AkzoNobel został Oficjalnym Partnerem Tour de France
AkzoNobel dołączył do Tour de France i został partnerem jednego z najbardziej kolorowych wydarzeń sportowych na świecie. W ramach trzyletniej współpracy firma będzie wspierać wyścig zarówno poprzez bogate portfolio swoich marek, jak i czynne uczestnictwo w projektach angażujących lokalne społeczności.
– AkzoNobel i Tour de France to połączenie nie do pokonania. Obie organizacje łączy ekscytująca i dumna historia, w której pasja i zrównoważone działanie spotykają się z innowacjami i tradycją – wyjaśnia Thierry Vanlancker, CEO AkzoNobel. – W wyścigu ważna jest praca zespołowa, fachowa wiedza i wytrwałość, czyli cechy, które silnie współgrają z AkzoNobel, naszym duchem ciągłego odkrywcy oraz zaangażowaniem w osiągnięciu pozycji lidera.
Vanlancker dodał też, że partnerstwo nie tylko pomoże AkzoNobel w relacjach z nowymi, jak i obecnymi odbiorcami oraz klientami. Umożliwi również wprowadzenie zmian w wielu obszarach ważnych dla lokalnych społeczności w całej Francji.
– Zawsze szukamy sposobów, aby poprzez transformacyjną moc farby pozytywnie wpływać na społeczeństwo, a ta współpraca otworzy nowe, wspaniałe możliwości – kontynuuje CEO AkzoNobel. – Z niecierpliwością czekamy na rozpoczęcie tej imprezy sportowej i cieszymy się, że możemy być częścią tak prestiżowego i popularnego na całym świecie wydarzenia.
***
Już od ponad 200 lat odkrywamy świat nieograniczonych możliwości, ożywiania kolorem różnorodnych powierzchni. Jesteśmy ekspertami w produkowaniu farb i powłok, możliwe, że jeden z naszych produktów znajduje się zaledwie kilka metrów od Ciebie. Nasze portfolio zawiera światowej klasy marki, takie jak Dulux, International, Sikkens i Interpon, które cieszą się zaufaniem klientów na całym świecie. Prowadzimy działalność w ponad 150 krajach i stawiamy sobie za cel osiągnięcie pozycji światowego lidera w naszej branży. Właśnie tego możesz oczekiwać od będącego liderem zrównoważonego rozwoju producenta farb, który od ponad dwóch stuleci kreuje przyszłość. Więcej na stronie www.akzonobel.com

Z ziemniaka zrobili biznes

Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Sukces gospodarczy Polski może zachęcić do powrotów Polaków mieszkających za granicą. Nowa rządowa strategia ma w tym pomóc
Polska coraz mocniej stawia na powroty swoich obywateli z zagranicy. Rządowa strategia współpracy z Polonią na najbliższe lata zakłada system zachęt dla osób powracających, ale też ułatwienia w uznawaniu wykształcenia i kwalifikacji, podejmowaniu studiów czy staży zawodowych. To w obliczu rosnących wyzwań demograficznych i zapotrzebowania na wysoko wykwalifikowaną kadrę szansa na wzmocnienie rynku pracy. Napływ wykwalifikowanych specjalistów z doświadczeniem zdobytym za granicą może pomóc w modernizacji krajowej gospodarki.
Prawo
ZPP: Działania administracji narażają na szwank wysiłek deregulacyjny. Niektóre niosą znamiona dyskryminacji i nękania przedsiębiorców

Choć rząd zgodnie z zapowiedziami realizuje szeroko zakrojone zmiany deregulacyjne, przedsiębiorcy alarmują, że brakuje w nich spójności, przewidywalności i realnej poprawy, zwłaszcza w kontaktach z administracją. Jako przykład ZPP podaje przypadek firmy British American Tobacco (BAT) i jej zatrzymanego przez izbę celno-skarbową zamówienia 200 tys. kartridży do e-papierosów. Dotknięte tą decyzją spółki liczą straty.
Konsument
Branża piwowarska dodaje do polskiej gospodarki ponad 20,5 mld zł rocznie. Spadki sprzedaży i produkcji piwa uderzają również w inne sektory

Branża piwowarska pozostaje ważnym ogniwem polskiej gospodarki. Nowy raport CASE wskazuje, że generuje ona 3 proc. dochodów budżetowych i 85 tys. miejsc pracy w samych browarach i innych powiązanych sektorach. Dlatego kurczący się rynek piwa może mieć poważne reperkusje – już dziś nadwyżka mocy produkcyjnych przekracza 10 mln hl. Spadki są spowodowane m.in. znaczącym wzrostem kosztów działalności, spadkiem konsumpcji, a także uderzającymi w browarników zmianami regulacyjnymi.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.