Komunikaty PR

AmeriGas z certyfikacją ISO 9001 i 45001 na kolejne lata

2020-11-19  |  01:15
Biuro prasowe
Kontakt
Przemysław Panek
Partner of Promotion

Belgradzka 8/01
02-793 Warszawa
p.panek|partnersi.com.pl| |p.panek|partnersi.com.pl
22 858 74 58 wew. 51
www.partnersi.com.pl
Do pobrania Audyt_ISO ( 0.05 MB )

Firma AmeriGas Polska Sp. z o.o. przeszła pomyślnie audyt recertyfikacyjny przeprowadzony przez Transportowy Dozór Techniczny w oddziałach spółki w drugiej połowie września. Potwierdzono zgodność z normami ISO 9001:2015 i ISO 45001:2018, które odpowiadają za zarządzanie jakością oraz bezpieczeństwem i higieną pracy. Dzięki rezultatom audytu firma uzyskała przedłużenie certyfikacji do 2023 roku. AmeriGas jako pierwsza firma w branży LPG w Polsce wprowadziła standard ISO 9001 w 2002 roku (wówczas jeszcze jako ShellGas), natomiast system bezpieczeństwa i higieny pracy certyfikowano w 2008. Przez cały okres swojego funkcjonowania systemy podlegają ciągłemu monitorowaniu i doskonaleniu.

W dniach 16-25 września 2020 roku w AmeriGas Polska odbył się kolejny już audyt recertyfikacyjny na zgodność z normą ISO 9001:2015 oraz nową normą ISO 45001:2018 dotyczącą BHP, stworzonymi przez Międzynarodową Organizację Normalizacyjną. Podczas wizyt w rozlewniach gazu w Przytocznej i Sławkowie oraz w warszawskiej siedzibie firmy, audytorzy jednostki certyfikującej TDT, poprzez analizę wykonywanych czynności, potwierdzili zgodność z przytoczonymi normami.

Szczególnie istotne dla firmy są pozytywne wyniki analizy wdrożenia nowej normy bezpieczeństwa i higieny pracy ISO 45001:2018, zastępującej stosowane wcześniej normy bezpieczeństwa PN 18001 i OHSAS 18001. Spełnienie wymogów normy jest równoznaczne z potwierdzeniem, że zdrowie pracowników i bezpieczeństwo pracy to jedne z podstawowych wartości firmy. Badanie zrealizowane zostało w formie hybrydowej. Prócz fizycznych wizyt w obiektach, część związanych z nim analiz została przeprowadzona w formie telekonferencji.

Taki wynik kontroli jest potwierdzeniem jakości, którą zapewniamy naszym klientom każdego dnia. To także dowód na wysoki standard bezpieczeństwa w naszej firmie. Dziękuję wszystkim tym, którzy swoją codzienną pracą potwierdzają jego wdrożenie – Maciej Malkowski, Dyrektor ds. Bezpieczeństwa i Jakości z AmeriGas Polska. – Pracując jako jeden zespół, wdrażamy innowacyjne rozwiązania spełniające potrzeby naszych klientów, jednocześnie dbając o zdrowie i bezpieczeństwo naszych pracowników. Dzięki badaniu wiemy też, że mamy pole do prowadzenia dialogu odnośnie zarządzania bezpieczeństwem wśród naszych podwykonawców i kontraktorów. Zależy nam, by osiągali równie dobre rezultaty, co nasza firma. Takie podejście ma odzwierciedlenie w nowowydanej polityce firmy w obszarze jakości  bezpieczeństwa.

Audyt potwierdził, że system jakości i bezpieczeństwa działa prawidłowo, jest zdolny do realizacji polityki firmy oraz zdefiniowanych celów krótko i długoterminowych. Dodatkowo zespół audytorski podkreślił duże zaangażowanie i wysokie kwalifikacje personelu. Pozytywny rezultat oznacza przedłużenie certyfikacji AmeriGas na kolejne 3 lata, do roku 2023.

AmeriGas Polska jest jedną z czołowych firm w branży LPG w Polsce. Oferuje gaz w butlach dla klientów indywidualnych i przemysłowych oraz zbiorniki gazowe do celów grzewczych i produkcyjnych. Jako jedyna firma w Polsce oferuje superlekkie butle gazowe nowej generacji, które można podłączyć bez użycia narzędzi. AmeriGas Polska jest częścią dywizji UGI East, będącej jedną z trzech składowych biznesowych amerykańskiego koncernu UGI Corporation w Europie. Na polskim rynku działa ponad 20 lat, a od 2010 roku funkcjonuje pod marką AmeriGas.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Energetyka BRAK ZDJĘCIA
2024-04-29 | 01:00

Standardy odpowiedzialnego biznesu - Grupa Tubądzin

Publikowany corocznie przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu raport „Odpowiedzialny Biznes w Polsce. Dobre praktyki” to nie tylko przegląd inicjatyw CSR i zrównoważonego rozwoju, lecz również swoisty barometr
Energetyka Endress+Hauser ekspertem na H2POLAND & NetZero
2024-04-19 | 09:00

Endress+Hauser ekspertem na H2POLAND & NetZero

Endress+Hauser, światowy lider w dziedzinie rozwiązań pomiarowych dla przemysłu, weźmie udział w prestiżowym wydarzeniu H2POLAND & NetZero Forum w Poznaniu. W trakcie imprezy
Energetyka Mateusz Marczewski członkiem zarządu Axpo Polska
2024-04-19 | 01:00

Mateusz Marczewski członkiem zarządu Axpo Polska

Zmiany w polskiej spółce z Grupy Axpo. Od kwietnia do zarządu Axpo Polska dołączył Mateusz Marczewski, dyrektor ds. klientów instytucjonalnych w Europie Zachodniej i Wschodniej.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.