Komunikaty PR

AkzoNobel na czele wyścigu po farby proszkowe dla e-mobilności

2021-05-11  |  10:00
Biuro prasowe
Do pobrania mat.pras. ( 0.79 MB )

Globalny popyt na samochody elektryczne – i ogólnie e-mobilność – nieustannie rośnie. AkzoNobel rozwija więc w obszarze Powder Coatings zaawansowane technologie, które pozwolą zaspokoić coraz większe potrzeby klientów i wesprą branżę w drodze ku przyszłości.

 

Producenci pojazdów elektrycznych i ich podzespołów potrzebują światowej klasy rozwiązań chroniących silniki, akumulatory i systemy przechowywania energii. AkzoNobel może im teraz zaproponować portfel specjalnych farb proszkowych wraz z fachową pomocą zespołu specjalistów od technologii.


Dzięki naszej renomowanej marce Resicoat mamy ponad 50-letnie doświadczenie jako dostawca wypróbowanych, sprawdzonych i profesjonalnych rozwiązań stosowanych w najróżniejszych izolacjach elektrycznych oraz w warunkach wysokich temperatur – wyjaśnia Daniela Vlad, dyrektor AkzoNobel Powder Coatings. – W oparciu o te globalne osiągnięcia robimy następny krok w rozwoju naszych innowacji, by wesprzeć kolejną generację e-mobilności produktami oferowanymi pod markami Resicoat i Interpon.

 

Farby proszkowe producenta stosowane są już do malowania karoserii, wnętrz i felg aluminiowych. Pojawienie się i szybki wzrost e-mobilności to nowa szansa dla firmy – jej produkty mogą sprawić, że akumulatory będą trwalsze, a pojazdy pojadą jeszcze dalej.

 

Badania wskazują, że do 2026 r. wartość globalnego rynku pojazdów elektrycznych wzrośnie do ok. 700 mld USD (ze 140 mld USD w 2019 r.). AkzoNobel może wspomóc tę branżę, rozwijając kolejne innowacje i dostarczając coraz trwalsze rozwiązania swoim klientom.


Chcemy wspomagać transformację rynku e-mobilności dzięki naszemu pionierskiemu podejściu i wieloletniemu zaangażowaniu na rzecz technicznej doskonałości – kontynuuje Daniela Vlad. – Mamy doświadczenie i wiedzę niezbędne, by wspierać twórców technologii kolejnych generacji, które będą stosowane w najbardziej zaawansowanych pojazdach elektrycznych. Można powiedzieć, że jedziemy z prądem, by zasilać przyszłość.

 

 

***

Już od ponad 200 lat odkrywamy świat nieograniczonych możliwości, ożywiania kolorem różnorodnych powierzchni. Jesteśmy ekspertami w produkowaniu farb i powłok, możliwe, że jeden z naszych produktów znajduje się zaledwie kilka metrów od Ciebie. Nasze portfolio zawiera światowej klasy marki, takie jak Dulux, International, Sikkens i Interpon, które cieszą się zaufaniem klientów na całym świecie. Prowadzimy działalność w ponad 150 krajach i stawiamy sobie za cel osiągnięcie pozycji światowego lidera w naszej branży. Właśnie tego możesz oczekiwać od będącego liderem zrównoważonego rozwoju producenta farb, który od ponad dwóch stuleci kreuje przyszłość. Więcej na stronie www.akzonobel.com

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności Biuro prasowe
2024-12-18 | 10:30

Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności

Rok 2024 był okresem wyzwań i zmian dla branży elektromobilności zarówno w Polsce jak i w Europie. Chociaż rynek samochodów elektrycznych nadal się rozwija, dynamika tego
Motoryzacja Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę
2024-12-16 | 19:30

Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę

Allianz Partners, światowy lider w dziedzinie ubezpieczeń i usług assistance oraz Mazda Motor Europe zawarły nową umowę partnerską w zakresie pomocy drogowej. Umowa konsoliduje i ujednolica
Motoryzacja Goodyear oficjalnym sponsorem i dostawcą opon do FIA ETRC do 2027 roku
2024-12-13 | 09:35

Goodyear oficjalnym sponsorem i dostawcą opon do FIA ETRC do 2027 roku

W sezonach 2025-2027 Goodyear pozostanie sponsorem tytularnym oraz wyłącznym dostawcą opon do najwyższej klasy wyścigów pojazdów ciężarowych, European Truck Racing

Transmisje online

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Firmy z branży drzewnej i meblarskiej muszą się przygotować na rygorystyczne wymogi. Konieczne będzie dokumentowanie pochodzenia drewna

Unijne rozporządzenie przeciw wylesianiu (EUDR) obejmie ok. 120 tys. polskich firm działających w branży drzewnej, meblarskiej i sektorach pokrewnych. Chociaż wdrożenie nowych przepisów zostało odroczone o rok, eksperci podkreślają, że przedsiębiorcy powinni się przygotowywać do nich już teraz, żeby uniknąć problemów za kilka–kilkanaście miesięcy, ponieważ rozbudowane wymogi EUDR oznaczają m.in. konieczność ścisłego monitorowania łańcucha dostaw, dokumentowania pochodzenia surowców i zapewnienia zgodności z przepisami krajów ich pochodzenia.

Bankowość

Cyfrowa transformacja wymaga od liderów biznesu nowych kompetencji. Wśród nich kluczowe są otwartość na zmianę i empatia

Empatia, elastyczność i gotowość do eksperymentowania to dziś kluczowe cechy skutecznego przywództwa – szczególnie w świecie zdominowanym przez technologię i sztuczną inteligencję. Transformacja cyfrowa stawia przed liderami wiele nowych wyzwań i wymusza nowy model zarządzania – oparty na zaufaniu, adaptacyjności i rozumieniu potrzeb zespołu. Od 15 lat kobiety na kierowniczych stanowiskach w rozwijaniu kompetencji liderskich wspiera Program Santander W50. Uczestniczki z kilkunastu krajów zdobywają wiedzę i narzędzia do zarządzania zmianą, które pozwalają im skuteczniej funkcjonować w dynamicznym otoczeniu rynkowym.

Media i PR

Temat deregulacji dominuje media tradycyjne i społecznościowe. Więcej pozytywnej narracji niż negatywnych uwag

Od 10 lutego do 10 marca 2025 roku liczba publikacji medialnych na ten temat była o niemal 20 proc. większa niż w całym 2024 roku – wynika z danych IMM. Temat interesuje nie tylko biznes, ale i przeciętnych Polaków – 15 tys. wpisów w mediach społecznościowych miało prawie milion interakcji. Większość materiałów ma wydźwięk neutralny, ale te pozytywne dominują nad negatywnymi. To jeden z głównych tematów w trwającej kampanii wyborczej.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.