Komunikaty PR

Ammalfi Fashion przekazuje 2 000 sztuk bielizny dla uchodźców z Ukrainy

2022-05-04  |  12:00
Biuro prasowe

Ammalfi Fashion - polski dystrybutor marek premium m.in. z kategorii lingerie, zaangażował w pomoc reprezentowanych partnerów biznesowych i w efekcie przekazał 2 000 kompletów bielizny i piżam od DKNY i Lauren Ralph Lauren dla kobiet, które przybywają do Polski z Ukrainy. Produkty trafiły już do Centrum Pomocy na Puławskiej 20 w Warszawie i są sukcesywnie wydawane. 

 

Sytuacja w sąsiedniej Ukrainie wymaga nieustannej mobilizacji sił w celu niesienia pomocy potrzebującym. Chociaż pomoc płynie z każdej strony, nadal są produkty, których jest deficyt. To między innymi bielizna dzienna i nocna. W odpowiedzi na to firma Ammalfi Fashion przekazała 700 nowych piżam i 1300 kompletów bielizny wysokiej jakości od DKNY i Lauren Ralph Lauren do warszawskiego Centrum Pomocy przy Puławskiej 20, które działa na zasadzie free shopu. Miejsce to zostało uruchomione w celu dostarczenia uchodźcom z Ukrainy aktualnie potrzebnych produktów, w tym m.in. odzieży. W ten sposób, kobiety przebywające w tymczasowych punktach pomocowych, zostaną zaopatrzone w podstawowe akcesoria bieliźniane, których często, z uwagi na konieczność szybkiej emigracji, nie udało im się zabrać ze sobą.

 

- Jako Centrum Pomocy staramy się działać jak najbardziej efektywnie, dlatego stale aktualizujemy informacje o darach, na które obecnie jest zapotrzebowanie. W ostatnim czasie, produktem deficytowym stała się nowa bielizna dzienna i nocna, której potrzebuje każda kobieta. Nasz punkt odwiedza niemal 600 osób dziennie, więc zapotrzebowanie jest ogromne. – mówi Brunon Odolczyk z Centrum Pomocy Puławska 20.    

 

- Sytuacja wojenna w sąsiedniej Ukrainie, przypomina nam o stałej potrzebie działań dla potrzebujących. Kiedy tylko dostaliśmy informację, że Centrum Pomocy przy Puławskiej 20 w Warszawie, działające na zasadach wolnego butiku dla uchodźców, aktualnie zbiera akcesoria bieliźniane i nocne, nie mogliśmy przejść obojętnie i zdecydowaliśmy się działać. W tej wyjątkowej sytuacji, w której znalazły się ukraińskie kobiety, postanowiłyśmy zorganizować datek materialny w postaci wysokiej jakości piżam i kompletów bielizny, które pochodzą od reprezentowanych przez nas marek. - mówi Paulina Zawadzka, co-owner Ammalfi Fashion. 

 

W akcję Ammalfi chętnie zaangażowały się zagraniczne marki – DKNY i Lauren Ralph Lauren. 

 

- Nasi zagraniczni partnerzy - DKNY i Lauren Ralph Lauren również szukają sposobów na to jak efektywnie pomagać, dlatego zdecydowali przyłączyć się do naszej inicjatywy i przekazać wspólnie z nami w sumie 2 000 wysokiej jakości produktów. - tłumaczy Paulina Zawadzka, co-owner Ammalfi Fashion. 


- Cieszymy się, że zarówno polskie jak i zagraniczne firmy cały czas są gotowe do niesienia pomocy. Wsparcie otrzymane od Ammalfi Fashion, marki, która zaangażowała się w dostarczenie kilku tysięcy kompletów wysokiej jakości bielizny i piżam, jest dokładną odpowiedzią na aktualne potrzeby. Wierzymy, że dzięki temu działaniu kobiety z Ukrainy, choć w delikatny sposób będą mogły poczuć się lepiej w tej ciężkiej sytuacji.– dodaje Brunon Odolczyk z Centrum Pomocy Puławska 20.    

