Komunikaty PR

AkzoNobel świętuje 50-lecie marki Resicoat

2021-07-20  |  14:00
Biuro prasowe

Efektywność, innowacyjność i niezawodność to znaki rozpoznawcze farb proszkowych AkzoNobel Resicoat, wykorzystywanych na całym świecie przede wszystkim do zabezpieczania izolacji elektrycznej, a także do ochrony antykorozyjnej rurociągów, zaworów, armatury i prętów zbrojeniowych. W tym roku marka świętuje 50-lecie istnienia.

Od momentu założenia Resicoat GmbH w 1971 r. przez firmy Robert Bosch GmbH i Akzo Coatings GmbH marka znacznie poszerzyła swój asortyment. Nadal jednak produkty dedykowane do izolacji elektrycznych – od których rozpoczęła swoją działalność, pozostają kluczowe w jej portfolio.

W tym czasie miały miejsce także różne wydarzenia, m.in. powstanie zakładu produkcyjnego w Reutlingen w Niemczech, czy przejęcie Resicoat przez Akzo Coatings GmbH w 1992 roku.

„Jesteśmy niezwykle dumni, że możemy świętować Złoty Jubileusz Resicoat”, mówi Daniela Vlad, Dyrektor Powder Coatings AkzoNobel. „To bardzo szanowana marka, która stale się rozwija i ewoluuje wraz ze zmieniającymi się potrzebami klientów. Niektóre rzeczy pozostaną jednak niezmienne, jak na przykład zdolność Resicoat do działania nawet w najtrudniejszych warunkach”.

Uniwersalność asortymentu Resicoat oznacza, że ​​może być on wykorzystywany w różnych gałęziach przemysłu. Potwierdza to m.in. udział marki w ważnym projekcie Pearl River Delta (projekt przekierowania wody – największa inwestycja w historii prowincji Guangdong), realizowanym w Chinach. Innym przykładem jest dostarczenie nowych rozwiązań dla producentów pojazdów elektrycznych i ich komponentów.

„Oczekiwania klientów oraz wymagania związane ze środowiskiem będą się nadal zmieniać, a my będziemy zmieniać się wraz z nimi” – dodaje Vlad. „Resicoat osiągnął solidną pozycję na rynku w ciągu ostatniego półwiecza, na tym jednak nie poprzestajemy. Stale szukamy możliwości wprowadzania innowacji z naszymi klientami i dla nich, aby jak najlepiej odpowiadać na ich potrzeby przez kolejne 50 lat i dłużej”.

Więcej informacji na stronie: www.interpon.com/gb/markets/functional.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł Jak polskie termoelektryki mogą odpowiedzieć na wyzwania zielonej transformacji Biuro prasowe
2024-04-24 | 01:00

Jak polskie termoelektryki mogą odpowiedzieć na wyzwania zielonej transformacji

W ostatnich latach coraz częściej słyszymy o konieczności przejścia na odnawialne źródła energii. To nie tylko kwestia ekologii, ale także suwerenności energetycznej. W Polsce, ze
Przemysł Co trzeci przetwórca tworzyw sztucznych inwestuje w park maszyn i urządzeń
2024-04-13 | 08:00

Co trzeci przetwórca tworzyw sztucznych inwestuje w park maszyn i urządzeń

Polskie przedsiębiorstwa przetwarzające tworzywa sztuczne zwiększyły swoją zdolność do konkurowania. Świadczy o tym wzrost sub-indeksu MiU dla tej branży o 6,15 pkt. Jest to efekt m.in.
Przemysł Forum Holzbau Polska - spotkanie profesjonalistów branży konstrukcji drewnianych
2024-04-05 | 12:30

Forum Holzbau Polska - spotkanie profesjonalistów branży konstrukcji drewnianych

Wydarzenie: Forum Holzbau Polska - spotkanie profesjonalistów branży konstrukcji drewnianych Data: 23-24.04.2024 r. Miejsce: Windsor Hotel Jachranka Dla

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.