Komunikaty PR

AkzoNobel i McLaren Racing przedłużają umowę o współpracy

2021-03-25  |  15:00
Biuro prasowe

Dzięki przedłużeniu umowy o współpracy, bolid McLaren Racing, startujący w wyścigach Formuły 1, także w tym sezonie będzie pokryty specjalistycznymi powłokami AkzoNobel. Współpraca rozpoczęła się w 2008 roku.

Jako oficjalny partner, AkzoNobel dostarcza produkty marki Sikkens, którymi polakierowane są części bolidu MCL35M, a także zapewnia produkty na potrzeby zespołu w obszarze transportu, warsztatu oraz wyposażenia.

Ponadto biznes Marine and Protective Coatings dostarcza także powłokę termochronną Intertherm 50 z gamy produktów International, którą pokryte są elementy wyposażenia, otaczające silnik i układ wydechowy.

„Jesteśmy bardzo dumni z przedłużenia naszej współpracy z zespołem McLaren Racing, w której najważniejsze są takie punkty jak: współpraca, innowacyjność i dążenie do osiągania wysokich wyników”, mówi Patrick Bourguignon, Dyrektor Automotive and Specialty Coatings AkzoNobel. „Praca zespołowa w drużynie McLaren F1 oraz dążenie do osiągania sukcesów jest dla nas inspiracją do tego, aby dostarczać jak najlepsze produkty i usługi wszystkim naszym klientom”.

Mark Waller, Chief Commercial Officer McLaren Racing, dodaje: „Nasza współpraca trwa już od ponad dekady. Zaangażowanie AkzoNobel w nieustanne poszukiwanie i tworzenie innowacji doskonale pasuje do naszego zespołu. Cieszymy się, że możemy kontynuować naszą współpracę i rozwijać innowacyjne produkty AkzoNobel, które pomogą naszym bolidom osiągać lepsze wyniki na torze”.

Zespół McLaren F1 zamierza kontynuować wspaniałe wyniki osiągnięte w sezonie 2020, w którym zajął trzecie miejsce w klasyfikacji konstruktorów. Dodatkowo w tym sezonie do dynamicznego zespołu kierowców dołącza Daniel Ricciardo (który zajął piąte miejsce w klasyfikacji kierowców w 2020 r.) oraz Lando Norrisa (miejsce dziewiąte w 2020 roku).

Naukowcy i technicy McLaren Racing i AkzoNobel współpracują od ponad dziesięciu lat, a w 2012 r. partnerstwo poszerzono o McLaren Automotive. Współpraca ta przyczyniła się nie tylko do przyspieszenia wdrażania nowych rozwiązań w pracach nad technologią powłok i opracowywaniu kolorów, ale także utorowała drogę dla dalszych poszukiwań kolejnych innowacyjnych rozwiązań.

Patrick Bourguignon dodaje: „Wszyscy ogromnie się cieszymy, że będziemy mogli zobaczyć nasze powłoki Sikkens i International na bolidzie MCL35M w tym sezonie. Nie możemy się doczekać planowanego powrotu wyścigów F1 do Niderlandów we wrześniu”.

Pierwsze Grand Prix odbędzie się 28 marca w Bahrajnie.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności Biuro prasowe
2024-12-18 | 10:30

Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności

Rok 2024 był okresem wyzwań i zmian dla branży elektromobilności zarówno w Polsce jak i w Europie. Chociaż rynek samochodów elektrycznych nadal się rozwija, dynamika tego
Motoryzacja Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę
2024-12-16 | 19:30

Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę

Allianz Partners, światowy lider w dziedzinie ubezpieczeń i usług assistance oraz Mazda Motor Europe zawarły nową umowę partnerską w zakresie pomocy drogowej. Umowa konsoliduje i ujednolica
Motoryzacja Goodyear oficjalnym sponsorem i dostawcą opon do FIA ETRC do 2027 roku
2024-12-13 | 09:35

Goodyear oficjalnym sponsorem i dostawcą opon do FIA ETRC do 2027 roku

W sezonach 2025-2027 Goodyear pozostanie sponsorem tytularnym oraz wyłącznym dostawcą opon do najwyższej klasy wyścigów pojazdów ciężarowych, European Truck Racing

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.

Handel

Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.