AkzoNobel świętuje 50-lecie marki Resicoat
Efektywność, innowacyjność i niezawodność to znaki rozpoznawcze farb proszkowych AkzoNobel Resicoat, wykorzystywanych na całym świecie przede wszystkim do zabezpieczania izolacji elektrycznej, a także do ochrony antykorozyjnej rurociągów, zaworów, armatury i prętów zbrojeniowych. W tym roku marka świętuje 50-lecie istnienia.
Od momentu założenia Resicoat GmbH w 1971 r. przez firmy Robert Bosch GmbH i Akzo Coatings GmbH marka znacznie poszerzyła swój asortyment. Nadal jednak produkty dedykowane do izolacji elektrycznych – od których rozpoczęła swoją działalność, pozostają kluczowe w jej portfolio.
W tym czasie miały miejsce także różne wydarzenia, m.in. powstanie zakładu produkcyjnego w Reutlingen w Niemczech, czy przejęcie Resicoat przez Akzo Coatings GmbH w 1992 roku.
„Jesteśmy niezwykle dumni, że możemy świętować Złoty Jubileusz Resicoat”, mówi Daniela Vlad, Dyrektor Powder Coatings AkzoNobel. „To bardzo szanowana marka, która stale się rozwija i ewoluuje wraz ze zmieniającymi się potrzebami klientów. Niektóre rzeczy pozostaną jednak niezmienne, jak na przykład zdolność Resicoat do działania nawet w najtrudniejszych warunkach”.
Uniwersalność asortymentu Resicoat oznacza, że może być on wykorzystywany w różnych gałęziach przemysłu. Potwierdza to m.in. udział marki w ważnym projekcie Pearl River Delta (projekt przekierowania wody – największa inwestycja w historii prowincji Guangdong), realizowanym w Chinach. Innym przykładem jest dostarczenie nowych rozwiązań dla producentów pojazdów elektrycznych i ich komponentów.
„Oczekiwania klientów oraz wymagania związane ze środowiskiem będą się nadal zmieniać, a my będziemy zmieniać się wraz z nimi” – dodaje Vlad. „Resicoat osiągnął solidną pozycję na rynku w ciągu ostatniego półwiecza, na tym jednak nie poprzestajemy. Stale szukamy możliwości wprowadzania innowacji z naszymi klientami i dla nich, aby jak najlepiej odpowiadać na ich potrzeby przez kolejne 50 lat i dłużej”.
Więcej informacji na stronie: www.interpon.com/gb/markets/functional.

Nowy model myjni przemysłowej NOYEN: Dlaczego warto zainwestować w kompaktowe rozwiązanie mycia detali

Nowy Prezes Związku Browary Polskie

CBAM - szansa czy zagrożenie dla polskiego przemysłu?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

60 proc. młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE. Chcą mieć udział w kształtowaniu jej polityk
Tegoroczny Eurobarometr wskazuje, że sześciu na 10 młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE i uważa, że ich kraje korzystają z obecności w Unii. Doceniają przede wszystkim swobodę podróżowania bez granic i paszportów. Jednocześnie deklarują chęć większego wpływu na kierunek, w którym rozwijana jest wspólnota, i wskazują na nowe wyzwania, przed którymi stoi ich pokolenie i którymi UE powinna się zająć.
Konsument
Branża pomp ciepła w Polsce odczuwa konsekwencje dezinformacji. Krążące mity zniechęcają do tej technologii

Przedstawiciele branży pomp ciepła biją na alarm: mity i dezinformacja krążące w przestrzeni publicznej, brak wystarczającego wsparcia informacyjnego rządu i nieprawidłowości w działalności nieuczciwych firm w poprzedniej edycji programu Czyste Powietrze – to główne przyczyny pogorszenia wizerunku tej technologii. Branża walczy z dezinformacją i stara się wzmacniać świadomość społeczną w zakresie ekologicznych i ekonomicznych korzyści z instalacji pomp ciepła. Jednocześnie podkreśla potrzebę kompleksowych działań ze wsparciem rządu.
Handel
W UE trwa dyskusja o większej kontroli przesyłek e-commerce o wartości poniżej 150 euro. Zwolnienie z cła jest nadużywane

Do Europy w ubiegłym roku trafiło ok. 4,5 mld przesyłek e-commerce o niskiej wartości, czyli poniżej progu 150 euro, który zwalnia z cła. To dwa razy więcej niż w 2023 roku. W 65 proc. przypadków wartość przesyłki jest zaniżana właśnie z uwagi na politykę celną, co zdaniem instytucji unijnych jest naruszeniem uczciwej konkurencji. W dodatku wiele z tych produktów nie spełnia norm bezpieczeństwa czy norm środowiskowych wymaganych w Europie. Dlatego trwa dyskusja nad tym, jak zwiększyć kontrolę nad wpływającymi z zagranicy paczkami.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.