagranicy.
Firma AKPO rozpoczęła swoją działalność w 1989r. Dzięki swojemu doświadczeniu, eksperckiej wiedzy całego zespołu, a także innowacyjnym rozwiązaniom i najnowocześniejszym technologiom, oferuje swoim Klientom produkty najwyższej jakości, co sprawia, że od wielu lat Firma posiada wielu Kontrahentów w całej Europie i pozostaje jednym z liderów wśród producentów.
Produkty AKPO znajdują się w ofercie wielu różnych sklepów specjalistycznych, hurtowni branżowych
i elektro-marketów na całym świecie. Nad każdym etapem powstawania produktu czuwają specjaliści. Po zbadaniu rynku następuje faza projektowania, w której nowoczesny design łączony jest
z innowacyjną technologią. Ostatnie etapy to produkcja seryjna, którą poprzedzają liczne testy zarówno w laboratorium wewnętrznym jak i specjalistycznych certyfikowanych ośrodkach poza Firmą.
Jednym z wyznaczników działalności przedsiębiorstwa jest ciągłe inwestowanie w najnowocześniejsze urządzenia i programy. Polityka jakości potwierdzona została certyfikowanym Systemem Zarządzania Jakością ISO 9001. Wszystkie produkty spełniają wymagania norm UE i są sygnowane znakiem CE.
N42 concept agency, to Agencja która, od ponad 13 lat jest odpowiedzią na potrzeby swoich Klientów, w zakresie budowania wizerunku, produktów, marek i usług. Tworzy i dba o długotrwałe relacje
z otoczeniem. Kreuje świadomość istnienia marki i prowadzi jej komunikację, pokazując światu jej wyjątkowość. N42 będzie wspierać AKPO na polach kreacji strategii marketingowej, relacji z mediami, działań reklamowych i obecności w kanałach social media.
Strony nie zdradzają szczegółów podpisanej umowy.
www.akpo.pl
www.n42.pl
Awanse i wzmocnienia w agencji Rokmates
Agencja hoh z innowacyjną kampanią dla marki Danio
Limitowana kolekcja Tatuum x Koketit z kampanią w Cinema City
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Rewolucja w legislacji dotyczącej opakowań i powstających z nich odpadów. Działania firm wyprzedzają wymogi prawne
Po długich i burzliwych pracach Parlament Europejski przyjął ostatecznie pod koniec kwietnia br. rozporządzenie PPWR w sprawie opakowań i odpadów opakowaniowych. Oczekuje się, że nowe przepisy wejdą w życie w 2026 roku i będą stanowić rewolucję nie tylko dla konsumentów, ale przede wszystkim dla przemysłu, który będzie musiał położyć dużo większy nacisk na ekoprojektowanie i wziąć odpowiedzialność za odpady powstające z wytwarzanych produktów. Część firm już zaczęła wprowadzać w tym zakresie zmiany na własną rękę, m.in. eliminując odpady z tworzyw sztucznych.
Infrastruktura
Polskie aglomeracje stają się coraz bardziej cyfrowe. Skokowo wzrasta zużycie danych w sieci
W 12 największych polskich metropoliach mieszka 16 mln Polaków, a każdego dnia z przedmieść do centrów dojeżdża do pracy i szkoły od 50 tys. do nawet 300 tys. ludzi – wynika z raportu Play. To duże wyzwanie dla infrastruktury miast, również telekomunikacyjnej, bo zużycie danych dynamicznie rośnie. W sieci Play wzrost ten już dwukrotnie przekroczył gwałtowny skok z okresu pandemii COVID-19. Dostęp do szybkiego internetu mobilnego i stacjonarnego jest obecnie kluczowy dla miast, a do tego konieczne są dalsze inwestycje w infrastrukturę sieciową.
Firma
Przedsiębiorcy chcą mieć wszystkie produkty finansowe i biznesowe na jednej platformie. W takie rozwiązania inwestują banki i firmy leasingowe
Niemal 70 proc. mikro-, małych i średnich firm chciałoby mieć zgromadzone wszystkie produkty finansowe na jednej platformie – wynika z raportu EFL „Cyfrowa (r)ewolucja na rynku leasingu. Pod lupą”. Dodatkowo chętnie korzystaliby w jej ramach z usług ułatwiających prowadzenie biznesu, jak wsparcie księgowe, prawne, możliwość załatwienia sprawy urzędowej, rezerwacji noclegu na podróż służbową czy zakupu pakietu usług medycznych. Nad takimi hubami dla przedsiębiorców intensywnie pracują zarówno banki, jak i firmy leasingowe. Takie narzędzie udostępnili właśnie Credit Agricole i Grupa EFL.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.