Jednym z najważniejszych aspektów pomocy jest jej efektywność. Firmy specjalizujące się w różnych branżach, mogą śledzić obecne informacje związane z poszukiwanymi darami i w zależności od swojej specjalizacji, inicjować oddolne zbiórki wewnątrz firmy, a następnie dostarczać swoje produkty do miejsc zbiórek. W ten sposób marki mogą być pewne, że oferowane dary zostaną w pełni wykorzystane zgodnie z ich przeznaczeniem.    
 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Problemy społeczne BRAK ZDJĘCIA
2022-06-22 | 17:00

Zmiany w Polskim Ładzie dla samotnych rodziców

  Wchodząca w życie z dniem 1 lipca nowelizacja Polskiego Ładu zmienia sposoby rozliczania PIT przez samotnych rodziców. Początkowo zapowiadano powrót do stanu prawnego z 2021 roku, co jednak później nie
Problemy społeczne Maraton, a nie sprint - ofiarowali swój czas Ukraińcom
2022-06-14 | 13:40

Maraton, a nie sprint - ofiarowali swój czas Ukraińcom

Maraton, a nie sprint Społeczność O4 Coworking w Olivia Centre połączyła siły, by wspólnie pomóc zadomowić się sąsiadom z Ukrainy - nie tylko w coworkingu w Olivii, ale
Problemy społeczne Przedsiębiorca wobec państwa – Fundacja ProjektPL opublikowała raport z badań
2022-06-10 | 16:00

Przedsiębiorca wobec państwa – Fundacja ProjektPL opublikowała raport z badań

    Fundacja opublikowała raport „Polski przedsiębiorca: przedstawiciel elity czy członek społeczeństwa?”. Wynika z niego, że przedsiębiorcy mają spory dystans

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

U młodych pacjentek rak piersi występuje rzadko, ale jest bardziej agresywny. Dla wielu z nich taka diagnoza brzmi jak wyrok

Liczba zachorowań na raka piersi w Polsce sukcesywnie wzrasta. Co roku taką diagnozę słyszy ok. 20 tys. kobiet. Pacjentki przed 30. rokiem życia stanowią niewielki odsetek chorych, ale w ich przypadku często nowotwór jest bardziej agresywny. To m.in. dlatego dla młodych kobiet, które są aktywne zawodowo, mają rodziny i dzieci bądź planują je mieć w przyszłości, taka diagnoza często brzmi jak wyrok. – Niektóre kobiety mają poczucie, że jak rozpoczną leczenie, to skończy im się życie, że nie będą mogły już realizować najprostszych ról społecznych. To nie jest prawdą – podkreśla psychoonkolog, dr Mariola Kosowicz. Lekarze wskazują, że metody leczenia raka piersi są już dziś na tyle zaawansowane, że ten nowotwór, o ile zostanie wcześnie wykryty, może być niemal w 100 proc. uleczalny.

Handel

Coraz większa niepewność w gospodarce zbiera żniwo. Liczba upadłości firm rośnie

– Czynników ryzyka w biznesie jest dziś tak wiele, że dla przedsiębiorców, zwłaszcza małych i średnich, sytuacja stała się nieprzewidywalna jak nigdy dotąd – mówi Tomasz Starus, prezes zarządu Allianz Trade w Polsce. Widać to w statystykach dotyczących niewypłacalności firm. W maju było ich o 17 proc. więcej niż rok temu i aż o 150 proc. więcej niż na początku pandemii. W całym roku może być ich o 12 proc. więcej w ujęciu rocznym, podobnie jak w krajach Europy Zachodniej, które są głównym partnerem gospodarczym dla polskich firm. Dlatego rodzime firmy muszą dziś działać zgodnie z zasadą ograniczonego zaufania wobec kontrahentów, dokładniej analizować partnerów biznesowych oraz korzystać z narzędzi pozwalających zabezpieczyć się przed wzrostem ryzyka w biznesie.

Konsument

Członkostwo w Unii Europejskiej znacząco poprawiło polski system prawny. Zwiększyła się m.in. ochrona i bezpieczeństwo konsumentów

Wspólnota prawa w ramach UE ma przełożenie na życie zwykłych konsumentów. Od 2004 roku znacznie zwiększyła się bowiem ich ochrona wobec usługodawców i producentów. Unijne wymogi poprawiają także bezpieczeństwo żywności, samochodów i wielu innych towarów użytkowanych na co dzień przez Europejczyków i Polaków – wynika z raportu „Osiemnaście lat Polski w Unii Europejskiej” przygotowanego przez In.Europa. Jak podkreślają jego autorzy, to także unijnej legislacji zawdzięczamy większe bezpieczeństwo energetyczne w czasie kryzysu w relacjach z Rosją.

Współpraca

Obsługa konferencji prasowych

Zapraszamy do współpracy przy organizacji konferencji prasowych. Nasz doświadczony i kompetentny zespół sprosta każdej realizacji. Dysponujemy nowoczesnym, multimedialnym centrum konferencyjnym i biznesowym w samym sercu Warszawy. Zapraszamy do kontaktu w sprawie oferty.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.